Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #1 Skrevet 29. november 2005 Hva har dere/skal dere kjøpe til mannen/samboeren/kjæresten deres? En liten idemyldring her kanskje....
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #2 Skrevet 29. november 2005 Har kjøpt en Bergans.jakke.. Egentlig for dyrt for budsjettet mitt, men han trenger virkelig en skikkelig jakke!
Arkana Skrevet 29. november 2005 #3 Skrevet 29. november 2005 Har ikke helt bestemt meg enda. Det blir muligens hele Ringenes Herre-trilogien på DVD (extended version), eller kanskje nytt trådløst tastatur + mus og noen bøker han ønsker seg. Eller kanskje noe helt annet. Vi får se, må fiske litt mer.
Gjest Piper Skrevet 29. november 2005 #4 Skrevet 29. november 2005 I år kjøper vi ikke til hverandre, men kjøper kjøreutstyr i skinn til oss selv
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #5 Skrevet 29. november 2005 Tror han har snakket om at han trenger en drill...
Jotunjenta Skrevet 29. november 2005 #6 Skrevet 29. november 2005 Dvden Loop av Sjur Paulsen, blant annet. Den handler om folk som tar egne valg, lever i egen fart, og gjør akkurat det de selv vil.
knyst Skrevet 29. november 2005 #7 Skrevet 29. november 2005 Å nei! Ikke minn meg på det..... Jeg har ikke den fjerneste ide om hva jeg skal kjøpe.... Håper det kan dukke opp noen lure ideer etter hvert
Thomasine Skrevet 30. november 2005 #8 Skrevet 30. november 2005 I år bli det: 8 shotsglass i tinn ( som han kan ha med på guttetur i skogen... ) 2 bøker Noe klær
Cr@sh Skrevet 1. desember 2005 #10 Skrevet 1. desember 2005 I år blir det bare noen små-ting... Vi skal nemlig pusse opp badet, og det er liksom gaven til hverandre. Men det blir vel trolig noe klær og kanskje en ny kokkekniv - som han ønsker seg...
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2005 #11 Skrevet 1. desember 2005 Tror han har snakket om at han trenger en drill... ← han trenger ny bil...................
Gjest *Snart medlem* Skrevet 1. desember 2005 #12 Skrevet 1. desember 2005 Har kjøpt en Bergans.jakke.. Egentlig for dyrt for budsjettet mitt, men han trenger virkelig en skikkelig jakke! ← Har også store problemer med å finne gave til min kjære... men jakke er jammen et godt alternativ, det trenger min sårt.... Tidligere har jeg hatt suksess med å gi ting som lommeur, lommelerke og denslags som en mann gjerne setter pris på men ikke gidder kjøpe selv.
Peony Skrevet 1. desember 2005 #14 Skrevet 1. desember 2005 Tror det blir en langweekendtur et sted i Europa.
Jens Skrevet 1. desember 2005 #15 Skrevet 1. desember 2005 To kashmir gensere, og mansjett knapper i hvitt gull.
Pepita Skrevet 1. desember 2005 #16 Skrevet 1. desember 2005 Tror jeg skal kjøpe kombinerte telemark/slalom ski...
Rusjenten Skrevet 1. desember 2005 #17 Skrevet 1. desember 2005 Har kjøpt genser og en fantasy bok. SKal også kjøpe noe herlig badesalt/badeskum(han digger det) 1
Shea Skrevet 2. desember 2005 #18 Skrevet 2. desember 2005 I år skal han få en .................................................................... Varmekjeldres (som han trenger for å virkelig "kose" seg med snymåkking og lek med barna ute) I tillegg vil jeg gi han en god turkniv da der forrige er ødelagt.
Puselure Skrevet 2. desember 2005 #19 Skrevet 2. desember 2005 Jeg tror jeg skal kjøpe mp3 spiller. Ellers så har jeg tips som jeg har kjøpt tidligere til mannen min: klokke, mansjettknapper, slipsnål, frakk, skjerf, kortholder, klær, parfymen Lolita Lempica (lukter helt himmelsk :kys_2: , gps, serien band of brothers på dvd, smykke med mitt stjernetegn, husker ikke mer
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #20 Skrevet 2. desember 2005 Må bare si at jeg er overrasket over hvor dyre gaver dere kjøper til manen....er det bare vi som ikke bruker så enormt mye på gaver til hverandre tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå