Gjest TSN Skrevet 29. september 2022 #1 Skrevet 29. september 2022 Er det noen her som er flinke i SPSS? Har et arbeidskrav, men skjønner lite.. noen som er villige til å møtes for å løse 3 oppgaver i SPSS? 😭 Betaler så klart for «timen» - all hjelp hjelper !
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #3 Skrevet 29. september 2022 Kan ikke SPSS men det finnes sikkert mange videoer på YouTube. Eller bare søk på Google. Anonymkode: b1335...3aa
Gjest TSN Skrevet 29. september 2022 #4 Skrevet 29. september 2022 Det stemmer ! Likevel - jeg føler meg dum! 😩😂 Håper noen ser tråden før fristen går ut
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #5 Skrevet 29. september 2022 Hvis det er det emnet fra Høyskolen Kristiania, så hadde jeg det høsten 2021, fikk arbeidskravet godkjent og fikk B i eksamen. Jeg klarte ikke forstå det faget før november, det tar litt tid, jobb med det jevnt og trutt, det kommer. Det som hjalp meg mest til å forstå var forelesninger og youtube, får du en overordnet forståelse for hva faget dreier seg om og knekker du koden på SPSS så har du det. Anonymkode: 75266...f83
Gjest TSN Skrevet 29. september 2022 #6 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis det er det emnet fra Høyskolen Kristiania, så hadde jeg det høsten 2021, fikk arbeidskravet godkjent og fikk B i eksamen. Jeg klarte ikke forstå det faget før november, det tar litt tid, jobb med det jevnt og trutt, det kommer. Det som hjalp meg mest til å forstå var forelesninger og youtube, får du en overordnet forståelse for hva faget dreier seg om og knekker du koden på SPSS så har du det. Anonymkode: 75266...f83 Ja det er fra HK… men skjønner ingenting . Vil få tilbakemelding fra studenter som kan hjelpe med å løse arbeidskravet 💖
Gjest TSN Skrevet 29. september 2022 #7 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis det er det emnet fra Høyskolen Kristiania, så hadde jeg det høsten 2021, fikk arbeidskravet godkjent og fikk B i eksamen. Jeg klarte ikke forstå det faget før november, det tar litt tid, jobb med det jevnt og trutt, det kommer. Det som hjalp meg mest til å forstå var forelesninger og youtube, får du en overordnet forståelse for hva faget dreier seg om og knekker du koden på SPSS så har du det. Anonymkode: 75266...f83 Kan du hjelpe i så Fall? 😫
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #8 Skrevet 9. november 2022 Fikk du hjelp med arbeidskravet? vi er en gjeng som sliter også hehe og lurte på om du kunne hjelpe oss igjen? Kan betale litt!! Anonymkode: be752...87b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå