AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #1 Skrevet 29. september 2022 Hei! Har aldri hatt en ff før, men har begynt å seriøst vurdere det nå. Dating er helt håpløst, finne en god partner som ønsker forhold har jeg så å si gitt opp. Derfor tanken på en ff som hvert fall kan tilfredsstille meg seksuelt. Hva bør jeg tenke på, være obs på før jeg eventuelt finner noen? - kvinne Anonymkode: 36a2c...185 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #3 Skrevet 29. september 2022 Søk litt på temaet her, så finner du vel eksempel på alle gruver du kan falle i. Anonymkode: 0e0c8...b77
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #4 Skrevet 29. september 2022 Jeg har det selv Møtes hver 14.dag ca. Da er min lyst på topp igjen...så passer bra. Ikke noe kontakt utenom dagen vi avtaler treff, deilig. Vi har så god seksuell kjemi. Anonymkode: 2a0f4...eee
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #5 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har det selv Møtes hver 14.dag ca. Da er min lyst på topp igjen...så passer bra. Ikke noe kontakt utenom dagen vi avtaler treff, deilig. Vi har så god seksuell kjemi. Anonymkode: 2a0f4...eee Takk for svar😊 Høres ut som en fin ordning. I forhold til dette med at dere kun har kontakt dagen dere møtes; var det noe dere avtalte og snakket om? Har dere snakket om hvor hyppig dere skal møtes eller ble det bare slik? Ts Anonymkode: 36a2c...185
AndersenG Skrevet 29. september 2022 #6 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hei! Har aldri hatt en ff før, men har begynt å seriøst vurdere det nå. Dating er helt håpløst, finne en god partner som ønsker forhold har jeg så å si gitt opp. Derfor tanken på en ff som hvert fall kan tilfredsstille meg seksuelt. Hva bør jeg tenke på, være obs på før jeg eventuelt finner noen? - kvinne Anonymkode: 36a2c...185 Kjør på! Jeg er mann og har ikke lyst på forhold, men har hatt FF i perioder. Fine og hyggelige damer jeg har ligget med til de har fått kjærester og dermed ikke kunne treffe meg mer.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #7 Skrevet 29. september 2022 AndersenG skrev (10 minutter siden): Kjør på! Jeg er mann og har ikke lyst på forhold, men har hatt FF i perioder. Fine og hyggelige damer jeg har ligget med til de har fått kjærester og dermed ikke kunne treffe meg mer. Takk for svar! Høres ut som en god ordning. Kjekt å høre fra dere som har gode erfaringer. Ts Anonymkode: 36a2c...185
AndersenG Skrevet 29. september 2022 #8 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar! Høres ut som en god ordning. Kjekt å høre fra dere som har gode erfaringer. Ts Anonymkode: 36a2c...185 Spør jo litt fra person til person. Vet ikke hvor gammel du er? Noen av de damene jeg har hatt som FF har utviklet følelser, og det kan være vanskelig. Jeg tror det er lurt å holde seg til sex, ikke henge som venner eller gjøre ting sammen (utover sex, evt. kjappe måltid dersom den ene har reist langt for å knulle. Bor en i nærheten av hverandre bør det være sex, småprat, mer sex, et glass vann og ut, hehe)
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #9 Skrevet 29. september 2022 Høres ikke ut som noe for deg når du egentlig vil date. Da blir du bare såret fordi du får følelser Anonymkode: 03ab5...cd9 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #10 Skrevet 29. september 2022 Hvordan skal du gå frem for å få det, TS? Anonymkode: 8f969...437
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #11 Skrevet 29. september 2022 Jeg har det. Aldri tenkt at det var noe jeg ville, men så havnet jeg i det. Er veldig tiltrukket av han fysisk, men av andre grunner er jeg ikke interessert i et forhold med han. Han sier han heller ikke er det. Vi treffes hver helg og snakkes hver dag. Det er litt mye å snakkes så ofte, men jeg tror han gjør det for å holde meg varm. Delvis fordi han er redd jeg skal finne noen andre, men vi bygger jo opp en del stemning i de samtaler vi har i mellom treffene. Det positiv med relasjonen, er at jeg har god sex med en partner jeg er trygg på. Jeg kan slå meg løs, er 100% meg selv seksuelt, for jeg har ikke noe å miste, om du forstår. Selv om jeg ikke vil være sammen med han, så kommer og går følelsene mine for han. Det må jeg ta med meg. Jeg et menneske, jeg er en kvinne. Jeg ønsker å finne en kjæreste, og det er i den forbindelse utfordringen ligger - hos meg. Han tilfredsstiller mange behov hos meg, så jeg er ikke så åpen for menn. Har ikke så drag mot å date eller ut å treffe andre. For meg har det fungert greit i tre måneder nå, men jeg må trappe litt ned for å åpne opp for andre muligheter som jeg har ønske og troen om vil vare. Anonymkode: db4f2...daa
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #12 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! Har aldri hatt en ff før, men har begynt å seriøst vurdere det nå. Dating er helt håpløst, finne en god partner som ønsker forhold har jeg så å si gitt opp. Derfor tanken på en ff som hvert fall kan tilfredsstille meg seksuelt. Hva bør jeg tenke på, være obs på før jeg eventuelt finner noen? - kvinne Anonymkode: 36a2c...185 Hvor bor du? Jeg er klar😁 Anonymkode: 8615f...66c
Sunnhordlandsmann Skrevet 29. september 2022 #13 Skrevet 29. september 2022 Spennende innlegg 😊 Liker folk som er åpne, lekne og nysgjerrige på livets gleder 🤩
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #14 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei! Har aldri hatt en ff før, men har begynt å seriøst vurdere det nå. Dating er helt håpløst, finne en god partner som ønsker forhold har jeg så å si gitt opp. Derfor tanken på en ff som hvert fall kan tilfredsstille meg seksuelt. Hva bør jeg tenke på, være obs på før jeg eventuelt finner noen? - kvinne Anonymkode: 36a2c...185 Har en der jeg bor. Hun er ikke helt gira på dating enda. Men hun liker at jeg tilfredsstiller henne seksuelt. Så spørs hvor komfortabel du er på det ^^ Anonymkode: bb158...b1e
TheHairyToothfairy Skrevet 29. september 2022 #16 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Høres ikke ut som noe for deg når du egentlig vil date. Da blir du bare såret fordi du får følelser Anonymkode: 03ab5...cd9 om du kan spå, orker du sende meg lottotallene for neste helg? 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #17 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Takk for svar😊 Høres ut som en fin ordning. I forhold til dette med at dere kun har kontakt dagen dere møtes; var det noe dere avtalte og snakket om? Har dere snakket om hvor hyppig dere skal møtes eller ble det bare slik? Ts Anonymkode: 36a2c...185 Må ikke møtes for ofte, for da mister man spenningen Jeg bygger opp lyst i ca 14 dager...men hender han har kommet innom for en blowjob bare innimellom. Rett på sak....tar bare 10min det 😅 For meg er det spenningen rundt hele greia, man gjør det til et sextreff. Ikke noe mer mas og kjas etterpå. Anonymkode: 2a0f4...eee
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #18 Skrevet 30. september 2022 16 hours ago, AnonymBruker said: Derfor tanken på en ff som hvert fall kan tilfredsstille meg seksuelt. Det høres nesten ut som du vil ha en slave / tjener Anonymkode: 8d01f...73b
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #19 Skrevet 30. september 2022 Sunnhordlandsmann skrev (10 timer siden): Spennende innlegg 😊 Liker folk som er åpne, lekne og nysgjerrige på livets gleder 🤩 Jeg og, men bare kvinner. Menn er bare sleske. Anonymkode: 3ca33...b84
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #20 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hei! Har aldri hatt en ff før, men har begynt å seriøst vurdere det nå. Dating er helt håpløst, finne en god partner som ønsker forhold har jeg så å si gitt opp. Derfor tanken på en ff som hvert fall kan tilfredsstille meg seksuelt. Hva bør jeg tenke på, være obs på før jeg eventuelt finner noen? - kvinne Anonymkode: 36a2c...185 Send meg navn og nummer 🙂 Anonymkode: 30d56...d1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå