Gå til innhold

Noen som vil hjelpe i arbeidskrav i statistikk og analyse ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som er flinke i SPSS?

Har et arbeidskrav, men skjønner lite.. noen som er villige til å møtes for å løse 3 oppgaver i SPSS? 😭 Betaler så klart for «timen» - all hjelp hjelper ! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke SPSS men det finnes sikkert mange videoer på YouTube. Eller bare søk på Google. 

Anonymkode: b1335...3aa

Skrevet

Det stemmer ! Likevel - jeg føler meg dum! 😩😂 Håper noen ser tråden før fristen går ut 

Skrevet

Hvis det er det emnet fra Høyskolen Kristiania, så hadde jeg det høsten 2021, fikk arbeidskravet godkjent og fikk B i eksamen. Jeg klarte ikke forstå det faget før november, det tar litt tid, jobb med det jevnt og trutt, det kommer. Det som hjalp meg mest til å forstå var forelesninger og youtube, får du en overordnet forståelse for hva faget dreier seg om og knekker du koden på SPSS så har du det. 

Anonymkode: 75266...f83

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis det er det emnet fra Høyskolen Kristiania, så hadde jeg det høsten 2021, fikk arbeidskravet godkjent og fikk B i eksamen. Jeg klarte ikke forstå det faget før november, det tar litt tid, jobb med det jevnt og trutt, det kommer. Det som hjalp meg mest til å forstå var forelesninger og youtube, får du en overordnet forståelse for hva faget dreier seg om og knekker du koden på SPSS så har du det. 

Ja det er fra HK… men skjønner ingenting . Vil få tilbakemelding fra studenter som kan hjelpe med å løse arbeidskravet 💖 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan du hjelpe i så Fall? 😫

• 1 måned senere...
Skrevet

Fikk du hjelp med arbeidskravet? vi er en gjeng som sliter også hehe og lurte på om du kunne hjelpe oss igjen? Kan betale litt!!

Anonymkode: be752...87b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...