AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #1 Skrevet 29. september 2022 Jeg vurderer å melde meg på en gruppetime på treningssenteret for å møte igjen en dame jeg så vidt pratet med før når hun spurte meg om noe mens jeg lette etter en sal på treningsenteret. Basert på tidspunkt og sted vet jeg hvilken time var hun skulle på. Forhåpentligvis er hun der neste uke også. Hun virket veldig snill og blid så tenker at jeg vil bedre kjent med henne. Planen er å bli med på gruppetime og spørre om å gå en tur etter timen. Hva synes dere? Jeg vet det kan virke rart men vil bare ta sjansen for en gangs skyld. Anonymkode: e2dea...c2f
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #3 Skrevet 29. september 2022 Da må du gå minst ti ganger gruppetimer og se an om hun flørter eller viser interesse før du ber henne ut. Om du melder deg på 1 time bare for å spørre henne ut blir det creepy Anonymkode: 98798...c7d 5 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #4 Skrevet 30. september 2022 Er det hun du trodde ble redd deg som du møtte i trappa? Anonymkode: b6e05...1ed 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #5 Skrevet 30. september 2022 Du kan gjerne gjøre det, men ikke prøv å overtale henne om hun sier nei. Og ikke bli sur om hun sier nei. Og ikke fortsett på samme timene som henne om hun sier nei. Anonymkode: ebe3b...2ee
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #6 Skrevet 30. september 2022 Helt feil. Menn tror kvinner kan være interessert bare fordi de har vært hyggelige.... Dette mp menn lære seg, kvinner spiller hyggelige. Sånn er livet, uten at de mener det. Fasaden som gjelder for kvinner. Anonymkode: b249f...dc2 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #7 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt feil. Menn tror kvinner kan være interessert bare fordi de har vært hyggelige.... Dette mp menn lære seg, kvinner spiller hyggelige. Sånn er livet, uten at de mener det. Fasaden som gjelder for kvinner. Anonymkode: b249f...dc2 Jeg prøver jo å være hyggelig mot folk rent generelt, uansett alder, kjønn osv. Hvorfor skulle jeg IKKE være hyggelig? Det er jo ikke falskt. Jeg møter andre slik jeg vil bli møtt selv. Noen ganger er jeg mutt eller avvisende, og det synes jeg ikke noe om, liker ikke selv å møte mutte sure folk. Jeg er hyggelig helt på ekte! Men det du mann må forstå, er at jeg er hyggelig både mot deg og mot den gamle mannen på bussen, den unge jenta i kassa på butikken, skolegutten jeg møter på vei til jobb. Jeg er hyggelig mot de fleste, men det betyr ikke at jeg ser noe datingpotensiale i dem 😂 Anonymkode: 36bec...d88 13
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #9 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Helt feil. Menn tror kvinner kan være interessert bare fordi de har vært hyggelige.... Dette mp menn lære seg, kvinner spiller hyggelige. Sånn er livet, uten at de mener det. Fasaden som gjelder for kvinner. Anonymkode: b249f...dc2 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg prøver jo å være hyggelig mot folk rent generelt, uansett alder, kjønn osv. Hvorfor skulle jeg IKKE være hyggelig? Det er jo ikke falskt. Jeg møter andre slik jeg vil bli møtt selv. Noen ganger er jeg mutt eller avvisende, og det synes jeg ikke noe om, liker ikke selv å møte mutte sure folk. Jeg er hyggelig helt på ekte! Men det du mann må forstå, er at jeg er hyggelig både mot deg og mot den gamle mannen på bussen, den unge jenta i kassa på butikken, skolegutten jeg møter på vei til jobb. Jeg er hyggelig mot de fleste, men det betyr ikke at jeg ser noe datingpotensiale i dem 😂 Anonymkode: 36bec...d88 At du er hyggelig mot alle betyr også at du hadde vært det med en som var aktuell for deg. Dvs ingen måte for den andre part å skille så man bare må ta sjansen. Anonymkode: e2dea...c2f
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #10 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): At du er hyggelig mot alle betyr også at du hadde vært det med en som var aktuell for deg. Dvs ingen måte for den andre part å skille så man bare må ta sjansen. Anonymkode: e2dea...c2f Nei hyggelig er man mot alle, mens mot en man syns er aktuell så flørter man. Det er stor forskjell og ikke vanskelig å skille om man har litt sosial intelligens og erfaring med mennesker Anonymkode: 98798...c7d 4 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #11 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei hyggelig er man mot alle, mens mot en man syns er aktuell så flørter man. Det er stor forskjell og ikke vanskelig å skille om man har litt sosial intelligens og erfaring med mennesker Anonymkode: 98798...c7d Jeg har aldri blitt flørtet med. Så dere kvinner vil at jeg skal dø alene. Takk for at du fortalte meg dette. Jeg skal aldri tenke på å prøve meg igjen. Anonymkode: e2dea...c2f
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #12 Skrevet 30. september 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Helt feil. Menn tror kvinner kan være interessert bare fordi de har vært hyggelige.... Dette mp menn lære seg, kvinner spiller hyggelige. Sånn er livet, uten at de mener det. Fasaden som gjelder for kvinner. Anonymkode: b249f...dc2 Å være hyggelig mot andre mennnesker er normal folkeskikk. At du ikke skjønner dette, og tror den eneste grunnen til å være hyggelig handler om sex, sier mer om deg enn andre. Anonymkode: 4b218...8bc 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #13 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Å være hyggelig mot andre mennnesker er normal folkeskikk. At du ikke skjønner dette, og tror den eneste grunnen til å være hyggelig handler om sex, sier mer om deg enn andre. Anonymkode: 4b218...8bc Du misforstod innlegget mitt. En mann kan oppfatte ting annerledes; han møter en kvinne han kunne like, så opplever han at hun er imøtekommende/hyggelig/interessert.....da kan denne mannen tro at hun er ute etter noe mer. Anonymkode: b249f...dc2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #14 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har aldri blitt flørtet med. Så dere kvinner vil at jeg skal dø alene. Anonymkode: e2dea...c2f Vel når du klarer å dra den konklusjonen der så bør du strengt talt oppsøke profesjonell psykologhjelp. Noe er galt i hodet ditt om hvordan du tenker om deg selv, andre og verden. Anonymkode: 98798...c7d 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #15 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg har aldri blitt flørtet med. Så dere kvinner vil at jeg skal dø alene. Takk for at du fortalte meg dette. Jeg skal aldri tenke på å prøve meg igjen. Anonymkode: e2dea...c2f Du er hvertfall ikke klar for noe forhold, det ser vi utfra det du skriver. Før du kan ha det bra med noen andre må du ha det bra med deg selv. Anonymkode: b249f...dc2 5 1
Snok1 Skrevet 30. september 2022 #17 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Menn tror kvinner kan være interessert bare fordi de har vært hyggelige.... I min erfaring går dette begge veier….
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #18 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har aldri blitt flørtet med. Så dere kvinner vil at jeg skal dø alene. Takk for at du fortalte meg dette. Jeg skal aldri tenke på å prøve meg igjen. Anonymkode: e2dea...c2f Det er litt vel dramatisk... Men 99,9 % av damer er på treningssenter for å trene, ikke for å flørte. Og de fleste vil hjem for å dusje og/eller spise etter trening, ikke gå på tur med en vilt fremmed. Og man kan være hyggelig uten å flørte, og man kan også bli flørtet med uten å legge merke til det. AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Du misforstod innlegget mitt. En mann kan oppfatte ting annerledes; han møter en kvinne han kunne like, så opplever han at hun er imøtekommende/hyggelig/interessert.....da kan denne mannen tro at hun er ute etter noe mer. Anonymkode: b249f...dc2 Jeg prøver være hyggelig mot de fleste jeg møter, og er smilende mesteparten av tiden. Jeg er på ingen måte ute etter noe mer, bare fordi jeg smiler. Jeg sluttet ikke smile til folk, eller være hyggelig i det jeg gikk inn i ett forhold. Det hadde vært ganske trist om alle oppfattet enhver hyggelig/smilende dame som ute etter noe mer, uavhengig av sivilstatus... Anonymkode: 5bfd3...f5d 2
Daria Skrevet 30. september 2022 #19 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har aldri blitt flørtet med. Så dere kvinner vil at jeg skal dø alene. Takk for at du fortalte meg dette. Jeg skal aldri tenke på å prøve meg igjen. Anonymkode: e2dea...c2f Hvis du har for vane å gå i stalker-modus og anta at kvinner er ute etter noe mer bare fordi de er normalt hyggelige i forbifarten, skremmer du dem sannsynligvis bort før noen av dem rekker å tenke på å flørte med deg. Og nei, det er ikke kvinner som bestemmer at du skal være alene, det er det i bunn og grunn du selv som gjør. Jeg er kronisk singel selv og det har aldri falt meg inn at det er noen andres ansvar enn mitt eget. Kvinner - ingen kvinner - skylder deg -. eller noen mann - noe som helst når det gjelder dating, forhold og sex. 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #20 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du misforstod innlegget mitt. En mann kan oppfatte ting annerledes; han møter en kvinne han kunne like, så opplever han at hun er imøtekommende/hyggelig/interessert.....da kan denne mannen tro at hun er ute etter noe mer. Anonymkode: b249f...dc2 Og selv etter at alle kvinner prøver å fortelle alle menn at vi ikke flørter når vi er hyggelige, så mistolker menn fortsatt. Menn påstår at kvinner er vanskelige å tolke, at vi er umulige å forstå, men når vi som samlet gruppe forteller ekstremt tydelig at høflighet ikke betyr interesse, så gidder de ikke høre på oss. Anonymkode: ebe3b...2ee 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå