AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #1 Skrevet 29. september 2022 Jeg vurderer å ta fagbrev, men det er ingen skoler i nærheten som har opplegg mtp renholdsyrket (voksenrett) Nå vurderer jeg å ta teori en annen plass, men hos kursholderen som virker mest seriøs, så koster kurset mellom 20-25 000,- Noen andre her inne som har erfaring fra enten voksenopplæring eller annen kursholder, er det verdt å betale flere ti tusen for teorien? Eller kan det være like greit å ta eksamen som privatist, og lese seg opp selv? Anonymkode: 10331...898
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #2 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vurderer å ta fagbrev, men det er ingen skoler i nærheten som har opplegg mtp renholdsyrket (voksenrett) Nå vurderer jeg å ta teori en annen plass, men hos kursholderen som virker mest seriøs, så koster kurset mellom 20-25 000,- Noen andre her inne som har erfaring fra enten voksenopplæring eller annen kursholder, er det verdt å betale flere ti tusen for teorien? Eller kan det være like greit å ta eksamen som privatist, og lese seg opp selv? Anonymkode: 10331...898 Jeg tok kurset hos AOF. Synes det var greit. Fikk det dekket gjennom fagforbundet og arbeidsgiver Er du flink til å lese selv,så er det mulig å ta det som privatist. Anonymkode: 23e5f...3c4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #3 Skrevet 20. november 2022 Jeg hadde droppet kurset. Har du jobbet noen år kan du det. Les godt i bøkene (du kan også ta dem med på teorieksamen) og last ned tidligere eksamensoppg gratis og øv deg Anonymkode: 883ba...f90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå