Humlepung Skrevet 29. september 2022 #1 Skrevet 29. september 2022 I juni kjøpte jeg gavekort på hudpleie til min kjære, Luksuspakke til kr 1590. Når hun da møter til første ledige time i går, altså 3 mnd senere, har prisen steget til kr 1800. Er dette lov? Skulle ikke sagt noe om jeg hadde kjøpt "gavekort på hudpleie", men her har jeg altså kjøpt gavekort på en spesifikk vare/tjeneste...?
chi Skrevet 29. september 2022 #2 Skrevet 29. september 2022 Om det er ulovlig vet jeg ikke. Men min praksis på min klinikk er følgende: om gavekortet blir brukt innen bruksfristen, så betaler brukeren ikke noe ekstra selv om behandlingen har steget i pris. Nå er nok vi veldig greie, og lar kunder få bruke gavekort som har gått ut på dato. Og da betaler de mellomlegget på pris hvis det har skjedd prisøkning. 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #3 Skrevet 29. september 2022 Jeg ville anta at det er lov sånn som med alt annet som har blitt dyrere. Sånn sett så var det ingen hindring i at samboeren din kunne gått og fått hudpleie før prisen steg. Hun måtte jo ikke vente i 3 mndr Anonymkode: 59bbf...b88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå