Gå til innhold

Redd for å være vid nedentil etter et år i sølibat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg alltid kanskje har vært litt vid. Har vertfall slitt med å kjenne noe med små peniser og opplevd at menn med liten penis sliter med å komme.. Om jeg er vid eller de fulle og små penis vet jeg ikke får sikkert men jeg kan få inn ganske tykke dildoer så lenge jeg gjør det sakte. Får inn fire fingre også hvis jeg klemmer de sammen til en sylinder (ikke fire i flat bredde). Har ikke hatt sex eller orgasme på et år nå og orgasme trener bekkenmusklaturen så nå er jeg livredd for å ha blitt enda videre?!?!

Har møtt en mann jeg vil ligge med men livredd for at han skal føle som å ligge med en bøtte! Er det noe jeg kan gjøre av øvelser eller stillinger som gjør meg trangere? Jeg blir kjempe fort våt også så det er også et problem som gjør friksjonen mindre for mannen 🥺 Hva kan jeg gjøre for å gi han en god opplevelse hvis jeg er vid? (Ikke analsex)

Anonymkode: 3cae7...a7c

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tren bekkenbunnen. Knipeøvelser og styrkeøvelser som bekkenhev, kamskjell, etc.

Anonymkode: 24791...f58

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tren bekkenbunnen. Knipeøvelser og styrkeøvelser som bekkenhev, kamskjell, etc.

Men blir man trangere av det i avslappet tilstand? Trodde det bare hjalp for å knipe hardere men kan ikke drive å knipe under sex for da mister jeg konsentrasjonen. Klarer å knipe hardt i ti sekunder av gangen når jeg trener men er vanskelig under sex!

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror du overtenker. :) Det er nok  mange der ute som sliter med å få nytelse av en liten penis. Det er jo veldig positivt at du blir våt, det er noe menn tenner på og det gjør deg mindre sår. Men du kan jo gjøre noen knipeøvelser. Tipper det generelt er bra med styrketrening? Jeg kjenner meg igjen, har tenkt at jeg kanskje er litt vid. Jeg var til gynekolog, hun sa jeg var veldig trang og at jeg måtte lære meg å slappe av (jeg hadde problemer med smerte under sex). Så jeg tror det har med våthet og kåthet å gjøre, jo våtere jo videre virker det. Vi er jo skapt for å lage rom til en penis, det er sikkert derfor vi blir utvidet når vi er kåte. 

Anonymkode: 6d125...5f0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men blir man trangere av det i avslappet tilstand? Trodde det bare hjalp for å knipe hardere men kan ikke drive å knipe under sex for da mister jeg konsentrasjonen. Klarer å knipe hardt i ti sekunder av gangen når jeg trener men er vanskelig under sex!

Litt, muskulaturen blir tykkere, får bedre blodgjennomstrømning, osv.

• Liker 2
Skrevet

Kanskje han er som meg, som liker vide kvinner man kan leke masse med? 

Anonymkode: 7945c...78f

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg tror jeg alltid kanskje har vært litt vid. Har vertfall slitt med å kjenne noe med små peniser og opplevd at menn med liten penis sliter med å komme.. Om jeg er vid eller de fulle og små penis vet jeg ikke får sikkert men jeg kan få inn ganske tykke dildoer så lenge jeg gjør det sakte. Får inn fire fingre også hvis jeg klemmer de sammen til en sylinder (ikke fire i flat bredde). Har ikke hatt sex eller orgasme på et år nå og orgasme trener bekkenmusklaturen så nå er jeg livredd for å ha blitt enda videre?!?!

Har møtt en mann jeg vil ligge med men livredd for at han skal føle som å ligge med en bøtte! Er det noe jeg kan gjøre av øvelser eller stillinger som gjør meg trangere? Jeg blir kjempe fort våt også så det er også et problem som gjør friksjonen mindre for mannen 🥺 Hva kan jeg gjøre for å gi han en god opplevelse hvis jeg er vid? (Ikke analsex)

Jeg har hat mange ganger sex med ei som flere har fistet og jeg får utløsning. og min er ikke veldig tykk. men jeg kjente ikke så veldig klem av pikken

Skrevet

Ikke ta sorgene på forskudd. Kan hende at akkurat han synes du er helt perfekt, og da er det jo dumt å grue seg, og dumt å utsette det

• Liker 1
Skrevet

Doggy er en fin stilling for oss med litt tynt utstyr. Ofte måtte jeg be eksen slutte å knipe, for jeg vil helst slippe å stramme så mye selv. 

Anonymkode: 7a336...ac0

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Du er ikke vid. At du kan få  inn fire damefingre på den måten høres helt vanlig ut.

Da legger vi den død.

Anonymkode: 5951a...d38

• Nyttig 1
Skrevet

For det du vet bør du være vid når han trekker frem overraskelsen.

Hilsen Dr. Under Armen.

Anonymkode: e1ea6...41e

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

For det du vet bør du være vid når han trekker frem overraskelsen.

Hilsen Dr. Under Armen.

Joa men jeg har også hatt sex med en kjempestor lang og tykk og fikk ikke vondt av det som andre sier de gjør. Han samlet til og med bena mine sammen i misjonær så jeg mistenker at han gjorde det for å få det trangere? :(Samme gjorde en annen med normal penis også og han jeg har ligget mest med brukte evigheter på å komme men vi hadde bare sex i fylla da 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Joa men jeg har også hatt sex med en kjempestor lang og tykk og fikk ikke vondt av det som andre sier de gjør. Han samlet til og med bena mine sammen i misjonær så jeg mistenker at han gjorde det for å få det trangere? :(Samme gjorde en annen med normal penis også og han jeg har ligget mest med brukte evigheter på å komme men vi hadde bare sex i fylla da 

Sa ikke jeg at vi kunne legge saken død? Du er jo ikke vid når du bare får inn fire damefingre i en sylinder. Du er normal og knapt nok det.

Jeg føler at folk ikke respekterer autoriteten min her.

Anonymkode: 5951a...d38

• Liker 1
Skrevet
On 9/29/2022 at 9:44 PM, AnonymBruker said:

Ikke knip hardt ,knip lett. ;)

Skrevet

Du bør jo øve deg på å knipe under sex. Mister du ikke konsentrasjonen av å tenke på hva han føler og tenker, da? 

Om jeg var deg, ville jeg fortsatt å gjøre knipeøvelser mange ganger om dagen (alarm på tlf) og i tillegg sørger for å knipe når jeg hoppa til køys med denne fyren. Ikke i alle stillinger og ikke hele tiden, men knip. Du lærer deg etterhvert å nyte og knipe samtidig, det er verdt det 😊

Hilsen ei som aldri kneip før fødsel, men som vente seg til å gjøre det etterpå. Nå ber han meg slutte å knipe igjen 😎

Anonymkode: e65cc...05c

• Liker 1
Skrevet

Knip og knip fru Blom. Hvor mange måter klarer dere å gjøre vagina trangere på.

For klitorisorgasme?

For G punkt?

For vaginal, cervix?

Som mann kjenner en forskjell. Slik at en med ord, kropp og penis vet hvordan en kan forsterke hennes opplevelse mot orgasmen.

Her Blom skal og vite å få fru Blom helt hjem. Ellers blir det bare kål. Og til slutt en suppe.

.

Skrevet
blaffen skrev (14 timer siden):

Ikke knip hardt ,knip lett. ;)

Da blir det vel ikke noe forskjell?

Skrevet

Jeg tror du overtenker. Du har hatt sex med menn i fylla som ikke kommer, men skylder på deg selv og ikke at mannen hadde drukket? Alkohol gjør det vanskeligere å få orgasme.

Du har sex med små peniser og kjenner dem ikke? Det er heller ikke så uvanlig. Kanskje heller normalt.

Du får inn 4 fingre om du former dem til en sylinder. Det er også helt normalt. De fleste kvinner får til det om de virkelig vil, for såpass elastiske er vi der nede. 

At jevnlig sex og jevnlige orgasmer er med på å gjøre en trangere er vel bare en myte, er det ikke? (Jeg googlet nylig samme tema). 😛

Det som hjelper er knipeøvelser men også trening av kjernemuskulaturen generelt sett. 

Hvis du er mer opptatt av at han skal få en god opplevelse enn din egen nytelse, så kan du f.eks ha sex før du er ordentlig kåt. Da er ikke vaginaen like myk og våt. Men er det egentlig lurt? Menn er forskjellige. Noen liker det trangt og noen liker det mykt og vått.

Eller så kan du fokusere mer på å gi han en god opplevelse via forspill og oral. Hvis du pirrer han lenge nok så kommer han raskere. Gi han en god massasje og en god blowjob. Dessuten er de fleste menn opptatte av å prestere og gi nytelse til kvinnen. Om du har det godt så har han det godt også. Så bare la han skjemme deg bort.

Anonymkode: 0ef57...593

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.9.2022 den 21.22):

Suge han? Hvis du vet hva du gjør, så er det bedre enn vanlig sex. 

Anonymkode: 8aeac...1e1

• Liker 1
Skrevet
On 9/29/2022 at 9:52 PM, AnonymBruker said:

Kanskje han er som meg, som liker vide kvinner man kan leke masse med? 

Anonymkode: 7945c...78f

Ok.

Kjenner at jeg så inderlig hater folk som kommuniserer som deg.

Anonymkode: e84df...9d1

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...