AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #1 Skrevet 29. september 2022 Når i datingen og på hvilket stadiet er det vanligste å ta praten om man dater andre eller bare hverandre? Hvor mange dates eller på hvilket stadie før/etter første gang sex eller etter flere ganger sex, møte hverandres venner etc? Jeg vil ikke rushe noe men ville følt meg tryggere og mer åpen om vi bare møtte hverandre samtidig kan jeg kanskje ikke si noe på det siden jeg uansett ikke er klar for forhold enda? Tips til måter å si det på? Anonymkode: 79966...398
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #2 Skrevet 29. september 2022 Etter 2-3 dater så gidder jeg ikke ha åpne datingprofiler selv, sier gjerne ifra 😊 Anonymkode: 39029...196
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #3 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Etter 2-3 dater så gidder jeg ikke ha åpne datingprofiler selv, sier gjerne ifra 😊 Anonymkode: 39029...196 Hvordan sier du fra? Anonymkode: 79966...398
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #4 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan sier du fra? Anonymkode: 79966...398 Det kommer vel naturlig opp, at jeg bare dater en om gangen, så sletter profilen nå? Når jeg har sagt det så har de to jeg har prøvd det på blitt kjempeglade og slettet de og Anonymkode: 39029...196 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #5 Skrevet 29. september 2022 Jeg ville spurt henne/ham om vedkommende datet andre, sagt hva jeg gjorde selv? Er det snakk om sletting av datingapp eller noe? Anonymkode: e9b41...925
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #6 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kommer vel naturlig opp, at jeg bare dater en om gangen, så sletter profilen nå? Når jeg har sagt det så har de to jeg har prøvd det på blitt kjempeglade og slettet de og Anonymkode: 39029...196 Sletter de appen der og da på eget initiativ eller må du si noe for at de skal si noe om hva de gjør og synes for sin egen del? Anonymkode: 79966...398
norw Skrevet 29. september 2022 #7 Skrevet 29. september 2022 Jeg nevner det aldri. Jeg antar at vi bare treffer hverandre, og hvis det viser seg at hun treffer flere får jeg bare avslutte det når jeg får greie på det. 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #8 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ville spurt henne/ham om vedkommende datet andre, sagt hva jeg gjorde selv? Er det snakk om sletting av datingapp eller noe? Anonymkode: e9b41...925 Vil ikke være for konfronterende så vet ikke om jeg klarer å spørre direkte. Appen er ikke det viktigste men om han møter andre eller fortsatt er på jakt hadde vært greit å vite, men igjen jeg vil ikke være for konfronterende og vet ikke om jeg er i noen posisjon til å blande meg opp i hva han gjør og samtidig gil jeg ikke gi inntrykk av at jeg vil bli kjærester nå fordi det er jeg uansett ikke klar for enda. Derfor jeg lurer litt på hvilket stadie i datingen det er normalt å ta dette på Anonymkode: 79966...398
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #9 Skrevet 29. september 2022 norw skrev (1 minutt siden): Jeg nevner det aldri. Jeg antar at vi bare treffer hverandre, og hvis det viser seg at hun treffer flere får jeg bare avslutte det når jeg får greie på det. Er sånn jeg og pleier å være men hater usikkerheten og ville blitt mer fri og åpen og meg selv mot han om jeg følte meg trygg på å ikke bli såret Anonymkode: 79966...398
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #10 Skrevet 29. september 2022 Jeg antar som han over at vi bare treffer hverandre dersom det er ganske hyppig og over tid. Hadde jeg fått vite at han jeg dater nå, dater andre, tror jeg faktisk ikke jeg hadde giddet mer siden jeg tror vi har en greie. Jeg er gammeldags sånn. Og etter hvert regner jeg liksom bare med at vi begge har slettet appen. Anonymkode: e9b41...925 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #11 Skrevet 30. september 2022 Han jeg dater nå gjorde det på denne måten: Han tok fram mobilen også viste han meg at han deaktiverte datingappene sine. Sa ingenting. Bare viste meg det. Men krevde ingenting tilbake. Det tolker jeg som et tegn på at han bare vil fokusere på meg. Men klart - kan aldri vite 100% sikkert. Jeg har også sagt med litt glimt i øyet at jeg helst ikke vil at han skal kysse på noen andre enn meg. Da svarte han tilbake at det var utenkelig for han. Hvis man virkelig liker noen, så vil man gi dem den tryggheten, tenker jeg. Men det må skje på en slik måte at man ikke føler seg fanget eller forpliktet - da kan ting fort skjære seg. Tenker det er fint å formulere seg litt forsiktig, ydmykt og med litt romantikk og humor - enn at man blotter all sin usikkerhet eller er kravstor. Dessuten, hvis vi har daglig kontakt, har hatt flere intime samtaler, kysset, overnattet og hatt sex... da tar jeg det for gitt at det bare er oss to. Hvis det skulle vise seg at han datet noen andre samtidig da, da ville han jo ødelagt alt sammen, og det ville vært en fullstendig idiotisk ting å gjøre. Da mister han jo meg (og jeg vet jo at han liker meg godt). Å være usikker og sårbar er en del av datingen. Man må nesten tåle det tenker jeg. Du må tørre å være åpen og by på deg selv selv om det er vanskelig. Spenningen, usikkerheten, mystikken, tenkingen... det er en del av prosessen og det som skaper skaper sterke følelser. Dessuten så bør jo han også kjenne på litt usikkerhet selv, og gruble litt på om han er den eneste for deg. Det er bare bra helt tidlig i dating fasen. Anonymkode: 0648c...422 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #12 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han jeg dater nå gjorde det på denne måten: Han tok fram mobilen også viste han meg at han deaktiverte datingappene sine. Sa ingenting. Bare viste meg det. Men krevde ingenting tilbake. Det tolker jeg som et tegn på at han bare vil fokusere på meg. Men klart - kan aldri vite 100% sikkert. Jeg har også sagt med litt glimt i øyet at jeg helst ikke vil at han skal kysse på noen andre enn meg. Da svarte han tilbake at det var utenkelig for han. Hvis man virkelig liker noen, så vil man gi dem den tryggheten, tenker jeg. Men det må skje på en slik måte at man ikke føler seg fanget eller forpliktet - da kan ting fort skjære seg. Tenker det er fint å formulere seg litt forsiktig, ydmykt og med litt romantikk og humor - enn at man blotter all sin usikkerhet eller er kravstor. Dessuten, hvis vi har daglig kontakt, har hatt flere intime samtaler, kysset, overnattet og hatt sex... da tar jeg det for gitt at det bare er oss to. Hvis det skulle vise seg at han datet noen andre samtidig da, da ville han jo ødelagt alt sammen, og det ville vært en fullstendig idiotisk ting å gjøre. Da mister han jo meg (og jeg vet jo at han liker meg godt). Å være usikker og sårbar er en del av datingen. Man må nesten tåle det tenker jeg. Du må tørre å være åpen og by på deg selv selv om det er vanskelig. Spenningen, usikkerheten, mystikken, tenkingen... det er en del av prosessen og det som skaper skaper sterke følelser. Dessuten så bør jo han også kjenne på litt usikkerhet selv, og gruble litt på om han er den eneste for deg. Det er bare bra helt tidlig i dating fasen. Anonymkode: 0648c...422 Jepp. Hvis det viser seg at han gjør disse tingene med flere samtidig så er vi rett og slett bare for ulike når det kommer til dette og da avslutter jeg tvert. Anonymkode: f664f...3b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå