AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #1 Skrevet 29. september 2022 Som overskriften sier: skal jeg tørre å spørre dama som jeg mistenker min mann har vært utro med? Jeg klarer ikke å leve livet mitt normalt lenger. For to år siden var min mann og denne damen fotballtrenere sammen for vår to døtre. Etter dette forandret begge sin væremåte. Jeg orker ikke å gå inn på alt, men min mann benekter dette og blir sint de gangene jeg tar dette opp. Dette er noe som jeg plages med i tankene, og som dukker opp i jevne mellomrom dessverre. Denne damen som jeg tidligere hadde et helt greit og perifert vennskap med, virker redd når hun ser meg og hilser ikke lengre på meg. I to år har dette gnagd meg. Jeg klarer ikke å legge det fra meg og jeg føler det hele har nesten blitt sykelig. Jeg har fra før tatt mannen min i små løgner, men aldri i utroskap. Men jeg har dessverre dårlig magefølelse. Jeg har så lyst å finne ut av dette, men det nytter ikke å snakke med min mann. Jeg tenker å snakke med denne dama, men være helt åpen og kun søke svar. Jeg er ikke sint på henne- og jeg kommer heller ikke til å lage et stort nummer ut av dette om det viser seg at hun kan fortelle at noe har skjedd. Min mann og jeg har barn, og dama er også gift og har barn. Så det er uansett ikke bare å gå, men jeg vil bare vite. Hva tenker dere om dette? Er det helt insane å kontakte denne dama på en vennskapelig måte? Min mann har kuttet all kontakt med dama etter at han sluttet som trener for to år siden. . Ønsker synspunkter 🌸 Anonymkode: fda2c...bb8 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #2 Skrevet 29. september 2022 Jeg tror fortsatt du må snakke med mannen din. Du må kreve svar rett og slett. Der er ikke mer sannsynlig at denne damen forteller deg sannheten her. Faktisk vil jeg tro det er mer sannsynlig hun lyver om det har skjedd noe. Hvis du ikke kan stole på mannen din, så må du vurdere om du kan fortsette i forholdet med denne usikkerheten. Det er litt dårlig gjort av mannen din å ikke gi deg en god forklaring og avslutning på dette. Anonymkode: ca2f3...ce3 3 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #3 Skrevet 29. september 2022 Spar deg og henne den ydmykende og flaue samtalen. Hva i alle dager av godt skal det føre med seg? Din mann har sikkert nevnt beskyldningen for henne. Stemmer den ikke så vil hun så klart ta avstand fra deg, for da er du ikke i vater. Stemmer den så vil hun også ta avstand fra deg. Ikke i noen av tilfellene vil hun innrømme det og si hva du ønsker. Hadde det vært tilfelle at hun hadde stått i med mannen din og ønsket å si noe så hadde det skjedd for lenge siden. Anonymkode: 78ebf...330 8 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #4 Skrevet 29. september 2022 Hva om mannen din er ærlig når han sier han ikke har vært utro? Og du konfronterer denne damen? Da blir du for alltid den gale damen som går rundt å beskylder andre damer for å hatt en affære med mannen sin… det vil bli snakket om. og mannen din vil være i sin fulle rett til å bli fly forbannet🤷🏻♀️ uten konkrete bevis; ikke gjør det! Anonymkode: d96e4...e24 7
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #5 Skrevet 29. september 2022 Hva med å konfrontere han som svek deg og barna sine, han du ikke kan stole på? Jeg fatter ikke behovet for å ta hun som sikkert er lurt like mye som deg. Hun har ansvaret ovenfor sin partner, og din mann ovenfor deg. Det er lettere å ta en fremmed enn å innse sannheten om en man har en nær relasjon til. Du våkner opp fra sjokket en dag og da vil du se anderledes på dette, om han ikke er veldig god på å manipulere og gi dårlig samvittighet. Anonymkode: 718f6...5cb 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #6 Skrevet 29. september 2022 Er du villig til å tro henne hvis hun sier at det ikke var noe? Jeg ble kontaktet av en ukjent dame en gang som ville vite om jeg hadde hatt sex med mannen hennes. Det var veldig ubehagelig. Jeg prøvde å forsikre henne om at det hadde jeg ikke, men til å begynne med ville hun ikke tro meg. Etter hvert viste det seg at hun hadde rett i at han var utro - med en annen i det miljøet mannen hennes og jeg vanket. Anonymkode: f2871...90d 1
AprilLudgate Skrevet 29. september 2022 #7 Skrevet 29. september 2022 Det tenker jeg er en dårlig ide. Du vet ikle hva hun føler når hun ser deg, og det at hun slutter å hilse etterhvert betyr ingenting. Dette er mellom deg og mannen din, og du har jo ingenting konkret å gå etter. Dersom noe skjedde og hun også fortsatt er med samme partner er det fordi de ikke ønsket noe sammen - og hun kommer aldri til å bekrefte noe. 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #8 Skrevet 29. september 2022 Vi lever ikke en en verden der alle er enten ærlige eller ikke. Spør dem begge forskjellige spørsmål, så har du kanskje en mulighet. Bare vær forberedt på at hvis de er utro, kommer de til å snakke med hverandre. Anonymkode: 1d177...ced
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 29. september 2022 #9 Skrevet 29. september 2022 Jeg hadde aldri i verden svart en dame som hadde konfrontert meg med en slik anklage. Uansett om jeg hadde vært med fyren eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #10 Skrevet 29. september 2022 Min mann var utro to ganger og hadde et slags vennskapsforhold med en dame som gikk litt for langt. Da jeg oppdaget det la han seg flat og beklaget, og syntes det var godt at han ble avslørt fordi det var så tungt å gå å bære på utroskapen, men jeg lurte på om han ga meg alle svar. Etter mye frem og tilbake tok jeg kontakt med denne damen han hadde vært utro med, og det angrer jeg ikke på. Hun var ganske villig til å fortelle hva de hadde gjort, og hun fortalte mer enn hva han hadde sagt til meg. Jeg tror hundre prosent på det hun har fortalt meg, og litt mindre på det han har fortalt meg. Du har ingenting å tape på å snakke med denne damen, og så lenge du ikke lager et lurveleven med mye kjefting og trusler kan dere bare ta en helt vanlig prat. Ikke hør på alle de andre her inne som ikke har vært i dine sko, og tror de vet ditt eget beste. Lykke til💚 Anonymkode: 1e3f2...51f 3 1
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 29. september 2022 #11 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Min mann var utro to ganger og hadde et slags vennskapsforhold med en dame som gikk litt for langt. Da jeg oppdaget det la han seg flat og beklaget, og syntes det var godt at han ble avslørt fordi det var så tungt å gå å bære på utroskapen, men jeg lurte på om han ga meg alle svar. Etter mye frem og tilbake tok jeg kontakt med denne damen han hadde vært utro med, og det angrer jeg ikke på. Hun var ganske villig til å fortelle hva de hadde gjort, og hun fortalte mer enn hva han hadde sagt til meg. Jeg tror hundre prosent på det hun har fortalt meg, og litt mindre på det han har fortalt meg. Du har ingenting å tape på å snakke med denne damen, og så lenge du ikke lager et lurveleven med mye kjefting og trusler kan dere bare ta en helt vanlig prat. Ikke hør på alle de andre her inne som ikke har vært i dine sko, og tror de vet ditt eget beste. Lykke til💚 Anonymkode: 1e3f2...51f Forskjell på deg og ts er at du hadde fått bekreftet at han hadde vært utro. Ts har en magefølelse, men mannen nekter. Hvis han ikke har vært utro driter ts seg fullstendig ut. Jeg hadde fortalt alle mine venner om "hu gærne dama" som anklaget meg for å være med mannen hennes hvis det hadde skjedd meg.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #12 Skrevet 29. september 2022 Spør! Når min eks var utro spurte jeg minst 6 damer, alt fra kollegaer til barndomsvenninner. Alle sammen tok meldingen min på alvor og svarte meg med sympati og helt ærlig. Jeg skrev at jeg ikke ville bli sint på de eller fortelle han at jeg hadde snakket med de, men at jeg bare trengte å vite fordi jeg hadde det så vondt med usikkerheten. Mye bedre å få mistanken bekreftet eller avkreftet enn å bli psykisk syk og emosjonelt ødelagt av å lure og føle og ikke vite. Alle damer ville visst om det var seg! Anonymkode: e4e1a...6ef 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #13 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som overskriften sier: skal jeg tørre å spørre dama som jeg mistenker min mann har vært utro med? Jeg klarer ikke å leve livet mitt normalt lenger. For to år siden var min mann og denne damen fotballtrenere sammen for vår to døtre. Etter dette forandret begge sin væremåte. Jeg orker ikke å gå inn på alt, men min mann benekter dette og blir sint de gangene jeg tar dette opp. Dette er noe som jeg plages med i tankene, og som dukker opp i jevne mellomrom dessverre. Denne damen som jeg tidligere hadde et helt greit og perifert vennskap med, virker redd når hun ser meg og hilser ikke lengre på meg. I to år har dette gnagd meg. Jeg klarer ikke å legge det fra meg og jeg føler det hele har nesten blitt sykelig. Jeg har fra før tatt mannen min i små løgner, men aldri i utroskap. Men jeg har dessverre dårlig magefølelse. Jeg har så lyst å finne ut av dette, men det nytter ikke å snakke med min mann. Jeg tenker å snakke med denne dama, men være helt åpen og kun søke svar. Jeg er ikke sint på henne- og jeg kommer heller ikke til å lage et stort nummer ut av dette om det viser seg at hun kan fortelle at noe har skjedd. Min mann og jeg har barn, og dama er også gift og har barn. Så det er uansett ikke bare å gå, men jeg vil bare vite. Hva tenker dere om dette? Er det helt insane å kontakte denne dama på en vennskapelig måte? Min mann har kuttet all kontakt med dama etter at han sluttet som trener for to år siden. . Ønsker synspunkter 🌸 Anonymkode: fda2c...bb8 Noen ganger føler man det bare på seg! Snakk med han. Og snalk med hun om du ikke får ett skikkelig svar. Om hun er forandret og så er det noe som ikke stemmer. Anonymkode: 9b2c1...e85
totti_1 Skrevet 29. september 2022 #14 Skrevet 29. september 2022 Anonym Brukar0 skrev (59 minutter siden): Forskjell på deg og ts er at du hadde fått bekreftet at han hadde vært utro. Ts har en magefølelse, men mannen nekter. Hvis han ikke har vært utro driter ts seg fullstendig ut. Jeg hadde fortalt alle mine venner om "hu gærne dama" som anklaget meg for å være med mannen hennes hvis det hadde skjedd meg. Som mann... hvis dama mistenker meg og hun ikke er gæren, men ikke blir fornøyd med mitt svar... helt OK. Jeg blir litt forbanna, men det går fort over Lykke til med dette trådstarter 🤟
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 29. september 2022 #15 Skrevet 29. september 2022 totti_1 skrev (1 minutt siden): Som mann... hvis dama mistenker meg og hun ikke er gæren, men ikke blir fornøyd med mitt svar... helt OK. Jeg blir litt forbanna, men det går fort over Lykke til med dette trådstarter 🤟 Og jeg hadde aldri i verden svart ei dame som konfrontert meg på denne måten uansett om det var sant eller ikke. Jeg hadde kun svart at hun måtte snakke med mannen sin.
totti_1 Skrevet 29. september 2022 #16 Skrevet 29. september 2022 Anonym Brukar0 skrev (1 minutt siden): Og jeg hadde aldri i verden svart ei dame som konfrontert meg på denne måten uansett om det var sant eller ikke. Jeg hadde kun svart at hun måtte snakke med mannen sin. Nei, det er et idiotisk prosjekt sånn sett. Men hvis du konfronterer personen øye til øye kan man få faktisk tolke litt ansiktsuttrykk. Det handler nok mest om "å få det ut av kroppen" for trådstarter.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #17 Skrevet 29. september 2022 Hadde lett tatt kontakt med henne ja. Og sagt at du trenger svar. Anonymkode: 74aee...554 2
totti_1 Skrevet 29. september 2022 #18 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hadde lett tatt kontakt med henne ja. Og sagt at du trenger svar. Anonymkode: 74aee...554 Og mase litt. Vise at du ikke knekker sammen av et negativt svar.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #19 Skrevet 29. september 2022 Tror ikke jeg hadde gitt han flere sjanser. Når det er så mange tegn så hadde jeg avsluttet forholdet. Kanskje mest for at den følelsen du sitter med konstant er for ubehagelig. Og han tvinger deg faktisk til å sitte med den. Anonymkode: 8b843...fc4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #20 Skrevet 29. september 2022 Jeg, en mann har kona som fikk "magefølelse" en dag om at jeg var utro og det var ikke måte på tankespinn hun hadde "opplevd". Helt til då, hadde jeg ikke vurdert utroskap men etter alt som vi gikk igjenom som resultat av hennes "magefølese" har jeg tenkt veldig mye på forhold og stilt spørsmålstegn til monogami spesielt. Jeg er ikke sikker på om forholdet vårt kommer til å overleve men en ting er sikker. Hvis det tar slut, da kommer jeg til å finne meg ei annen kona senere i livet og det blir ei som tåler tanken av at jeg kan muligens ha sex med andre enn henne. Ikke pga. jeg øsnker det å knulle rundt men pga. av etter å ha levd med mistillit over lang tid, som NB. er drepen for eins selvbilde. Da er tanken ved å etablere et forhold med menneske som mulig kan vise frem sine mørke sjalusi og kontrolbehov, skremmende og det ønsker jeg ikke mine verste uvenner å gå igjennom. Anonymkode: 351b4...220 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå