AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #21 Del Skrevet 5. oktober 2022 Gruer meg. Vil ikke feire bursdag. Reiser nok vekk. Jeg har aldri feirt verken 30 eller 40. Det gir meg angst. Hvis de tror jeg har åpent hus så glem det. Så liker jeg ikke endringene på kroppen. Rynker, tynn hud, blir småfeit. Kropp og hud forandrer seg. Får helt panikk og liker det absolutt ikke. Så blir man dumpet fordi mannen finner seg ei på 25. 😣😩💀 Anonymkode: f164b...a61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #22 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Gruer meg. Vil ikke feire bursdag. Reiser nok vekk. Jeg har aldri feirt verken 30 eller 40. Det gir meg angst. Hvis de tror jeg har åpent hus så glem det. Så liker jeg ikke endringene på kroppen. Rynker, tynn hud, blir småfeit. Kropp og hud forandrer seg. Får helt panikk og liker det absolutt ikke. Så blir man dumpet fordi mannen finner seg ei på 25. 😣😩💀 Anonymkode: f164b...a61 Fant mannen din seg ei på 25? Anonymkode: 07836...cd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #23 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Gruer meg. Vil ikke feire bursdag. Reiser nok vekk. Jeg har aldri feirt verken 30 eller 40. Det gir meg angst. Hvis de tror jeg har åpent hus så glem det. Så liker jeg ikke endringene på kroppen. Rynker, tynn hud, blir småfeit. Kropp og hud forandrer seg. Får helt panikk og liker det absolutt ikke. Så blir man dumpet fordi mannen finner seg ei på 25. 😣😩💀 Anonymkode: f164b...a61 Så fort konene kommer i overgangsalder med all dritten som hører med. Finner mennene seg yngre damer som er kjønnsmoden og kåte. Anonymkode: f9ca5...cd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 5. oktober 2022 #24 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Vel, 20-30 år er ikke så lite. Eller, kanskje det blir ille med påfølgende helseproblemer. Life is what you make it Anonymkode: 07836...cd9 Jeg er over 50 så snakker om hvordan jeg opplevde. Ikke sikkert du er så gammel enda?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #25 Del Skrevet 5. oktober 2022 GrønnNellik68 skrev (11 minutter siden): Jeg er over 50 så snakker om hvordan jeg opplevde. Ikke sikkert du er så gammel enda?? Jeg motsier deg ikke, sier bare 20-30 år er ikke så lite igjen å leve, og kan bli gode, en del av dem i alle fall. Du har jo allerede levd en god del år, så håper du har levd vel i dem . Om kroppen din ikke samarbeider kan du kanskje trene litt? Anonymkode: 334bf...b8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #26 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Så fort konene kommer i overgangsalder med all dritten som hører med. Finner mennene seg yngre damer som er kjønnsmoden og kåte. Anonymkode: f9ca5...cd4 Gjør vi det? 😮 Anonymkode: 334bf...b8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #27 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 29.9.2022 den 23.13): Er det noen her som er i 50 årene? Kjenner jeg gruer meg nå. Hvordan synes dere det er? Anonymkode: 334bf...b8e Alternativet er mye værre, å ikke bli 50. Men må si jeg trives godt i 50-årene, er passert midten av de også nå. Ungene ute av redet, god tid til meg og mitt. Anonymkode: 83c74...4b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #28 Del Skrevet 5. oktober 2022 Synes 50-årene er fantastisk. Rett og slett. Ser ikke noe negativt med det i det hele tatt. Jeg er 58, men kjenner ingen forskjell fra da jeg var 40. Anonymkode: f369a...72a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 5. oktober 2022 #29 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg motsier deg ikke, sier bare 20-30 år er ikke så lite igjen å leve, og kan bli gode, en del av dem i alle fall. Du har jo allerede levd en god del år, så håper du har levd vel i dem . Om kroppen din ikke samarbeider kan du kanskje trene litt? Anonymkode: 334bf...b8e ikke bestandig det hjelper å trene for alt vet du. Er frisk så slik klager jeg ikke men ja kjenner at jeg ikke er 25 i kroppen. Men hode er like ungt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 5. oktober 2022 #30 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så fort konene kommer i overgangsalder med all dritten som hører med. Finner mennene seg yngre damer som er kjønnsmoden og kåte. Anonymkode: f9ca5...cd4 Jada vi kan kose oss med yngre vi og da så ikke store forskjellen der. Fint midt livet folk finner noen yngre. Holder en seg ung lengre tror jeg da😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #31 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Synes 50-årene er fantastisk. Rett og slett. Ser ikke noe negativt med det i det hele tatt. Jeg er 58, men kjenner ingen forskjell fra da jeg var 40. Anonymkode: f369a...72a Helt enig med deg - 50 årene er helt supre Formmessig er jeg mye bedre nå også, for nå har jeg tid til å trene og ta vare på meg selv. For jeg nedprioriterte meg selv når jeg hadde barn/ungdom boende hjemme. Anonymkode: 83c74...4b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #32 Del Skrevet 5. oktober 2022 GrønnNellik68 skrev (8 minutter siden): ikke bestandig det hjelper å trene for alt vet du. Er frisk så slik klager jeg ikke men ja kjenner at jeg ikke er 25 i kroppen. Men hode er like ungt. Nei, ikke å alt, men på noe. Jeg har sikkert ikke hett den samme formen som da jeg var 25 heller. Husker faktisk ikke XD Men savner ikke å være 25. Man er den man er nå. Anonymkode: 334bf...b8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #33 Del Skrevet 5. oktober 2022 Må innrømme at det var litt krise å bli 50. Selv om jeg er utrolig glad for at jeg er frisk, har en jobb jeg trives i og 2 flotte barn. Det handler litt om hvordan samfunnet ser på kvinner som blir eldre. Vi anses ikke lenger som attraktive verken på datingmarkedet eller jobbmarkedet. Det sier jeg utifra egne erfaringer og venners erfaringer. (Er fullt klar over at andre har andre erfaringer en dette). Jeg føler meg som 30 i hodet, men kroppen begynner endre seg. Er mer sliten enn før, huden blir slappere, overgangsalderen har slått til for fullt med sine utfordringer. Jeg har 2 tenåringer boende hjemme og jeg merker at jeg har mindre overskudd til å finne på ting med de nå enn før. Og har heller ikke tid til å pleie meg selv da det meste går med på å få dagene til å gå rundt med jobb, hus, kjøringer hit og dit med barn, oppfølgning av skoler osv osv. Anonymkode: 53d27...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #34 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): . Det handler litt om hvordan samfunnet ser på kvinner som blir eldre. Vi anses ikke lenger som attraktive verken på datingmarkedet eller jobbmarkedet. Det sier jeg utifra egne erfaringer og venners erfaringer. Akkurat det gjelder for menn og ofte. Er ikke 50 selv ennå, men har merket det kan bli sånn til tider. Anonymkode: 334bf...b8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #35 Del Skrevet 5. oktober 2022 Jeg synes det er fint, men så aksepterer jeg til fulle rynker og grått hår. Opptatt av å holde meg sprek og i god form da. Overgangsalderen er/var forresten bare deilig, har fått kroppen min tilbake fra hormonstyr og kluss og planlegging ift mensen. Den helt klart beste siden er friheten, jeg våger alt og kan tulle med alt og alle. Har overblikk på en helt annen måte enn før, og er i grunnen fri til å si akkurat det jeg vil, til en viss grad å gjøre det også. Selvbildet mitt er mye mer stabilt enn før, vet hva jeg er god for (og ikke). For første gang i livet kan jeg gjøre hva JEG vil, ikke f.eks. hva barna mine trenger qt jeg gjør. Tenker estetikk er en viktig kilde til glede. Det gir meg masse med vakre omgivelser og en ny knallrød leppestift. Frihet, frihet og frihet. Anonymkode: b281f...122 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 5. oktober 2022 #36 Del Skrevet 5. oktober 2022 Jeg har akkurat fylt 51 og kjenner på en indre ro. Jeg vet hvem jeg er og hva mine verdier er, og jeg er tryggere på meg selv enn jeg noen gang har vært. Klart jeg kjenner at kroppen ikke spiller på lag, synet mitt er blitt kjempedårlig og jeg hopper ikke lenger ned fra kanter og murer, men det bytter jeg glatt bort mot vissheten om at jeg nå lever sånn som jeg ønsker og ikke sånn som andre ønsket. Tanken på at jeg allerede har levd halve livet er ikke så vanskelig som jeg trodde det skulle være, for det at jeg har flere år bak meg enn foran meg gjør at jeg griper alle sjansene jeg får og LEVER mer enn jeg gjorde tidligere. Forholdet til ungene mine har aldri vært bedre, vi har alle blitt eldre og modnere og samtalene våre bærer preg av det. Det samme gjelder forholdet til mine egne foreldre. Det var godt å fylle femti, synes jeg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 5. oktober 2022 #37 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Akkurat det gjelder for menn og ofte. Er ikke 50 selv ennå, men har merket det kan bli sånn til tider. Anonymkode: 334bf...b8e Helt enig i den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #38 Del Skrevet 22. juni GrønnNellik68 skrev (På 4.10.2022 den 9.11): Fælt .. har du ikke jobb når du er 50 vil du få problemer. Kroppen samarbeider ikke like bra som før Dating markedet blir syltynt nei syns ikke noe om det. Foreldrene begynner å dø og man innser at om 20-30 år er det min tur. Plutselig innså jeg at jeg ikke har all verdens tid igjen på jorda. bare noen tanker. Sant Anonymkode: 07836...cd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #39 Del Skrevet 22. juni Adrenalina1 skrev (På 30.9.2022 den 13.50): Er skumlere å ikke bli 50. Ja! Jeg har ikke blitt 50, har litt hetta for det, skal jeg innrømme. 🤣 Men jeg husker tankene da jeg fylte 40. Men den sommeren jeg fylte 40 var en venninne av meg som var ett år yngre enn meg døende av kreft. Hun døde 1,5 måned etter bursdagen sin. Hun var 38 og hadde to små barn. Så da var det slett ikke så ille å bli 40 likevel. Anonymkode: 88f60...fe3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #40 Del Skrevet 22. juni Et halvt århundre kronologisk sett. Hvordan står det til med den biologiske og den psykologiske alderen da? Anonymkode: 4320c...14b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå