Gå til innhold

Kjæresten tar tiden på hvor lenge jeg snakker med far til barna ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten tar tiden på hvor lenge jeg snakker med far til barna, hvorfor? 
feks: Nå har du snakket med han i…. Minutter, tar det så lang tid og snakke om den ene tingen der" feks. Eller:"det tar ikke så lang tid å snakke om det, hva annet snakket dere om?"

hvorfor er han sånn? Er det sjalusi? 

Anonymkode: 1559e...c71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper d... om han ikke er Rain man

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet

Sjalu og kontrollerende. Dette bør du ikke finne deg i. Slik kontroll kan spre seg til andre ting. Du er et voksent menneske og har lov til å snakke med eksen din/faren til barnet ditt i timesvis om du ønsker det.

Anonymkode: 047cd...700

• Liker 11
  • Nyttig 11
Skrevet

Enten så snakker du unødvendig mye kosesnakk med eksen eller så er typen din sjalu og kontrollerende

Anonymkode: 94e46...a9a

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kjæresten tar tiden på hvor lenge jeg snakker med far til barna, hvorfor? 
feks: Nå har du snakket med han i…. Minutter, tar det så lang tid og snakke om den ene tingen der" feks. Eller:"det tar ikke så lang tid å snakke om det, hva annet snakket dere om?"

Herreguud 🚩🚩. Red-flag ALERT. 

Han virker ekstremt kontrollerende, og du burde ta disse faresignalene ganske alvorlig. En hver oppegående person, lar kjæresten snakke med eksen de har barn med - det er bare positivt. Når en voksen mann sitter som typen din, da tenker jeg man skal løpe i motsatt retning fort som faen. Synd du ikke selv har egenskapene til å tolke situasjonen og hjelpe deg selv, lytt til hva som blir sagt her. 

Anonymkode: a1abc...23f

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩

Anonymkode: d9281...f74

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Sjalusi. Patetisk, men menneskelig. Vet ikke noe om kjæresten din, men hvis du har lyst at forholdet skal vare kan det sikkert være greit å snakke med ham om det, fremfor å «sette hardt mot hardt». 

Anonymkode: f3725...feb

• Nyttig 1
Skrevet

Ikke greit! Jeg bestemmer selv hvor lenge jeg snakker med far til barna. At vi som foreldre snakker sammen er viktig og vi småsnakker ofte også om andre ting enn bare ungene. Ingen har noe med det 

Anonymkode: 47786...e3b

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sjalu og kontrollerende. Dette bør du ikke finne deg i. Slik kontroll kan spre seg til andre ting. Du er et voksent menneske og har lov til å snakke med eksen din/faren til barnet ditt i timesvis om du ønsker det.

Anonymkode: 047cd...700

Ja men da bør man fortelle en eventuell partner at en fortsatt har et tett emosjonelt forhold med eksen så en kan velge sånne vekk.

I ts sitt tilfelle hadde jeg blitt skremt og løpt. Man tar ikke tiden på andres samtaler og holder tredjegradsforhør

Anonymkode: 98498...af9

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Snakk om det kort og bli ferdig. Helst send mld. Unødvendig å fjase i tlf med din x. Det skal kun handle om barna. Og dere trenger ikke ha mye kommunikasjon. Jeg klarer meg med to teksmld i mnd, tre barn.

Anonymkode: afb16...dd3

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sjalusi og kontrollbehov.

Stort rødt flagg!!

Anonymkode: ce319...391

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Snakk om det kort og bli ferdig. Helst send mld. Unødvendig å fjase i tlf med din x. Det skal kun handle om barna. Og dere trenger ikke ha mye kommunikasjon. Jeg klarer meg med to teksmld i mnd, tre barn.

Om mor og far kan ha en sivilisert samtale og være venner, så er jo det kjempefint. Spesielt for barna.

Anonymkode: ce319...391

• Liker 4
  • Nyttig 12
Skrevet

Sjalu cuckold. 

Anonymkode: c40f1...1e7

Skrevet

be han ta en lang tur på en kort brygge. det der er tull av ham. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Det beste er jo brudd hvor man skilles som venner og kan ha gode samtaler om barna. Og gjerne kunne ta en kaffe og en prat. Hvordan går det, går det bra med din mor, etc. Et godt forhold mellom ekser ser jeg som et tegn på at de begge er voksne og hyggelige personer. Ikke at de vil i buksene på hverandre igjen.

Anonymkode: 339c1...2ff

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ikke ett godt tegn dette heller.

Trist for barna at foreldrene ikke takler kontakt.

Anonymkode: 4b877...9c0

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mamma og pappa var slik. Var ikke kjekt for oss og ikke ha en mor og far som ikke prata skikkelig. Og det ble ofte "kan du si til moren din at.." bla bla. 

De kunne heller ha prata i tlf i en time for min del, enn "kort og enkelt."

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Dritt lei kjerrringer som skal ha lange samtaler med exene sine uavhenging om dem har barn.

Kjapp samtale, "Kan du ha ungene på onsdag, passer det for deg? perfekt da leverer jeg eller henter barna da, hadet bra".

Anonymkode: 99081...dc1

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det beste er jo brudd hvor man skilles som venner og kan ha gode samtaler om barna. Og gjerne kunne ta en kaffe og en prat. Hvordan går det, går det bra med din mor, etc. Et godt forhold mellom ekser ser jeg som et tegn på at de begge er voksne og hyggelige personer. Ikke at de vil i buksene på hverandre igjen.

Anonymkode: 339c1...2ff

Normalt for deg, ikke normalt for andre folk.. 

Anonymkode: 99081...dc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...