AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #1 Skrevet 29. september 2022 For ikke så veldig lenge siden hadde vi teammiddag på jobben, og en av mennene på jobben spøkte om at kona hans var så deilig, og milf. De er gifte og har flere barn sammen. Så endte han opp med å komme med noen sexvitser til bestekompisen, som han jobber med. er virkelig dette ok oppførsel? Sjokkert over hvordan enkelte godt voksne menn omtale kona si. Anonymkode: bea97...726 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #2 Skrevet 29. september 2022 Hahaha, det er jo bare søtt. MIAF, mother I actually fuck. Anonymkode: 1414c...d59 21
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #3 Skrevet 29. september 2022 Heller det enn at han snakker sånn om ei som ikke var kona hans? Anonymkode: f7518...c83 27 1
Daria Skrevet 29. september 2022 #4 Skrevet 29. september 2022 Sjokkerende - en mann sier positive ting som sin kone offentlig... Folk har forskjellig grense for hva de synes er akseptabelt både å snakke om og å vitse om - for alt du vet kan det være kona både vet og setter pris på at han snakker om henne på den måten. 21
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #5 Skrevet 29. september 2022 Nei sexistisk guttaprat er en ukultur og enda verre at det deles med kollegaer Anonymkode: 9c873...c27 1
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 29. september 2022 #6 Skrevet 29. september 2022 Jeg hadde ikke reagert negativt at en kollega omtale sin kone positivt.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #7 Skrevet 30. september 2022 Søtt det vel? Sexvitser er jo hver sin smak da, selv har jeg grov humor og tenker alltid koffert og sa brura, så jeg kunne jo egentlig vært disse kollegene dine faktisk. Jeg håper jeg ikke utsetter folk som ikke synes det er gøy for det da. Anonymkode: a5b6d...65c 7
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #8 Skrevet 30. september 2022 Jeg ville synes sexvitser og sexprat i jobbsammenheng var kleint, men folk er forskjellige. En MILF er en som er i samme generasjon som egen mor, ikke enhver kvinne som har fått barn. En MILF for en 18åring kan være 40, men en mann på 40 må opp mot 60tallet for å kunne kalle en dame MILF. Anonymkode: 13fd6...10c 2 1
Tuba Skrevet 30. september 2022 #9 Skrevet 30. september 2022 Minn mann må gjerne omtale meg som en MILF😆 9 1
Gjest Paramount Skrevet 30. september 2022 #10 Skrevet 30. september 2022 Jeg synes slike kommentarer er avhengig av situasjon og person. Enkelte er veldig utadvendte og laidback. Det løser opp stemningen. Flere menn burde være flinke og skryte av kona. Tenk hvis hun får høre om det, av andre, at mannen skryter av hvor nydelig hun er, hadde ikke det vært ok? Det er da vel bedre at menn utbroderer hvor deilig kona er, framfor å kommentere forbipasserende damer. Det er mer simpelt synes jeg, ikke skaper det en god stemning heller.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #11 Skrevet 30. september 2022 Trenger ikke være negativt i det hele tatt. Kanskje hun liker det for alt vi vet. Jeg hadde satt mer pris på å bli kalt det enn kjærring i hvert fall. Anonymkode: eaad0...9af 5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #12 Skrevet 30. september 2022 Paramount skrev (6 minutter siden): Jeg synes slike kommentarer er avhengig av situasjon og person. Enkelte er veldig utadvendte og laidback. Det løser opp stemningen. Flere menn burde være flinke og skryte av kona. Tenk hvis hun får høre om det, av andre, at mannen skryter av hvor nydelig hun er, hadde ikke det vært ok? Det er da vel bedre at menn utbroderer hvor deilig kona er, framfor å kommentere forbipasserende damer. Det er mer simpelt synes jeg, ikke skaper det en god stemning heller. Når ble det skryt å si at noen er pulbar? Anonymkode: a1515...2cd 2 1
Gjest Paramount Skrevet 30. september 2022 #13 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Når ble det skryt å si at noen er pulbar? Anonymkode: a1515...2cd Det vet ikke jeg. Det eneste jeg vet er at pulbar er et patetisk uttrykk.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #14 Skrevet 30. september 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ville synes sexvitser og sexprat i jobbsammenheng var kleint, men folk er forskjellige. En MILF er en som er i samme generasjon som egen mor, ikke enhver kvinne som har fått barn. En MILF for en 18åring kan være 40, men en mann på 40 må opp mot 60tallet for å kunne kalle en dame MILF. Anonymkode: 13fd6...10c Nei, en milf kan fint være samme alder som en selv. Anonymkode: f6766...c40 8
Snok1 Skrevet 30. september 2022 #15 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En MILF er en som er i samme generasjon som egen mor, ikke enhver kvinne som har fått barn. En MILF er en mor. Punktum. Beskrivelsen ligger i forkortelsen. 6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #16 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når ble det skryt å si at noen er pulbar? Anonymkode: a1515...2cd Siden det ble slutt å verdsette at kvinner egnet seg best på kjøkkenet, eller som renholder eller hjemmeværende mor. Så ettersom menn i større grad, kan lage mat, holde hus og tar sin del av barnestell, blir det mindre og mindre spesifikke kvinnelige egenskaper som kan skrytes av. Og en av dem er at du er pulbar. Anonymkode: 808ac...2ff 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #17 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Siden det ble slutt å verdsette at kvinner egnet seg best på kjøkkenet, eller som renholder eller hjemmeværende mor. Så ettersom menn i større grad, kan lage mat, holde hus og tar sin del av barnestell, blir det mindre og mindre spesifikke kvinnelige egenskaper som kan skrytes av. Og en av dem er at du er pulbar. Anonymkode: 808ac...2ff Så pulbar er spesifikt kvinnelig? Kan ikke menn være pulbare? Anonymkode: 12f35...c87 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #18 Skrevet 30. september 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Så pulbar er spesifikt kvinnelig? Kan ikke menn være pulbare? Anonymkode: 12f35...c87 Nei, det er nok bare kvinner som kan være det. 😆 Anonymkode: 4f5c4...2f0 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #19 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ville synes sexvitser og sexprat i jobbsammenheng var kleint, men folk er forskjellige. En MILF er en som er i samme generasjon som egen mor, ikke enhver kvinne som har fått barn. En MILF for en 18åring kan være 40, men en mann på 40 må opp mot 60tallet for å kunne kalle en dame MILF. Anonymkode: 13fd6...10c Tull! Hvis ei ungjente på på 20 har barn så vil hun kunne være en MILF helt uavhengig om det er jevnaldrende eller en gammel gris på 60 som jakter på henne. Anonymkode: 9961d...8ef 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #20 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så pulbar er spesifikt kvinnelig? Kan ikke menn være pulbare? Anonymkode: 12f35...c87 Selvfølgelig kan de være det. Det fremstår litt statistisk som kvinner i mye mindre grad verdsetter menn på deres egnethet i senga, og mere for mindre viktige ting. Men det kan jo komme til å endre seg etter som verden utvikler seg. Anonymkode: 808ac...2ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå