Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å gå, men jeg vet ikke hvordan jeg skal si det. Eneste jeg vet er at det må skje mens han er bortreist på jobb i oktober. Jeg vet HVA jeg skal si, men det er nesten sånn at jeg håper han starter en krangel sånn at jeg kan ‘rettferdiggjøre’ at jeg flytter ut. Akkurat nå er han så snill og grei etter 6 mnd med kritikk og manipulering fra hans side. Så da blir det plutselig vanskelig for meg selv om det bare er 2 uker siden sist han hakket på meg for alt jeg gjør feil eller ikke er.
Hjelp… jeg trenger litt oppbacking 🥺

Anonymkode: 2bfcb...7bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Jeg vil ikke mer". Ikke åpne for diskusjon og kutt mest mulig kontakt. Han kommer til å lovebombe deg og prøve alt for at du skal snu. Når han skjønner at smiger ikke fungerer blir han sint. Da bør du være et stykke unna. Lykke til 

Anonymkode: 91418...445

• Liker 4
Skrevet

Du trenger ikke rettferdiggjøre noen ting og skylder han ingen forklaring eller sympati. Det at du føler det illustrerer hvor underdanig han har gjort deg når du setter hans følelser over dine. 

Bare gjør det slutt og si at du ikke vil ha kontakt mer. Bytt nummer om du må hvis han forsøker å manipulere og trygle deg tilbake! 

Allerede to mnd etter jeg var fri fra eks følte jeg meg lykkelig og lettet! Ikke hele tiden for jeg hadde jo sorg over at ting ikke ble som jeg håpet og hadde holdt fast i, men det ble en tydelig bekreftelse på at valget var rett. Jeg måtte blokkere han overalt og ignorere forsøk på kontakt via venner og hans familie i mange måneder. Det er to år siden nå og jeg har fått igjen livet mitt og ikke minst meg selv! Stå i det og kutt navlestrengen, riv av plasteret fort og ikke snu deg tilbake! 

Anonymkode: 2fdd5...c06

• Liker 1
Skrevet

Du bare forsvinner. Fjør det slutt via tlf el melding. Å forlate slike menn kan være farlig. At han reiser bort er en perfekt anledning. .

De fleste trenger 7-8 forsøk på å gå, jo mer du har forberedt deg jo lettere er det at det blir varig. #greyrock og blokk i alle kanaler 

Anonymkode: 6e596...137

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...