AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #1 Skrevet 29. september 2022 Hei, er det noen som har erfaringer med operasjon av marisker og hemorider hos Aleris? Ble henvist fort kort tid siden, og har allerede fått time til konsultasjon i oktober. Inne på Aleris app står det at det er en konsultasjonstime og retinoskopi, som har en varighet på 20 minutter. Efterfølgende står følgende det under fanen "De neste ukene/etter din behandling " - Du kan vanligvis dra hjem etter din behandling, Hvis det er fjernet marisker eller hemorioder må det påregnes sårhet og smerter når lokalbedøvelsen går ut....etc". Nå er jeg i tvil om "operasjonen" skjer ved konsultasjonstime eller ikke. Jeg prøvet å ringe Aleris, som kun ga beskjed om at jeg kunne dra på jobb etter undersøkelsen, men det er mulig at vedkommende som jobbet i resepsjonen kun tenkte at det var snakk om en konsultasjon. Er det noen som har vært igennom denne prosedyren, både hos Aleris og andre plasser som kan fortelle noe om deres erfaringer? :) Anonymkode: acfe8...729
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #2 Skrevet 29. september 2022 Jeg bestilte på Volvat. Bestilte meg bare time selv, ingen henvisning eller noe. Kom inn til 5 minutters konsultasjon før jeg ble sendt til et annet rom der de "opererte". Først endoskopi som var obligatorisk. Men jeg fikk telefon noen dager før timen min med påminnelse om klyster osv. For det måtte jeg ta, i to runder, kvelden før pluss samme dag. De sa jeg kunne leve som vanlig etterpå, men ta det litt med ro så ikke jeg ble svimmel. Da jeg kom hjem blødde jeg gjennom både bind og bukse (!). Datt helt sammen. Gjorde det samme offentlig et halvt år etterpå, helt annen opplevelse. Men det var kanskje fordi hos Volvat måtte de ta den største marisken, at det ble verre da. Anonymkode: 6acaa...2c7
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #3 Skrevet 29. september 2022 Okei, takk for at du deler din erfaring. Nå regner jeg med at du ikke dro på jobb grunnet hva som skjedde etter «operasjonen». Men mente de på Volvat at du også skulle kunne dra på jobb etter inngrepet? Er så i tvil om hva jeg skal fortelle min arbeidsgiver i forhold til om jeg kan komme på jobb etter «operasjonen», eller om jeg bør holde meg hjemme den dagen. Og har du blitt kvitt dine plager etter inngrepet? Og var der veldig vondt både rett etter og dagene etter? - TS Anonymkode: acfe8...729
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå