Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Hva er adressen til der man kan leie dvd på nettet? bestill, hent film i postkassen, ha den så lenge man vil, send inn i ferdigfrankert konvolutt, motta en ny film. prøv gratis! Jeg husker hele reklamen, men ikke hva det heter :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleulv
Skrevet

Takk!! :klem:

synd de ikke kan levere nå.... på døra... med snacks, brus og en liten middag...

:rodme: :lat i dag:

Skrevet
synd de ikke kan levere nå.... på døra... med snacks, brus og en liten middag...

Det hadde jo bare vært genialt, og utrolig mye mer spennende enn eksamenslesing. :sur:

Gjest Lilleulv
Skrevet
Det hadde jo bare vært genialt, og utrolig mye mer spennende enn eksamenslesing.  :sur:

:smilbla:

men har du prøvd dette arkana? eller noen andre?

Nå ble jeg skeptisk fordi det var sånn abonnement-greie :forvirret: Hvorfor kan man ikke bare leie en og en som man vil, som i videobutikken?

Skrevet

Nei, har ikke prøvd. Synes 199 kr mnd var litt dyrt. Det koster 40-50 kr å leie en film, og da får vi den akkurat når vi vil ha den. Så da må man leie 4-5 filmer i mnd for at det skal lønne seg, og så mange filmer ville vi aldri klart å se. Men for de som leier mye høres jo dette ganske praktisk ut, bortsett fra at jeg hadde vært utålmodig. Når man har bestemt seg for en film man vil se er det jo litt dumt å måtte vente noen dager før den kommer i posten.

Skrevet
Takk!!  :klem:

:rodme: :lat i dag:

Hehe, prøvd Peppes/Dolly Dimples film-deal?

:smilbla:

men har du prøvd dette arkana? eller noen andre?

Nå ble jeg skeptisk fordi det var sånn abonnement-greie  :forvirret: Hvorfor kan man ikke bare leie en og en som man vil, som i videobutikken?

Jeg har prøvd det, jeg var veldig fornøyd jeg. Men du må jo se noen film i mnd for at det skal lønne seg da. Å leie en film koster vanligvis 50 kr så da må du leie hvertfall 4 el 6 film imnd da hvis abbonementet koster 200-300 kr i mnd.. Det eneste du ikke får er jo den spontane greia da, at i dag vil jeg se akkurat den filmen. Men ser du mye film så kan du jo leie film i videobutikken i tillegg da, det gjorde jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...