Gå til innhold

Ny tv hjelp 55`

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som kan anbefale en ny 55` tv?
Skal brukes aller mest til vanlig tv titting så viktig at den har apper som tv2 play,viaplay,hbo max og netflix men det er kanskje standard på alle smart tver nå.Litt playstation5 spilling blir det nok også men denne skal brukes på hytte så må drasse med konsoll så det blir ikke så ofte.
Får vel en bra tv til 8-10 tusen?

Anonymkode: 71063...2a8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eletra er jo fin da :) før hadde jeg LG :) 

Skrevet

Lurer på det samme bare 43 tommer. Sett på en i Samsung til 4390,- tror jeg det var. 😊 Skal og ha kun til tv titting 😊 Serier og filmer da. Har ikke kanaler. Kjekt om det støtter Strim. 😊

Skrevet

I den prisklassen og med de ønskende ville jeg sett på en Samsung QLED.

Anonymkode: cf7ab...838

• Liker 1
Skrevet

Du mener kanskje 55''? For 55' er 55 fot, noe som tilsvarer 16 meter og 76 centimeter.

Anonymkode: e9a3b...e03

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.9.2022 den 22.13):

Noen her som kan anbefale en ny 55` tv?
Skal brukes aller mest til vanlig tv titting så viktig at den har apper som tv2 play,viaplay,hbo max og netflix men det er kanskje standard på alle smart tver nå.Litt playstation5 spilling blir det nok også men denne skal brukes på hytte så må drasse med konsoll så det blir ikke så ofte.
Får vel en bra tv til 8-10 tusen?

Anonymkode: 71063...2a8

Med det budsjettet, hadde jeg gått for en Samsung eller LG. Du må mye bra tv for 8-10 lapper.

Eletra, som noen nevner her, hadde jeg styrt glatt unna.

Anonymkode: f1751...a66

Skrevet

LG OLED CX eller bedre kommer ofte på tilbud ned mot 10000 kr under Black Friday og lignende.

Anonymkode: 88458...3d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...