Gå til innhold

Det minst imponerende et menneske kan oppnå må være å få barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

For guuuud så mange dumme og evneveike mennesker som faktisk får barn.. I tillegg er det rent fysiologisk ingenting som skal til før et barn lages. Man trenger ikke være god til noe som helst.

Hva tenker dere? Enige?

Anonymkode: 899e3...a99

• Liker 6
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig 👌👌

Anonymkode: 3b6be...92e

Skrevet

Og det finnes flotte foreldre som gjør en fantastisk jobb ovenfor barna sine.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For guuuud så mange dumme og evneveike mennesker som faktisk får barn.. I tillegg er det rent fysiologisk ingenting som skal til før et barn lages. Man trenger ikke være god til noe som helst.

Hva tenker dere? Enige?

Hva er problemstillingen? Jeg har aldri vært borti noen som prøver å innkassere æren for selve cellesammensmeltingen?

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Nå er det vel ingen heksekunst å lage barn, men å oppdra barn til skikkede voksne, DET er en annen sak 😉

• Liker 15
Skrevet

Hvis jeg noen gang får barn kommer jeg til å bli veldig stolt. For jeg ønsker meg egen familie og kan ikke se for meg at jeg noensinne får det til pga psykiske problemer jeg har akkurat nå 😛

Anonymkode: 792d0...9c2

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Det er frekt å si. Du er voksen person, det er imponerendes gave i seg selv. Blir som å si det ikke er imponerende å få bra karakter.

Men muligens du hater kvinner eller tar komedie for alvorlig

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva tenker dere? Enige?

Jeg tenker BB

Bitter Barnløs.

Ingen andre enn en BB kommer på å lage en tråd som dette.

Håper det ordner seg for deg 😘

Anonymkode: bf280...2e3

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Å lage barn er like imponerende som å drite. 

Anonymkode: 43179...9ff

• Liker 5
Skrevet

Og for veldig mange så er det å få barn nettop meningen med livet. Din holdning til dette blir for meg veldig matcho-kulturell. 

Anonymkode: 01b1d...cc4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og for veldig mange så er det å få barn nettop meningen med livet. Din holdning til dette blir for meg veldig matcho-kulturell. 

Anonymkode: 01b1d...cc4

Greit nok det, men imponerende er det ikke. 

Anonymkode: bf226...2fa

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Synes innlegget ditt er mer evneveikt.

• Liker 3
Skrevet

Den siste idioten er enda ikke født 🤓

Anonymkode: d13fc...be1

Skrevet

Sjalu 😊😊?

Anonymkode: e3158...97b

• Liker 1
Skrevet

Ingen som påstår at det er en prestasjon å få barn😂 Det er likevel det mest fantastiske man kan oppleve 🥰

Anonymkode: 20623...24a

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hva tenker dere? Enige?

Alle dyr på jorden får barn. Ofte er det slik at jo mindre intelligent jo større seksualdrift. 

Anonymkode: f8a1e...b84

• Liker 1
Skrevet (endret)

Imponerende, kanskje ikke, men at enhver mor og far er over seg av stolthet over det lille mennesket man har klart å lage må være lov! 🥰

Håper du får gleden av å oppleve det selv en gang ts!

Endret av Anononyma
  • Liker 2
Skrevet

Jeg synes jo sædcella kan få en klapp på skulderen da, i rettferdighetens navn 🙃

• Liker 3
Skrevet

Etter å ha født to er jeg helt uenig.  Det er faktisk det mest imponerende.  Hvordan vi, med alle våre feil og mangler,  lage de små, utrolige mennesker 

Anonymkode: 8c99d...51a

• Liker 3
Skrevet

Mange uegnet foreldre i dag. Det ser en spesielt på alle utrygge barna og unge voksne med mentale lidelser. Synes også det er uansvarlig å få barn etter 35 siden sjansen for å få unger med store handicap som asperger er større.

Anonymkode: 098d6...942

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...