AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #1 Skrevet 29. september 2022 Brudd etter et langvarig forhold . Vi begge var egentlig ferdig med hverandre lenge før bruddet. kjenner jeg er såååå klar for å kose meg litt nå, da jeg har hatt samme mann i over 15 år.(kun 2 mnd siden brudd) Men må indrømme at jeg også er litt nervøs for å gi meg hen til en ny ! Men gud så spennende! 😱 Når begynnte dere å date igjen ? Evnt få en ny kose venn ? 😇🤷🏼♀️ Anonymkode: 85ad9...e28 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #2 Skrevet 29. september 2022 Det finnes vel ingen fasit, men om det er barn med i bildet ville jeg drøyd det en god stund av hensyn til de. 4 mnd siden mitt brudd. Selv om det var jeg som gikk så frister det ikke med noen ny enda. Ser vel for meg at jeg skal være alene for alltid da heller🙈 men det sier vel mest om hvor ferdig jeg egentlig var. Anonymkode: 9fcba...146 3
Million Skrevet 29. september 2022 #3 Skrevet 29. september 2022 Aldri. Hittil. Jeg har ingen interesse av dating egentlig, og det er 6 år siden jeg skilte meg. Har ikke datet siden det, faktisk. 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #4 Skrevet 29. september 2022 Jeg dro faktisk på en date rundt to måneder etter, men det var virkelig rebound. Jeg var ikke klar, og måtte bare fyren én gang. Det tok åtte måneder før jeg virkelig datet litt mer seriøst, men nå er det gått ti måneder, og jeg er fortsatt ikke interessert i å faktisk bli sammen med noen igjen. Jeg er ekstremt fornøyd med å bo alene og ha mitt eget liv. Ikke barn, men var sammen i sju år. Anonymkode: fff9e...7bd 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #5 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det finnes vel ingen fasit, men om det er barn med i bildet ville jeg drøyd det en god stund av hensyn til de. 4 mnd siden mitt brudd. Selv om det var jeg som gikk så frister det ikke med noen ny enda. Ser vel for meg at jeg skal være alene for alltid da heller🙈 men det sier vel mest om hvor ferdig jeg egentlig var. Anonymkode: 9fcba...146 Nei enig i at det ikke finnes noen fasit . Er bare veldig nysgjerrig på alle andre . Jeg forstår godt tankegangen din . Jeg også har tenkt tanken lenge før bruddet at jeg er ferdig med disse mannfolka ! Men så kommer jo disse lystene inn 😅…. Anonymkode: 85ad9...e28
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #6 Skrevet 29. september 2022 Jeg begynte litt over ett år etterpå. Prøvde meg litt og sluttet, mistet all selvtillit av nettdating. Anonymkode: 7afd4...c45 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #7 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei enig i at det ikke finnes noen fasit . Er bare veldig nysgjerrig på alle andre . Jeg forstår godt tankegangen din . Jeg også har tenkt tanken lenge før bruddet at jeg er ferdig med disse mannfolka ! Men så kommer jo disse lystene inn 😅…. Anonymkode: 85ad9...e28 Jeg savner også nærhet og sex🙈 skulle gjerne hatt ett veldig uforpliktende forhold som bare var sex og morro😅 men så er jeg egentlig ikke sånn en type, selv om jeg av og til innbiller meg at jeg kunne vert det. Planen min er bare å ta det som det kommer, ikke aktivt date eller se etter noen. Tror jeg trenger tid for meg selv også egentlig, flaks det finnes så mye fint i plastikk da😅 Anonymkode: 9fcba...146 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #8 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg savner også nærhet og sex🙈 skulle gjerne hatt ett veldig uforpliktende forhold som bare var sex og morro😅 men så er jeg egentlig ikke sånn en type, selv om jeg av og til innbiller meg at jeg kunne vert det. Planen min er bare å ta det som det kommer, ikke aktivt date eller se etter noen. Tror jeg trenger tid for meg selv også egentlig, flaks det finnes så mye fint i plastikk da😅 Anonymkode: 9fcba...146 Ja , ha hørt rykter om dette plastikk greiene 🤔🤣…. Mulig det er fasiten her 🙈🤷🏼♀️ Ts Anonymkode: 85ad9...e28
regnbuebarn Skrevet 29. september 2022 #9 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Brudd etter et langvarig forhold . Vi begge var egentlig ferdig med hverandre lenge før bruddet. kjenner jeg er såååå klar for å kose meg litt nå, da jeg har hatt samme mann i over 15 år.(kun 2 mnd siden brudd) Men må indrømme at jeg også er litt nervøs for å gi meg hen til en ny ! Men gud så spennende! 😱 Når begynnte dere å date igjen ? Evnt få en ny kose venn ? 😇🤷🏼♀️ Anonymkode: 85ad9...e28 1 mnd
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #10 Skrevet 29. september 2022 Det tok tre år, og da fant jeg fort ut at dette hadde jeg ikke tid og overskudd til. Med to barnehagebarn og full jobb hadde jeg dagene fulle. De var hos mor annen hver helg, men etter pakking og bringing var jeg utslått. Resten av helga gikk til hus- og klesvask, og til å roe ned. Etterhvert syntes jeg at livet var veldig ok alene. Har gode venner, og savnet ingen. Ungene skulle på turn og fotball, det var foreldremøter og alt som følger med barn. Når jeg var ute på byen hadde jeg draget, men overså det. Traff min kjæreste ved en tilfeldighet. Hun sto midt i en skilsmisse. Siden både hun og jeg har barn kommer vi ikke til å flytte sammen før om flere år. Vi har vært sammen i tre år nå. Anonymkode: 6b8bc...d6c
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #11 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg dro faktisk på en date rundt to måneder etter, men det var virkelig rebound. Jeg var ikke klar, og måtte bare fyren én gang. Det tok åtte måneder før jeg virkelig datet litt mer seriøst, men nå er det gått ti måneder, og jeg er fortsatt ikke interessert i å faktisk bli sammen med noen igjen. Jeg er ekstremt fornøyd med å bo alene og ha mitt eget liv. Ikke barn, men var sammen i sju år. Anonymkode: fff9e...7bd Kan signere denne. Bare at jeg ikke har taklet å være intim med en mann enda 8 mnd etter at det ble slutt. Jeg har følt meg singel min i 2 år nesten føt jeg klarte å sette foten ner. Jeg har nok traumer enda og jeg hadde sterke følelser for eksen som er far til 2 av barna mine, men jeg vet at han ikke er bra for meg... Uansett du må gjøre det som føles riktig for deg. Som psykologen min sa til meg, bygg et godt vennskap med neste mann, ikke tenk fremtid eller vær så opptatt av den sexuelle tiltrekkningen men gjør kjekke aktiviteter sammen å bli godt kjent. Først da kan man føle/vite om det er enn mann som har de verdiene du ønsker og at mannen skal bevise at han er deg verdig. Kanskje du er en person som trenger litt oppmerksomhet, lidenskap etter gammelt? Dersom det er noe for deg, så gå for det men vær åpen med de du dater sånn at du ikke sårer andre. Etter et langt samliv trenger man heale, finne tilbake til deg selv og først da tror jeg at man er klar for noe nytt og seriøst. Ellers kan man fort gå på en ny smell. Anonymkode: 30d7d...179
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #12 Skrevet 29. september 2022 Tok 4 år etter ett seriøst forhold men han døde da så kanskje litt annerledes. Etter jeg forelsket meg sist å bare prata i ett halvt år å møttes kanskje 4-5 ganger har det nå gått 3 mnder tror jeg ca å er ikke interessert i å date enda. Anonymkode: a72cb...1f1
Blåjojo Skrevet 29. september 2022 #13 Skrevet 29. september 2022 Tok rundt 2 mnd. fra jeg flyttet ut og til jeg begynte å date igjen. Da hadde vi vært ferdig med hverandre 3-4 mnd. før jeg flyttet. Bodde sammen som venner mens jeg var på leting etter plass å bo.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #14 Skrevet 29. september 2022 33 minutter siden, AnonymBruker said: Kan signere denne. Bare at jeg ikke har taklet å være intim med en mann enda 8 mnd etter at det ble slutt. Jeg har følt meg singel min i 2 år nesten føt jeg klarte å sette foten ner. Jeg har nok traumer enda og jeg hadde sterke følelser for eksen som er far til 2 av barna mine, men jeg vet at han ikke er bra for meg... Uansett du må gjøre det som føles riktig for deg. Som psykologen min sa til meg, bygg et godt vennskap med neste mann, ikke tenk fremtid eller vær så opptatt av den sexuelle tiltrekkningen men gjør kjekke aktiviteter sammen å bli godt kjent. Først da kan man føle/vite om det er enn mann som har de verdiene du ønsker og at mannen skal bevise at han er deg verdig. Kanskje du er en person som trenger litt oppmerksomhet, lidenskap etter gammelt? Dersom det er noe for deg, så gå for det men vær åpen med de du dater sånn at du ikke sårer andre. Etter et langt samliv trenger man heale, finne tilbake til deg selv og først da tror jeg at man er klar for noe nytt og seriøst. Ellers kan man fort gå på en ny smell. Anonymkode: 30d7d...179 Ja, jeg merker også at jeg fortsatt sammenligner de nye jeg dater veldig med eksen. Altså jeg er ekstremt var på om de deler hans negative sider. Han ble ekstremt fort sint for små ting, så mye at jeg aldri visste hva slags humør han ville være i den dagen, og jeg ble konstant stressa. Nå legger jeg ekstremt merke til hvordan nye dater reagerer på små ting som går galt. Var nylig på andre date med en fyr jeg liker ganske godt, han var 20 minutter forsinket på grunn av et ganske irriterende problem med bussen han tok, og jeg merket at jeg gjorde meg klar til å analysere hvor irritert han kom til å være når han kom. Jeg lurer på om det noen gang vil ta slutt. Mens eksen min fikk matchende tatovering med den nye dama for to måneder siden 😅 Kanskje menn er ulike på sånt. Anonymkode: fff9e...7bd
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #15 Skrevet 30. september 2022 du nevner ikke hvor gammel du er. det ble brudd mellom meg og kjæresten etter 6 år. datet kanskje noen dager etter bruddet. gikk inn i rask forhold for å finne meg erstatter brudd igjen. så dater igjen Anonymkode: 7a5d5...c83
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #16 Skrevet 30. september 2022 Vi hadde en lang og konfliktfylt prosess ut av ekteskapet. Etter mange måneder med berg og dalbane der kona vekslet mellom aksept og fornektelse satt jeg en dag foten ned og sa "nå er det slutt. Vi er ferdige, det blir aldri oss igjen". Det var liksom første dagen jeg regner meg som "single". Samme kveld møtte jeg en søt dame som ville ligge, og ligge gjorde vi. Planen var at jeg skulle ha minst 6 måneder i karantene men det ble 6 timer. Men etter den kvelden gikk det 6 måneder før jeg møtte noen igjen. Også lå jeg med alle som ville ligge, og det er helt utrolig mange jenter i 30-åra som vil ligge. Anonymkode: b2cf0...a71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå