Gå til innhold

FUS: Frisk uten sukker (sukkeravhengighet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat hørt lydboken og lurer på om jeg kan være avhengig av sukker og om dette kostholdet vil hjelpe... Men synes det virker veldig vanskelig å ikke engang kunne spise knekkebrød/LK brød osv. 

Er det noen som følger dette opplegget og har noen erfaringer så vil jeg gjerne høre! 

Anonymkode: 26e14...609

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville aldri ha gått på en diett som utelukker et mikronæringsstoff. Karbohydrater er bra for deg i moderate mengder.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner ikke dette opplegget, men i min vei ut av sukkeravhengighet så fokuserte jeg utelukkende på godteri, sjokolade, kaker og annen sukkerbakst.  Vet jo at sukker finnes i andre matvarer, og naturlig i frukt. Men så streng orker jeg ikke å være. Det tok nok energi for meg å kutte smågodt. 

Anonymkode: a2403...3bd

• Liker 3
Skrevet

Dette opplegget er ren svindel fra en grunder som ikke har ernæringsfaglig bakgrunn. Ta heller kontakt med ernæringsfysiolog, evt få henvisning gjennom fastlege hvis du kvalifiserer for det. 

Anonymkode: 068bf...39b

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.10.2022 den 21.13):

Jeg kjenner ikke dette opplegget, men i min vei ut av sukkeravhengighet så fokuserte jeg utelukkende på godteri, sjokolade, kaker og annen sukkerbakst.  Vet jo at sukker finnes i andre matvarer, og naturlig i frukt. Men så streng orker jeg ikke å være. Det tok nok energi for meg å kutte smågodt. 

Anonymkode: a2403...3bd

Hvordan gikk du frem? Kuttet ut tvert? Hvordan har det gått? 

Anonymkode: d12e7...102

• 3 uker senere...
Skrevet

På havregrøten bruker jeg sukrin.Det er sunnere enn sukker,men har veldig lik smak og utseende.Bruker litt ,dessuten er det dyrt.Les deg opp på sukrin på Internett,hvis du vil vite 

mer om det.

Anonymkode: f97fe...887

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...