Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk skal dere ha. 

Jeg har i 36 år vært relativt fornøyd med hvordan jeg er både innad og utad. 
 Jeg har en jobb jeg trives i, jeg er gift, jeg har barn, jeg er fornøyd med det jeg ser i speilet, jeg er hygienisk, jeg er vennlig og jeg drikker lite. 
TRODDE JEG! 

Jeg googlet noe og der kom kvinneguiden opp. Dette er riktig nok lenge siden, men nysgjerrigheten tok overhånd og jeg fikk ett innblikk i hvordan kvinner tenker. 

Å fy f…jeg har tydeligvis tatt feil av meg selv. 
For jobben jeg har, den har blitt hengt ut her på forumet flere ganger. Så nå er jev på Finn.no daglig. 

Egentlig burde jeg vært skilt både 1,2 og 3 ganger. 

Barn burde jeg vel kanskje ikke hatt heller. 

Speilbilde mitt er tydeligvis ikke samsvar med hvordan andre kanskje ser meg. 

Hygienisk trodde jeg at jeg var. Helt til tema om å vaske seg med våtservietter etter man har driti kom opp. Selvsagt måtte denne nysgjerrig personen teste det. At det ikke har vokst ut en ny sopp eller biotop i ræva på meg er merkelig. 
Våtservietter er nå en «må ha vare» på lik linje med melk og brød. 

Takk skal dere ha, med glimt i øyet. 

Anonymkode: cb7dd...93b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinnene på kvinneguiden er ikke representative for befolkningen. Det er et veldig stort antall uføre og "livets harde skole" kvinner her inne. Mesteparten er nok også ganske lavt på attraktiv-skalaen - har et voldsomt stort bekreftelsesbehov, så de er her for å prøve å rakke ned på andre for å få seg selv til å føle seg bedre. Osv. 

Anonymkode: 8cbef...308

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kvinnene på kvinneguiden er ikke representative for befolkningen. Det er et veldig stort antall uføre og "livets harde skole" kvinner her inne. Mesteparten er nok også ganske lavt på attraktiv-skalaen - har et voldsomt stort bekreftelsesbehov, så de er her for å prøve å rakke ned på andre for å få seg selv til å føle seg bedre. Osv. 

Dette 👆

Skrevet

Okei? Så logg av herfra? Der ser man hvor stor makt internett har. Tenk på de som sitter å scroller på perfekte mennesker på sosiale medier osv. Ikke rart at fler og fler ungdommer blir deprimerte og får selvbildeproblemer. 

Lev som du vil og ikke la andre definere din verdi 

Anonymkode: 6b048...5fc

Gjest Agent smith
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Såklart de er representative, et nok en del tusen kvinner her, tror Man finner alle typer her som i samfunnet ellers

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det tror jeg også. Og tror dette gjelder flertallet av menn her inne også.

Anonymkode: 7cfad...f94

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Takk skal dere ha, med glimt i øyet. 

Takk selv, fornøyelig lesing 🙌 

Og tenk hvor mange som ikke har sjekket vekstforholdene bak, du kan jo hjelpe mange her 😆

Anonymkode: b6e94...0e3

• Liker 1
Gjest Agent smith
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det tror jeg også. Og tror dette gjelder flertallet av menn her inne også.

Anonymkode: 7cfad...f94

Ja kan noen bekrefte meg værsåsnill?

Hilsen Johnny 54 med eksamen fra livets harde skole

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk selv, fornøyelig lesing 🙌 

Og tenk hvor mange som ikke har sjekket vekstforholdene bak, du kan jo hjelpe mange her 😆

Anonymkode: b6e94...0e3

Takk! Du er den eneste som forstår innlegget!👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ikke når man leser trådene med yrker, lønn og utdannelse. Der er det få som har mindre enn master og lønn under millionen i tillegg til formuer så store som…. Man kan egentlig ikke ta det særlig seriøst 😂

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...