AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #1 Skrevet 29. september 2022 Tar du vare på alle bilder av skogen og naturen og himmelen som du tar? Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med bildene mine. Kommer jeg liksom til å bry meg om den skogsturen jeg tok bilde av om 5år? Jeg har nettskylagring men om jeg skal legge alle bilde rjeg tar inn der så er det kanskje ikke plass. Hva gjør dere andre? Hva slags bilder tar dere vare på? Anonymkode: 78185...f52
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #2 Skrevet 29. september 2022 Tar vare på de fineste bildene av folk og dyr. Sletter det meste av natur og forskjellig daglig tullbilder, mye fordi de blir tatt med Snapchat-kamera og har da ganske dårlig kvalitet. Tok vare på alt mulig av bilder før, men hva er poenget, blir jo aldri sett gjennom likevel 😆 Anonymkode: e4ebd...e3e
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #3 Skrevet 29. september 2022 Å ta bilder er del av mine fritidsintrs, og tar bilder dels for å ha dem som eit minne, og dels for å tidfeste en hendelse. Alle mine bilder blir automatisk lagret på Google, og sletter dem som eg ikkje ønsker å ha. Anonymkode: e70e1...fc4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #4 Skrevet 29. september 2022 Nakenbilder og dickpicks Anonymkode: 131b7...4ca
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #5 Skrevet 29. september 2022 Tar vare på alt. Har rundt 70 000 bilder og videoer på telefonen nå, bare fra 2018 til i dag. Glemmer veldig mye av livet, så synes det er koselig å se tilbake og ha dokumentasjon på ting, og man vet aldri når man ønsker å kunne vise det til noen andre. Skriver for øvrig også dagbok, så dokumentasjonstrangen er nok drivende. Anonymkode: 4096e...d2b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå