Sonit Skrevet 12. oktober 2022 #21 Skrevet 12. oktober 2022 Sonit skrev (På 30.9.2022 den 10.00): Jeg har tørr hud og elsker By Terry ❤️ AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvilket settingpudder anbefaler dere for en dewy look? Jeg liker ikke den helt matte looken på meg selv og sliter ikke med å bli oljete. Anonymkode: 1d0a5...44d Sjekk ut min anbefaling over her jeg bruker CAIA That Dewy setting spray over. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #22 Skrevet 12. oktober 2022 Jeg er litt "sminkejunkie" og har brukt x antall tusen på puddere gjennom årene. Er enig at charlotte Tilbury er et av de beste, men det er dyrt og vanskelig å få tak i😅. Faktisk så liker jeg Rimmel Stay Mat (transparent) best av alt jeg har prøvd. Til hverdags bruker jeg ikke foundation etc, kun concealer + dette pudderet. Om kvelden så er ingenting omtrent gått bort av concealer, opplever aldri å bli flekkete, at noe renner etc. Huden holder seg noenlunde matt hele dagen også. Et pudder koster rundt 50 lappen og varer lenge! Anonymkode: d9372...663
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #23 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 12.10.2022 den 12.17): Hvilket settingpudder anbefaler dere for en dewy look? Jeg liker ikke den helt matte looken på meg selv og sliter ikke med å bli oljete. Anonymkode: 1d0a5...44d Det nyx pudderet som er lagt ut over her liker jeg også veldig godt! Jeg liker heller ikke matt look på meg selv, men tar jeg bittelitt på kosten og påfører litt etter litt, føler jeg at huden blir så fiin Anonymkode: e9d94...bcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå