Anonym-bruker Skrevet 29. september 2022 #1 Del Skrevet 29. september 2022 Har begynt å bare dusje om kvelden, for å spare litt penger. Jeg er vant med å vaske håret om morgenen, og føler meg litt ustelt når jeg ikke vasker det om morgenen. Tenkte derfor prøve tørr shampoo. Noen her inne som har prøvd det? Hvordan tar dere det i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #2 Del Skrevet 29. september 2022 Spray 20-30 cm unna og løft håret så pudderet legger seg i hårrøttene. Tørrsjampo matter fett hår og gir volum samme dag du påfører men gjør håret mer fett i det lange løp fordi alkohol tørker ut håret så hodebunnen produserer mer olje, alkohol kan også gi kviser og irritasjon i hodebunn, nakke og rundt ører. Når du har brukt tørrsjampo og skal vaske håret senere må du sjamponere og skylle to ganger for å få det ordentlig ut Anonymkode: 3f2a2...bc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 29. september 2022 #3 Del Skrevet 29. september 2022 Sorry at jeg går over på noe annet,men har du prøvd shampo bar i solid/fast form? Altså såpestykke til hår? Har brukt det i det siste,og for en utrolig positiv erfaring jeg har med det❤️ Trenger ikke vaske håret hver dag, det blir ikke fett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #4 Del Skrevet 29. september 2022 Mistet mye hår da jeg brukte tørrshampoo. Dette opphørte da jeg sluttet å bruke det. Vet ikke om det er fordi det tetter porene/blokkerer hårsekkene, eller hva... men vil fraråde deg det. Evt. kjøp et naturlig "tørr shampoo pulver" uten alle de skadelige kjemiske ingrediensene. Anonymkode: acb5b...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #5 Del Skrevet 1. oktober 2022 flusa skrev (På 29.9.2022 den 22.56): Sorry at jeg går over på noe annet,men har du prøvd shampo bar i solid/fast form? Altså såpestykke til hår? Har brukt det i det siste,og for en utrolig positiv erfaring jeg har med det❤️ Trenger ikke vaske håret hver dag, det blir ikke fett. Hvilken type bar? Jeg er ikke ts, men lurer siden jeg sliter med fett hår. Anonymkode: 3cff0...747 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 1. oktober 2022 #6 Del Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken type bar? Jeg er ikke ts, men lurer siden jeg sliter med fett hår. Anonymkode: 3cff0...747 Jeg har nettopp bestilt disse to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå