AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #1 Skrevet 29. september 2022 Har akkurat hørt lydboken og lurer på om jeg kan være avhengig av sukker og om dette kostholdet vil hjelpe... Men synes det virker veldig vanskelig å ikke engang kunne spise knekkebrød/LK brød osv. Er det noen som følger dette opplegget og har noen erfaringer så vil jeg gjerne høre! Anonymkode: 26e14...609
Embla Othea Skrevet 30. september 2022 #2 Skrevet 30. september 2022 Jeg ville aldri ha gått på en diett som utelukker et mikronæringsstoff. Karbohydrater er bra for deg i moderate mengder. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #3 Skrevet 1. oktober 2022 Jeg kjenner ikke dette opplegget, men i min vei ut av sukkeravhengighet så fokuserte jeg utelukkende på godteri, sjokolade, kaker og annen sukkerbakst. Vet jo at sukker finnes i andre matvarer, og naturlig i frukt. Men så streng orker jeg ikke å være. Det tok nok energi for meg å kutte smågodt. Anonymkode: a2403...3bd 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #4 Skrevet 1. oktober 2022 Dette opplegget er ren svindel fra en grunder som ikke har ernæringsfaglig bakgrunn. Ta heller kontakt med ernæringsfysiolog, evt få henvisning gjennom fastlege hvis du kvalifiserer for det. Anonymkode: 068bf...39b 5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #5 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 1.10.2022 den 21.13): Jeg kjenner ikke dette opplegget, men i min vei ut av sukkeravhengighet så fokuserte jeg utelukkende på godteri, sjokolade, kaker og annen sukkerbakst. Vet jo at sukker finnes i andre matvarer, og naturlig i frukt. Men så streng orker jeg ikke å være. Det tok nok energi for meg å kutte smågodt. Anonymkode: a2403...3bd Hvordan gikk du frem? Kuttet ut tvert? Hvordan har det gått? Anonymkode: d12e7...102
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #6 Skrevet 23. oktober 2022 På havregrøten bruker jeg sukrin.Det er sunnere enn sukker,men har veldig lik smak og utseende.Bruker litt ,dessuten er det dyrt.Les deg opp på sukrin på Internett,hvis du vil vite mer om det. Anonymkode: f97fe...887
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå