AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #1 Skrevet 29. september 2022 Er på syklusdag 30. Normal syklus er at mensen kommer på dag 29-33. Vil si et gjennomsnitt på dag 29-30. Idag torsdag har jeg kjent menssmerter siden lørdag og går å venter. Orker ikke teste før dager over ikm. Trur ikke det har klaffet grunnet mensfølelsen. Hvor lenge ville dere klart å ventet? 😀 Anonymkode: 4d2a0...3f5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #2 Skrevet 29. september 2022 Hadde testet meg på din dag 33 (koster ikke allverdens for en test). Var jeg invitert på fest i helgen, hadde jeg testet meg før den 😄 Anonymkode: 54dd0...de9
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #3 Skrevet 29. september 2022 Jeg har ventet både en og to uker over ikm, og jeg har testet rett før eller på siste dag for ikm for å "bli ferdig med det", alt etter hvordan jeg føler meg for hver gang. Noen ganger har jeg en dårlig magefølelse, og da har jeg testet nært ikm. Når testen da bekrefter den negative magefølelsen, kommer mensen kort tid etterpå. Andre ganger venter jeg så lenge som "mulig" før jeg tester fordi jeg ikke orker tanken på enda en negativ test. Anonymkode: eee4d...610
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #4 Skrevet 29. september 2022 Takk for svar. Startet eggløsningsuken med mye stress noe jeg tenker kan ha bidratt til at eggløsning kom litt sent i en vanlig syklus og at mens derfor kommet i løpet av helgen. Vil vente litt til, er så kjipt med negativ test. Anonymkode: 4d2a0...3f5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #5 Skrevet 29. september 2022 Omtrent en uke, tror jeg. Jeg har egentlig gjerne ville ventet fordi jeg har kost meg med tanken på at jeg kan være gravid. Vi prøvde lenge, og på en rar måte likte jeg ventetiden. Men i begge svangerskap fikk jeg småblødninger rundt ikm, og da tok jeg en test fordi jeg ble lei meg og ville ha det "svart på hvitt" at det var mensen. Jeg har ventet et par dager etter det jeg mente var ikm noen ganger de årene vi prøvde også, men ventingen ble alltid avsluttet med at mensen kom. Anonymkode: 04aa4...f1a
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #6 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Omtrent en uke, tror jeg. Jeg har egentlig gjerne ville ventet fordi jeg har kost meg med tanken på at jeg kan være gravid. Vi prøvde lenge, og på en rar måte likte jeg ventetiden. Men i begge svangerskap fikk jeg småblødninger rundt ikm, og da tok jeg en test fordi jeg ble lei meg og ville ha det "svart på hvitt" at det var mensen. Jeg har ventet et par dager etter det jeg mente var ikm noen ganger de årene vi prøvde også, men ventingen ble alltid avsluttet med at mensen kom. Anonymkode: 04aa4...f1a Takk for svar. Prøvde du lenge? Prøvd noen måneder her men ikke klaff. Ikke mens enda men kjennes ut som den kommer i løpet av natten. ts Anonymkode: 4d2a0...3f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå