AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #1 Skrevet 29. september 2022 Jeg har noen år igjen før jeg fyller 50, og jeg savner venninner. Hadde mange opp gjennom skole og utdanning, og også i starten av jobbkarrieren. Så fikk jeg en periode med noe som sannsynligvis var noe som ligner en depresjon og trakk meg dermed litt unna de jeg kjente. Husker nå ikke hvor lenge det varte, men lenge nok til at de fleste ga opp. Så fortsatte livet, har fått mann og barn som nå er tenåringer. Har det greit i livet, trives godt på jobb, men savner venner. Har noen som bor litt unna, men ingen i nærheten. Har ingen å reise på jentetur med, for eksempel, dra på kino med eller bare gå en tur med. Går det an å finne noe sånt i voksen alder? Hvordan går man fram? Jeg er ikke vanskelig å omgås, får alltid tilbakemelding på at jeg er hyggelig og lett å forholde seg til og lett å like - men derfra og til vennskap vet jeg ikke hvordan man går videre. Noen som har noen tips? Anonymkode: c8139...d78 1 1
Blåjojo Skrevet 29. september 2022 #2 Skrevet 29. september 2022 Frivillige lag og foreninger har gitt meg utrolig mange nye venner. Kan du melde deg inn i noen sånne kanskje? 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #3 Skrevet 29. september 2022 Har selv prøvd appene Venn og GoFrendly og har møtt flere på denne måten, så kan anbefale disse appene. Anonymkode: 73f54...ea1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #4 Skrevet 29. september 2022 Kor, Frivillig arbeid, nabofest Anonymkode: d886b...60d
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #5 Skrevet 30. september 2022 Har fått venner gjennom jobb, barnas venners mødre, kurs og Hey Woman-gruppe på facebook. Steget fra bekjent til venn kan være langt og litt vanskelig, men det handler om tid. Om det er noen du liker og får kontakt med,, så legg vekt på å prates, foreslå lavterskel aktiviteter. Anonymkode: 71eaf...dac
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #6 Skrevet 30. september 2022 Fått nye venner etter jeg fylte 40 gjennom fritidsinteresser. Anonymkode: 938f3...30b
Curiousine Skrevet 30. september 2022 #7 Skrevet 30. september 2022 Bli med på aktiviteter eller ting i nærområde, frivillig arbeid, finne folk i nærområde med samme interesse. Jeg ble kjent med noen venninner via appen hey vina 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå