Gå til innhold

Tatovering under 18

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en jente på 17 år og ønsker en tatovering med «Fuck Cancer» til min tante som nå går gjennom sitt fjerde år med kreft (lunge, bryst og hodet) og fått beskjed om at hun mest sannsynlig ikke overlever…

Jeg lurte på hvor man kunne ha tatt tatovering steder i Vestfold der man er under 18 med godkjenning av foreldre og foresatte er med til timen👍🏼

Takk på forhånd!  

Anonymkode: 9ada5...a9e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

problemet er at hvis et studio er villig til å lempe på regelen om atten-års-aldersgrense, så kanskje studioet lemper litt på andre ting også. 

hygiene, for eksempel. Det har du nok ikke særlig lyst til å oppleve, for å si det sånn...       

Anonymkode: 62fdf...e24

• Liker 4
Skrevet

Enig med den over. 

Selv om det er en hyggelig tanke bak akkurat din tatovering så syns jeg man bør vente til man er eldre uansett.

Hilsen hun som bruker titusenvis på å fjerne tatoveringer fra hun var 18+. Ikke fordi de er stygge, men opplever det som unødvendig og i veien.

Anonymkode: f040c...266

• Nyttig 1
Skrevet

Seriøse tatovører lemper ikke på aldersgrensen.

• Liker 2
Skrevet

Vent heller til du er 18. Din tante vil forstå det. Og om det blir sånn at hun ikke er her til din 18-årsdag, så fortell henne hva du planlegger.

• Hjerte 1
Skrevet
Blåjojo skrev (9 timer siden):

Vent heller til du er 18. Din tante vil forstå det. Og om det blir sånn at hun ikke er her til din 18-årsdag, så fortell henne hva du planlegger.

Veldig lurt å heller si det til tante.

Skrevet

Symbolikken er lik om du er 17 eller 18. Du må bare vente. Du kunne jo spurt feks om din tante kunne ha skrevet det på lapp, så kan du tattovere ditt budskap med hennes håndskrift? 

Anonymkode: 51ecf...b35

• Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...