Gå til innhold

Får så kramper i beina.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen og jeg hadde sex for første gang. Ble nesten litt sjokkert og forskrekka. Hele typen stivnet og han fikk så rykninger og kramper i beina under orgasme. Han ristet i både i låra og i leggene. Han stønnet også intenst. Det har vært sånn hver gang han får orgasme. Aldri opplevd det sånn hos gutta og han sier at jeg gir han så intense orgasmer.

Andre som opplever typen sin sånn?

Anonymkode: 169a1...e36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, min siste kjæreste fikk også kramper i bena under orgasme i ny og ne

Anonymkode: 53902...0aa

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, min siste kjæreste fikk også kramper i bena under orgasme i ny og ne

Oki. Gjorde du noe spesielt med han? Skjønner han ikke fikk kramper hver gang.? Lagde han mye lyd samtidig og kommenterte eller snakket dere om dette?

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Oki. Gjorde du noe spesielt med han? Skjønner han ikke fikk kramper hver gang.? Lagde han mye lyd samtidig og kommenterte eller snakket dere om dette?

Gjorde ikke noe spesielt. Tror jeg rei han de gangene det skjedde- en av gangene når han satt opp etter en vegg med meg opp på. Husker det særlig for det var mye lyd, ja. Han ropte.
Han fortalte de gangene han fikk krampe. En gang måtte vi stoppe sexen pga det. Ikke så mye mer å snakke om egentlig. Spurte om jeg skulle massere han, men han bare strakk ut 🙂 

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Gjorde ikke noe spesielt. Tror jeg rei han de gangene det skjedde- en av gangene når han satt opp etter en vegg med meg opp på. Husker det særlig for det var mye lyd, ja. Han ropte.
Han fortalte de gangene han fikk krampe. En gang måtte vi stoppe sexen pga det. Ikke så mye mer å snakke om egentlig. Spurte om jeg skulle massere han, men han bare strakk ut 🙂 

Oki. Var det selve orgasmen som ga han kramper. Min får kramper og ristinger av selve orgasmen.

Skrevet

Kramper i beina tyder vel på at han er i dårlig form?

Anonymkode: 5e505...14f

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Oki. Var det selve orgasmen som ga han kramper. Min får kramper og ristinger av selve orgasmen.

Det kommer vel fordi at de spenner muskelen for lenge evt feil stilt. Magnesiummangel ses ellers ofte ved muskelkramper - det var ikke tilfelle hos oss, ei heller dårlig form

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det kommer vel fordi at de spenner muskelen for lenge evt feil stilt. Magnesiummangel ses ellers ofte ved muskelkramper - det var ikke tilfelle hos oss, ei heller dårlig form

Nei, her var det selve orgasmen som ga kramper, skjelving og rystelse i beina. Det var ikke vondt, bare deilig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, her var det selve orgasmen som ga kramper, skjelving og rystelse i beina. Det var ikke vondt, bare deilig.

..og problemet var?

Anonymkode: 0c48c...614

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

..og problemet var?

Anonymkode: 0c48c...614

Ingen problemer. Bare et spm om andre som opplever at typen får kramper og ristinger i beina da han får orgasme.

Min rister skikkelig i beina.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.9.2022 den 16.35):

Typen og jeg hadde sex for første gang. Ble nesten litt sjokkert og forskrekka. Hele typen stivnet og han fikk så rykninger og kramper i beina under orgasme. Han ristet i både i låra og i leggene. Han stønnet også intenst. Det har vært sånn hver gang han får orgasme. Aldri opplevd det sånn hos gutta og han sier at jeg gir han så intense orgasmer.

Andre som opplever typen sin sånn?

Hilsen Ronny 56 år

Anonymkode: e7b4f...1ba

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hilsen Ronny 56 år

Anonymkode: e7b4f...1ba

Hvem er Ronny?

Skrevet

Kan lett få kramper i beina av en heftig orgasme, spes hvis den varer lenge 

Skrevet

Det er jo ikke vanlige kramper, men kraftig orgasme. Så da trenger jeg ikke komme med magnesiumsrådet😁

Jeg får også «sexkramper», minner overhodet ikke om krampe.

Anonymkode: ca792...35c

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er jo ikke vanlige kramper, men kraftig orgasme. Så da trenger jeg ikke komme med magnesiumsrådet😁

Jeg får også «sexkramper», minner overhodet ikke om krampe.

Anonymkode: ca792...35c

Det blir mer rykning og risting ved sexkramper, enn sånn krampe enn får ved eks strekk, eller som skjer ved hard og langvarig trening, konkurranser mm.

• 3 uker senere...
Skrevet
Coachshinny skrev (På 8.10.2022 den 12.07):

Det blir mer rykning og risting ved sexkramper, enn sånn krampe enn får ved eks strekk, eller som skjer ved hard og langvarig trening, konkurranser mm.

Høres digg ut det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...