Username1 Skrevet 29. september 2022 #1 Skrevet 29. september 2022 Hei! Jeg er 21 og var sammen med eksen på 23 år i 4 år. Han kom fra et hjem der foreldrene skilte seg når han bare var noen måneder gammel. Ble flyttet langt bort fra familien og faren hans tidlig. Moren hans hadde en del kjærester på den nye plassen. Han fortalte meg at noen av de var voldelig mot han, at han ble mobbet på skolen og at han mistet lillesøsteren sin Vi møttes i mars 2018, han fant meg på Tinder. Vi snakket masse sammen og møttes like etter. Han kysset meg først, tok initiativ til å holde hender osv. Gikk vel egentlig raskt derfra til vi sov sammen, møtte hverandres familier. Han kjøpte leilighet og vi sov der noen dager i uken, de andre dagene sov vi hos foreldrene mine. Han sluttet i en av jobbene sine for å få bedre tid til meg Han kjøpte hus et år etterpå som vi flyttet i sammen, fikk hund osv. Men midt i dette så sa han til meg at han følte ikke at det var gjensidig, at vi ikke samarbeidet som et par og at det var mer vennskapelig. Jeg jobbet alt jeg kunne for å prøve å bevare forholdet, til tross for at jeg midt oppi alt har slitt litt psykisk. Men det endte med at vi tok en pause, som ikke varte så lenge, vi ble sammen igjen like etterpå Ting fungerte fint etter det og vi hadde det fint sammen. Tenkte ikke noe mer på det. Men så merket jeg at han begynte å ta avstand, følte meg ikke like mye elsket. Han kunne komme hjem fra jobb og sitte på telefonen, mens jeg laget middagen også gå ut og ordne utenfor huset. Vi satt oss ned for å snakke, så fikk jeg høre at han ville være alene, bare ha seg selv å tenke på og at han ville ha ting annerledes. Samt at han ikke hadde noe følelser, han har aldri nevnt at følelsene var begynt å bli svekket engang. Han sa rett før at han elsket meg og vi hadde nettopp vært i syden. Til og med begynt å planlagt neste ferie. Har hatt kontakt med han nesten hver dag siden bruddet, vi har møttes et par ganger. Han sier at han er glad i meg, at han bryr seg om meg, vil meg det beste og at det er hyggelig å møte meg. Han er derimot fast bestemt på å ikke prøve igjen akkurat nå, men at han vil være venn etterhvert. Han har også sakt at han føler jeg har endret meg negativt. Han vil ikke blokke meg noe steder, ikke at det gjør meg noe ting Vi har akkurat den samme humoren, liker de samme tingene. Føler vi har en god del til felles, at vi matcher på mange punkter. Det vi hadde var ekte. Han er den jeg vil ha, den jeg vil bli gammel med. Har holdt på med noen gutter tidligere, har aldri følt det sånn her før. Følte vi kom godt overens, hadde det koselig og gøy sammen, fantastisk sex osv. Vi trives sammen den gang i dag, vi har det morsomt sammen og flirer masse Når vi møtte hverandre så var det 3 måneder siden at han hadde holdt på med noen, kanskje han bare må kjenne på det å være alene Jeg har endret meg, sett forholdet fra ny vinkel og fått det fra avstand. Sett de feilene jeg har gjort og skjønt mer. Han har ganske god kontakt med min mor, de snapper nesten daglig og han er venn med hele familien min på Facebook Er det noe håp om å bli sammen igjen? Skal jeg ikke kontakte han? Blir det feil å flørte med han i håp om at han skal like meg igjen? Trenger han bare tid?
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #2 Skrevet 29. september 2022 Hei! Jeg er 21 og var sammen med eksen på 23 år i 4 år. Han kom fra et hjem der foreldrene skilte seg når han bare var noen måneder gammel. Ble flyttet langt bort fra familien og faren hans tidlig. Moren hans hadde en del kjærester på den nye plassen. Han fortalte meg at noen av de var voldelig mot han, at han ble mobbet på skolen og at han mistet lillesøsteren sin Vi møttes i mars 2018, han fant meg på Tinder. Vi snakket masse sammen og møttes like etter. Han kysset meg først, tok initiativ til å holde hender osv. Gikk vel egentlig raskt derfra til vi sov sammen, møtte hverandres familier. Han kjøpte leilighet og vi sov der noen dager i uken, de andre dagene sov vi hos foreldrene mine. Han sluttet i en av jobbene sine for å få bedre tid til meg Han kjøpte hus et år etterpå som vi flyttet i sammen, fikk hund osv. Men midt i dette så sa han til meg at han følte ikke at det var gjensidig, at vi ikke samarbeidet som et par og at det var mer vennskapelig. Jeg jobbet alt jeg kunne for å prøve å bevare forholdet, til tross for at jeg midt oppi alt har slitt litt psykisk. Men det endte med at vi tok en pause, som ikke varte så lenge, vi ble sammen igjen like etterpå Ting fungerte fint etter det og vi hadde det fint sammen. Tenkte ikke noe mer på det. Men så merket jeg at han begynte å ta avstand, følte meg ikke like mye elsket. Han kunne komme hjem fra jobb og sitte på telefonen, mens jeg laget middagen også gå ut og ordne utenfor huset. Vi satt oss ned for å snakke, så fikk jeg høre at han ville være alene, bare ha seg selv å tenke på og at han ville ha ting annerledes. Samt at han ikke hadde noe følelser, han har aldri nevnt at følelsene var begynt å bli svekket engang. Han sa rett før at han elsket meg og vi hadde nettopp vært i syden. Til og med begynt å planlagt neste ferie. Har hatt kontakt med han nesten hver dag siden bruddet, vi har møttes et par ganger. Han sier at han er glad i meg, at han bryr seg om meg, vil meg det beste og at det er hyggelig å møte meg. Han er derimot fast bestemt på å ikke prøve igjen akkurat nå, men at han vil være venn etterhvert. Han har også sakt at han føler jeg har endret meg negativt. Han vil ikke blokke meg noe steder, ikke at det gjør meg noe ting Vi har akkurat den samme humoren, liker de samme tingene. Føler vi har en god del til felles, at vi matcher på mange punkter. Det vi hadde var ekte. Han er den jeg vil ha, den jeg vil bli gammel med. Har holdt på med noen gutter tidligere, har aldri følt det sånn her før. Følte vi kom godt overens, hadde det koselig og gøy sammen, fantastisk sex osv. Vi trives sammen den gang i dag, vi har det morsomt sammen og flirer masse Når vi møtte hverandre så var det 3 måneder siden at han hadde holdt på med noen, kanskje han bare må kjenne på det å være alene Jeg har endret meg, sett forholdet fra ny vinkel og fått det fra avstand. Sett de feilene jeg har gjort og skjønt mer. Han har ganske god kontakt med min mor, de snapper nesten daglig og han er venn med hele familien min på Facebook Er det noe håp om å bli sammen igjen? Skal jeg ikke kontakte han? Blir det feil å flørte med han i håp om at han skal like meg igjen? Trenger han bare tid? Anonymkode: 1b085...2f6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #3 Skrevet 29. september 2022 Det hjelper som regel ikke å mase på menn har jeg hørt. De fleste stjernetegn vil ikke at dama skal ta initiativ. Unnatak er om han er Vekten, Tyren eller Jomfruen. Men ikke mase allikevel. Vær bare naturlig når dere treffes. Ikke flørt . Det kan virke desperat. Vet du i det hele tatt at han ikke er involvert med noen andre? Anonymkode: b2e7f...354
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #4 Skrevet 29. september 2022 Når følelsene først har blitt vennskapelig som du sier han sa det var for han så er løpet kjørt. Du vil ikke være sammen med en som ikke elsker deg på den måten du fortjener. Dere ble sammen når du var 17 og han 19 og det er helt vanlig å vokse fra hverandre. Ikke hold fast i noe som ikke er ment å vare Anonymkode: db398...319 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #5 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det hjelper som regel ikke å mase på menn har jeg hørt. De fleste stjernetegn vil ikke at dama skal ta initiativ. Unnatak er om han er Vekten, Tyren eller Jomfruen. Men ikke mase allikevel. Vær bare naturlig når dere treffes. Ikke flørt . Det kan virke desperat. Vet du i det hele tatt at han ikke er involvert med noen andre? Anonymkode: b2e7f...354 Tror ikke han er involvert med noen andre nei. Tviler sterkt Anonymkode: 1b085...2f6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #6 Skrevet 29. september 2022 17 minutter siden, AnonymBruker said: Tror ikke han er involvert med noen andre nei. Tviler sterkt Anonymkode: 1b085...2f6 Mange menn som rett og slett vil være ungkarer også. Anonymkode: b2e7f...354
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå