Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så fryktelig kjærlighetssorg, jeg har aldri hadd det før å det gjør så fryktelig vondt, jeg dumpet han for jeg ble så redd for at han skulle såre meg så var det jeg som endte opp med å såre både han og meg. Hvordan komme over dette her? 

Anonymkode: 8f771...cc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis både han og du er lei dere, er det vel bare å snakke sammen så ordne det seg mest sannsynlig? 

Anonymkode: 25f0c...1ad

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis både han og du er lei dere, er det vel bare å snakke sammen så ordne det seg mest sannsynlig? 

Anonymkode: 25f0c...1ad

Jeg prøvde men jeg dreit meg ut to ganger å nå vil han beskytte seg , som er fult forståelig . 

Skrevet

Hvorfor trodde du han ville såre deg?

Anonymkode: bb608...3a7

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hvorfor trodde du han ville såre deg?

Anonymkode: bb608...3a7

Fordi han sa ofte ting men gjorde det motsatte å så har jeg vel litt skader fra en svært voldelig forhold som gjør at jeg sliter med tillit, jeg vsr ærlig om dette fra starten av å at jeg trengte å bli trygget å at jeg kunne være litt krevende , jeg sa dette allerede etter par møter slik at han kunne velge å være med meg eller droppe ut av det, å han sa han tålte at jeg var slik å at han ikke var lettskremt men han taklet det ikke tror jeg å da ble jeg mer usikker. Så jeg ble redd han kom til å såre meg så jeg dumpet han. 

Skrevet

Høres ut som du trenger terapi 

Anonymkode: 9ffa8...30b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...