AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #1 Del Skrevet 29. september 2022 Har aldri brukt settingpudder før, men har lest mye positivt om pudderet og skal kjøpte et nå. Anbefal meg gjerne et settingpudder som du er fornøyd med😊 Anonymkode: be628...edb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #2 Del Skrevet 29. september 2022 Hvilket skal du kjøpe? Det beste jeg har brukt er Nyx High Definition Setting powder pressed. Holder meg matt nesten hele dagen Mitt problem med andre settingpuddere er hovedsakelig at de gir meg kviser , ser veldig kakete ut eller ikke holder meg matt mer enn i en time Anonymkode: 334ee...944 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 29. september 2022 #3 Del Skrevet 29. september 2022 Sexy mama fra The balm er forbløffende bra til den prisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #4 Del Skrevet 29. september 2022 CrazyCatLady2500 skrev (4 minutter siden): Sexy mama fra The balm er forbløffende bra til den prisen! Ja det var min favoritt før jeg prøvde Nyx sitt! Liker fortsatt sexy mamma pudderet for naturlig finish men hvis jeg bruker det flere dager på rad får jeg kviser av det 😕 Anonymkode: 334ee...944 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #5 Del Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvilket skal du kjøpe? Det beste jeg har brukt er Nyx High Definition Setting powder pressed. Holder meg matt nesten hele dagen Mitt problem med andre settingpuddere er hovedsakelig at de gir meg kviser , ser veldig kakete ut eller ikke holder meg matt mer enn i en time Anonymkode: 334ee...944 Har lest mye bra om pudderet fra Laura Mercier, men er litt usikker. Har en kombinasjonshud som har lett for å få kviser, så hvis settingpudder er noe som kan gi kviser blir jeg litt skeptisk. Tusen takk for tips😊 Anonymkode: be628...edb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #6 Del Skrevet 29. september 2022 CrazyCatLady2500 skrev (10 minutter siden): Sexy mama fra The balm er forbløffende bra til den prisen! Skal sjekke den ut. Tusen takk for tips😊 Anonymkode: be628...edb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #7 Del Skrevet 29. september 2022 Noen som har prøvd Kylie Jenner sitt settingpudder? Leste at det ikke inneholder talkum, noe pudderet fra Laura Mercier gjør🙁 Anonymkode: be628...edb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #8 Del Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har lest mye bra om pudderet fra Laura Mercier, men er litt usikker. Har en kombinasjonshud som har lett for å få kviser, så hvis settingpudder er noe som kan gi kviser blir jeg litt skeptisk. Tusen takk for tips😊 Anonymkode: be628...edb Har kombihid, jeg elsker laura mercier! Anonymkode: ef45b...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #9 Del Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Har lest mye bra om pudderet fra Laura Mercier, men er litt usikker. Har en kombinasjonshud som har lett for å få kviser, så hvis settingpudder er noe som kan gi kviser blir jeg litt skeptisk. Tusen takk for tips😊 Anonymkode: be628...edb Ja de som jobber på sminkebutikkerog parfymerier anbefaler alltid det pudderet. Jeg tenker at det er fordi de får provisjon hehe. Hadde tenkt til å kjøpe det men det inneholder flere acnetriggende ingredienser så da ville jeg ikke kaste bort pengene på et så dyrt pudder Anonymkode: 334ee...944 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #10 Del Skrevet 29. september 2022 Er veldig fornøyd med ett fra Dior Anonymkode: 775ff...a4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 30. september 2022 #11 Del Skrevet 30. september 2022 Liker veldig godt det fra makeup mekka,jeg🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #12 Del Skrevet 30. september 2022 Glo sitt bruker jeg og er veldig fornøyd med det Anonymkode: e2821...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 30. september 2022 #13 Del Skrevet 30. september 2022 Jeg har tørr hud og elsker By Terry ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #14 Del Skrevet 30. september 2022 Jeg kommer stadig tilbake til Laura Mercier, og har prøvd mye. Charlotte Tilbury airbrush flawless filter er en annen favoritt, og oftest den jeg velger på reise da det er kompaktpudder. Anonymkode: 0a024...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #15 Del Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg kommer stadig tilbake til Laura Mercier, og har prøvd mye. Charlotte Tilbury airbrush flawless filter er en annen favoritt, og oftest den jeg velger på reise da det er kompaktpudder. Anonymkode: 0a024...44c Er Charlotte tilbury for oljete og blank hud og matter det ned uten å få likfjes? Har hatt lyst til å prøve det! Anonymkode: 334ee...944 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #16 Del Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er Charlotte tilbury for oljete og blank hud og matter det ned uten å få likfjes? Har hatt lyst til å prøve det! Anonymkode: 334ee...944 Settingbudder bruker man jo for å sette foundation, det er gjerne lettere enn pudderne som virkelig matter ned. For CT må du velge riktig nyanse, mener jeg. I LM bruker jeg transulent, så gir ingen farge. Selv om jeg har mer moden hud får jeg blank t-sone utover dagen. Så dette må jo uansett fikses med blotting-paper. Anonymkode: 0a024...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #17 Del Skrevet 1. oktober 2022 By terry med hyaluronic acid. Transparent. Er bra til å matte ned uten å virke tørr i huden. Anonymkode: d19ca...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 2. oktober 2022 #18 Del Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 29.9.2022 den 22.45): Ja de som jobber på sminkebutikkerog parfymerier anbefaler alltid det pudderet. Jeg tenker at det er fordi de får provisjon hehe. Hadde tenkt til å kjøpe det men det inneholder flere acnetriggende ingredienser så da ville jeg ikke kaste bort pengene på et så dyrt pudder Anonymkode: 334ee...944 Enig med deg. Jeg byttet Laura Mercier med Lily Lolo Flawless Silk pudder og går aldri tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bubs000 Skrevet 11. oktober 2022 #19 Del Skrevet 11. oktober 2022 Huden min liker disse legger seg så fint og naturlig. Passer veldig godt sammen med estee lauder foundation + tarte shape tape concealer under, for min del hvertfall! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #20 Del Skrevet 12. oktober 2022 Hvilket settingpudder anbefaler dere for en dewy look? Jeg liker ikke den helt matte looken på meg selv og sliter ikke med å bli oljete. Anonymkode: 1d0a5...44d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå