AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #1 Skrevet 29. september 2022 Jeg har så fryktelig kjærlighetssorg, jeg har aldri hadd det før å det gjør så fryktelig vondt, jeg dumpet han for jeg ble så redd for at han skulle såre meg så var det jeg som endte opp med å såre både han og meg. Hvordan komme over dette her? Anonymkode: 8f771...cc6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #2 Skrevet 29. september 2022 Hvis både han og du er lei dere, er det vel bare å snakke sammen så ordne det seg mest sannsynlig? Anonymkode: 25f0c...1ad 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #3 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis både han og du er lei dere, er det vel bare å snakke sammen så ordne det seg mest sannsynlig? Anonymkode: 25f0c...1ad Jeg prøvde men jeg dreit meg ut to ganger å nå vil han beskytte seg , som er fult forståelig . Anonymkode: 8f771...cc6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #4 Skrevet 29. september 2022 Hvorfor trodde du han ville såre deg? Anonymkode: bb608...3a7
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #5 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvorfor trodde du han ville såre deg? Anonymkode: bb608...3a7 Fordi han sa ofte ting men gjorde det motsatte å så har jeg vel litt skader fra en svært voldelig forhold som gjør at jeg sliter med tillit, jeg vsr ærlig om dette fra starten av å at jeg trengte å bli trygget å at jeg kunne være litt krevende , jeg sa dette allerede etter par møter slik at han kunne velge å være med meg eller droppe ut av det, å han sa han tålte at jeg var slik å at han ikke var lettskremt men han taklet det ikke tror jeg å da ble jeg mer usikker. Så jeg ble redd han kom til å såre meg så jeg dumpet han. Anonymkode: 8f771...cc6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #6 Skrevet 30. september 2022 Høres ut som du trenger terapi Anonymkode: 9ffa8...30b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå