Gå til innhold

Hvilke våtservietter for underlivet som ikke smaker parfyme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke våtservietter anbefaler dere for en quick cleanse av underlivet før sex og ons osv? Må ikke smake parfyme eller sprit mtp slikking. Vil bare få bort rumpelukt og svette 🙊

Anonymkode: 2ceb8...0ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk uparfymerte babywipes, men rumpelukt og svette er vel sexy as hell?

Anonymkode: 7eb78...270

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bruk uparfymerte babywipes, men rumpelukt og svette er vel sexy as hell?

Anonymkode: 7eb78...270

Nei sur rumpelukt og svette er ikke sexy!🤣 Takler ikke å bli slikket da og stresser sånn over at jeg er ekkel!

Hvilke babywipes? Har du link?

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei sur rumpelukt og svette er ikke sexy!🤣 Takler ikke å bli slikket da og stresser sånn over at jeg er ekkel!

Hvilke babywipes? Har du link?

Bare slutt med det der, ekte menn liker diskomus. Rumpa kan du vaske men en kondisjonert fitte smakker best. Dessuten skal vagina ikke vaskes, den er selvrensende.

Anonymkode: 8abef...fe4

Skrevet

Har ikke spurt kjæresten om det smaker noe, men har i  hvert fall ikke fått noen klager. Har brukt våtservietter til baby fra fiks (farmasiet).

Vivag har også intimservietter som jeg bruker av og til. Den finnes i litt mindre pakning så det er lettere å ta med seg rundt.

Anonymkode: e3726...caf

Skrevet

Eneste som funker er å avslutte med rent vann, så hvilken serviett du bruker er ikke så nøye.

• Liker 1
  • 5 måneder senere...
Skrevet

Rengjøringservietter grov fra Biltema garantert de som har håndrens funksjon 🙂

Skrevet

Skal ikke bruke noen typer våtservietter i underlivet, evt. kun i rumpa og til nød i lysken. Det er så absolutt ikke bra for miljøet i underlivet, det blir igjen såperester og i verste fall fører det til mer lukt. 

Lag deg selv med tørre engangskluter, kokt vann (viktig at det er kokt mtp. bakterier) og en nøytral olje. Oppbevares i en ziplock-pose, så holder de i ukesvis. Hverken lukt eller smak 👌🏼

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...