AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #1 Skrevet 29. september 2022 Eller tok du /dere for det gjitt at evntl. ulikt sexbehov var noe som ville gå seg til etterhvert, men slik gjekk det ikkje. Mange opplever at følgen av ulikt sexbhov blei innfallsporten til utroskap, og samlivsbrudd. ? Var forholdet til sex noe som stod på dagorden under innledningen til forholdet nå dere vart kjent med hverandre, og dere som par snakket saman om før samboerskapet/ ekteskapet. ? Anonymkode: 1ad81...032
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #2 Skrevet 29. september 2022 Har ikke hatt noe å si med litt dårlig seksuell kjemi , kom seg når vi ble kjent 😊 på tross at begge likte veldig forskjellige ting i starten så fant vi ut av det 😊 var mer usikkerhet som gjorde at det var litt dårlig kjemi å at jeg var redd får anal Anonymkode: 2d02b...abb
Blåjojo Skrevet 29. september 2022 #3 Skrevet 29. september 2022 Vi tok det ikke for gitt. Men ble et par en stund etter at vi begynte å ha sex. Så da vi ble et par og etter hvert flyttet sammen var vi sikre på at det var god kjemi der også. I tillegg hadde vi også snakket om seksuelle preferanser før vi møttes.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #4 Skrevet 29. september 2022 Vi snakket om det og hadde det avklart i forkant. Skal sies at vi hadde avstandsforhold hvor den ene parten måtte flytta til andre kanten av landet. Vi hadde på bakgrunn av det mange "store" samtaleemner som begge trengre å få avklart, før vi tok det store steget. Har nå vært samboere i 12 år og har det nesten bedre nå, enn da vi flyttet sammen. Og vi hadde det veldig godt da også 😊 Tror ikke vi hadde tatt alt like seriøst hvis vi bodde i samme by og evt kunne "prøve for å se hvordan det går"😅 Anonymkode: 9cf20...4d6 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #5 Skrevet 29. september 2022 Sex var aldri noe tema da vi blei kjent med hverandre, og tok vel for gjitt at sex var eit slags igennsidig ansvarsfordeling,, og det ikkje skulle føles som eit press, men vera lysbetont. Anonymkode: 1ad81...032
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #6 Skrevet 29. september 2022 Ja, å passe sammen seksuelt var essensielt for min del, ettersom et fem år langt forhold tidligere hadde røket på grunn av seksuell dårlig match. Selv om det var gjensidig kjærlighet. Jeg ville ikke inn i den situasjonen igjen. Orket ikke tanken på å ha svært lite og dårlig sex igjen i et langt forhold. Fem år med slikt holdt for min del, og min erfaring var også at menn ikke er spesielt interessert i å snakke om eller bedre seg på feltet, men istedenfor blir fornærmet om man såvidt antyder at ting ikke er særlig tilfredsstillende. Så ja, jeg vraket menn med tilsvarende tendenser, og gikk ikke for nytt forhold før jeg traff en som var god match seksuelt. Har notert meg at en del mener at det er å være primitiv, eller sexgal, men flere år, kanskje tiår, med seksuell frustrasjon er ikke noe særlig å trakte etter. Anonymkode: 7b4b1...e3b
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #7 Skrevet 29. september 2022 Ok...ja, på en måte. Vi skjønte at vi hadde en deilig seksuell kjemi når det gjaldt den praktiske sexen, allerede første gang vi lå sammen. Alt føltes lett og uanstrengt og vi skjønte at vi likte de samme tingene på den samme måten, det var null anspenthet og vi fikk hverandre lett til å komme, begge nøt oralsex, både å gi og å få, det føltes som en stor lettelse alt i alt. Noe ingen av oss hadde opplevd så bra før. Men det var etter den første nyforelskelsen hadde lagt seg og hverdagene kom at vi skjønte at vi ikke hadde helt samme ønsker mht. hvor ofte vi ønsket sex. Jeg hadde (og har egentlig ennå) lyst hver dag/kveld, mens hun syns det er fint med litt mer opphold i mellom. Det ble mange samtaler om dette og vi kom liksom til at vi ville bli nødt til å prioritere å ha sex ganske ofte, for å liksom kunne møtes på halvveien. Dessuten skjønte vi at jeg tenner mye mer spontant enn henne. Så det må mye kos og forspill til for at hun skulle komme etter. Men det betydde mest bare enda mer kos hver gang, og det kan jeg virkelig like. Det er kosete vaniljesex som er vår greie. Typisk holder vi forsatt på i en times tid hver gang. Så det ble på en måte en vane, sex fra 2-4 ganger i uka. Utrolig nok har vi greid å holde på dette i alle år, aldri hatt en tørkeperiode. Aldri hatt videre problemer med å tenne hverandre. Happy ending for begge hver gang. Jeg tror det var veldig viktig for oss å ha dette litt skikkelig avklart og snakket om helt tidlig i forholdet. Vi er ikke superkompatible mht. hverken lyst eller tenning men siden sexen alltid er så bra er det alltid positive følelser og forventninger til sex, som holder lysten oppe. Og hennes lyst er kanskje ikke så lav, det er heller at min er litt spinnvilt høy. Så jeg tenker helst at "kompatible" må man ikke nødvendigvis være på alle måter, men det må helst være noe der på den positive siden som er sterkt nok til å holde alt gående og holde lysten oppe. Anonymkode: 23735...b94 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #8 Skrevet 29. september 2022 Nei vi hoppet liksom bare inn i forholdet uten å se hvordan vi var sammen seksuelt. En av grunnene til at han snart er exen.. Anonymkode: 6468d...a37
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #9 Skrevet 29. september 2022 Man bør i hvert fall være veldig tydelig før man velger å leve sammen. Jeg gifter meg aldri med en mann som ønsker oral, anal, eller flere partnere. Anonymkode: 6bdb2...a07
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #10 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Var forholdet til sex noe som stod på dagorden under innledningen til forholdet nå dere vart kjent med hverandre, og dere som par snakket saman om før samboerskapet/ ekteskapet. ? Anonymkode: 1ad81...032 Nei. På ingen måte. Anonymkode: d458a...eb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå