Gå til innhold

Helt uakseptabelt og ikke like hund?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av at alt handler om hund! Som gjør at fleste hunde eiere får dårlig rykte på seg, da mener jeg de som er Ansvarlige hunde eiere..

takler ikke sånne galne hunde elskere som behandler hunder som barn og babyer.. og forventer at alle skal elske lille «sebastian». Og ikke har kontroll på bikkja si og lar store/små hunder hoppe på folk.. 

Jeg har aldri vært noe hundeperson pga folk som behandler dem bedre en barn og gud a vett.. flest folk har glemt å behandle hunder som hund.. og tar med dem over alt hos andre.. og forventer at folk flest synes dette er greit..

hater også når jeg er ute på tur også skal eiere ta hunden nærme til meg for å «hilse» og lukte på meg.. nei jeg vil ikke hilse eller klappe på hunden din.. synes er ekkelt med hunde slikk og fettete pels.. og få oljete hender..

jeg synes heller ikke hunder er mer vært En et menneskeliv.. og cringer som bare det når folk sammenligner barn med hund.. i det minste vokser barnet fra det irriterende.. det gjør ikke en hund den er dum dagen den er født til dagen den dør.. 

så si hva dere vil dere galne hunde elskere men alle liker ikke hund og er så lei at folk synes vi mangle skruer i hodet fordi vi ikke liker skitne dyr i huset og plukke bæsj og la et hund  styre livet våres.. bortkastet penger og tid.. eller synes jeg alle andre dyr er mye mer interessant og søtere en hund..

Anonymkode: 3f498...7e5

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. 

Anonymkode: affef...433

• Liker 10
  • Hjerte 1
Skrevet

Mulig det er noen over-the-top hundeeiere som gir dårlig rykte for alle hundeeiere, men det blir litt glasshus hvis du nå liksom skal representere de uten hund.

Jeg har ikke hund, og kjenner meg ikke igjen på en flekk av det du skriver

Anonymkode: a578e...7e3

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Herregud for et rot av et innlegg.

Til og med du forstår at brorparten av hundeeiere, ikke er slik du prøver å påstå.

På den andre siden: Det er noe ekkelt med dere som hater dyr. Mangler empati, nesten semipsykopater.

Anonymkode: 16ea8...db1

• Liker 8
  • Nyttig 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Til og med du forstår at brorparten av hundeeiere, ikke er slik du prøver å påstå.

På den andre siden: Det er noe ekkelt med dere som hater dyr. Mangler empati, nesten semipsykopater.

Man kan elske andre dyr og ikke liker hunder da😂

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Har du behov for aksept for at det er greit å hate hunder/hundeeiere, kan du godt få det.

God bedring :) 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man kan elske andre dyr og ikke liker hunder da😂

Tvilsomt. 

• Liker 2
Skrevet

Elsker dyr, men kan virkelig ikke fordra hunder, og spesielt kulturen rundt. Man blir jo omtrent kalt en psykopat om man ikke liker hunder 😅

Anonymkode: cdf94...e09

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tvilsomt. 

Alt handler ikke om hund i denne verden 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg liker mange hunder, men ikke hundeholdet. Mange er jo helt på bærtur og snakker om og med den lille bissevofsen sin som det er en bortskjemt unge. Det er en hund!!

Anonymkode: ce991...3a1

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg stoler ikke på folk som på generelt grunnlag ikke liker dyr. 

Anonymkode: f987f...cc8

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet

Elsker dyr, men kan virkelig ikke fordra hunder, og spesielt kulturen rundt. Man blir jo omtrent kalt en psykopat om man ikke liker hunder 😅

Anonymkode: cdf94...e09

Ikke jeg heller synes hunder ikke er noe kjekt.. eller verdens ting.. jeg tror vis denne hunde kulturen ikke hadde vært såååå gale som den er nå og folk faktisk behandlet hunder som hund. Så hadde ikke fleste hatt så mye i mot hunde eiere.. eller blitt irritert osv og hate hunder sånt..

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg stoler ikke på folk som på generelt grunnlag ikke liker dyr. 

Anonymkode: f987f...cc8

Du stoler bare ikke på folk som liker «hunder»

• Liker 3
Skrevet

Du stoler bare ikke på folk som liker «hunder»

Du stoler bare ikke på folk som IKKE liker «hunder»

• Liker 1
Skrevet

Elsker alle dyr. Men kan ikke fordra hunder. De er skikkelig ekle.

Anonymkode: 2d45d...88b

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Det er ingenting som heter "bare en hund". Dette forstår alle som er glade i dyr, og glade i hunder. Det er selvsagt ikke uten grunn at hunden karakteriseres som menneskets beste venn. 

Dessverre er det for sent å spørre f.e. dronning Elizabeth 🤷‍♀️❤️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

En kan like noen dyr men ikke alle.

Jeg liker ikke katter, men elsker hunder.

Holder meg langt unna hester men kyr kan jeg kose med feks.

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg misliker hunder. Det jeg hater mest med dem er hvor ufordragelige og farlige de blir om de ikke oppdras. De må holdes i stramme tøyler og for all del ikke bli skjemt bort, for da blir den usikker og aggressiv. En hund er menneskets beste venn når man har oppdratt hele bikkja ut av bikkja. For ingen liker hunder som er seg selv. Som vil si gneldrer, angriper, hopper, er spinnvill og gjør som den vil.
Nei, en hund skal sitte når du sier sitt, legge seg når du sier den skal legge seg også skal den tie stilt. Jeg liker dyr med litt personlighet, som gjør det de vil og driter i hva andre mener om det. 
Også kan jeg ikke fordra de fleste hundeeiere, de er rett og psykoer hele gjengen. Og da mener jeg ikke psyko som i «hunden min er barnet mitt» psyko, men jeg kjenner knapt en eneste hundeeier som ikke bruker vold mot bikkja som å knipe den, dra den i ørene, bryte den ned i bakken osv. Min teori er at de fleste hundeeiere er dominante psykoer som ikke klarer å herse med mennesker, så de skaffer seg et dumt underdanig dyr de kan herse med istedenfor. 
Dagens utblåsning. 

Anonymkode: da8af...b8e

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg er heller ikke glad i hund og er rett og slett fascinert av alle som har en hund. Hår over alt, ut på tur(kjekt det men liker helst å gå aleine) også er de så neeeeedy. Nei gje meg een katt som klarer seg selv og som man kan kose med når man vil. folk i flokk vet du. 

Anonymkode: 0ae46...4ab

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg misliker hunder. Det jeg hater mest med dem er hvor ufordragelige og farlige de blir om de ikke oppdras. De må holdes i stramme tøyler og for all del ikke bli skjemt bort, for da blir den usikker og aggressiv. En hund er menneskets beste venn når man har oppdratt hele bikkja ut av bikkja. For ingen liker hunder som er seg selv. Som vil si gneldrer, angriper, hopper, er spinnvill og gjør som den vil.
Nei, en hund skal sitte når du sier sitt, legge seg når du sier den skal legge seg også skal den tie stilt. Jeg liker dyr med litt personlighet, som gjør det de vil og driter i hva andre mener om det. 
Også kan jeg ikke fordra de fleste hundeeiere, de er rett og psykoer hele gjengen. Og da mener jeg ikke psyko som i «hunden min er barnet mitt» psyko, men jeg kjenner knapt en eneste hundeeier som ikke bruker vold mot bikkja som å knipe den, dra den i ørene, bryte den ned i bakken osv. Min teori er at de fleste hundeeiere er dominante psykoer som ikke klarer å herse med mennesker, så de skaffer seg et dumt underdanig dyr de kan herse med istedenfor. 
Dagens utblåsning. 

Anonymkode: da8af...b8e

Herregud så bra sagt. Det har slått meg også, at folk som har hund vil ha en som de kan hese med og være sjef rett og slett. ha ha skal ikke være lett 

Anonymkode: 0ae46...4ab

• Liker 4
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...