Gå til innhold

Skylling av eggledere

Jente181

Anbefalte innlegg

I går fikk jeg skylt egglederene hos gynekolog. Heldigvis var egglederene åpne og fine. Prosedyren var helt grei å gjennomføre. Var ikke spesielt smertefullt, kjentes mest ut som menssmerter. I etterkant at skyllingen kjenner jeg på sterke magesmerter. Såpass sterke at jeg ikke klarer å jobbe idag. Har noen av dere opplevd liknende? Og har noen av dere klart å bli gravide etter skyllingen, selv om egglederene var åpne før skyllingen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjorde dette hos gynekolog. Jeg husker ikke om jeg fikk beskjed om mulige bivirkninger, men jeg merket ingenting i etterkant av smerter eller ubehag. Du kan ringe gynekologen og høre om det er normalt? :) Til info var ikke mine tette heller, og jeg ble gravid første syklus etter dette. Mest sannsynlig tilfeldig, men det kan man jo ikke vite:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ringt inn å hørt med klinikken du går til. Jeg fikk en allergisk reaksjon av kontrastvæska de brukte, så det er vel litt ulike bivirkninger man kan få. 

Tror det er helt vanlig prosedyre at de skyller for å få sjekket om egglederne er tette, så sånn sett har nok alle som som utredes vært igjennom dette vil jeg tro. Selve skyllingen har nok ganske sikkert ingenting å si for fremtidige graviditeter :)

Anonymkode: 4f4fd...695

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...