Gå til innhold

Hvor ofte får du viktige telefoner/beskjeder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden om å alltid ha lyd på telefonen uansett tid og sted, hvor de som har det argumenterer med barn og viktige beskjeder, undrer jeg: Hvor ofte får du telefoner og meldinger som er så viktige at det faktisk utgjør en reell forskjell for deg og/eller avsender at du ser det med en gang og ikke om en halvtime når møtet/konserten/vielsen/hvadetmåttevære er over? Nå tenker jeg ikke på hva som ideelt sett hadde vært mest praktisk eller om mammahjertet får litt vondt hvis gullungen ikke får umiddelbart svar på spørsmålet om han kan forsyne seg med kjeks i skuffen, men ting som får faktiske følger av betydning. For meg er svaret praktisk talt aldri - det hjelper sikkert at jeg vokste opp før mobiltelefonen og dermed er vant til å ikke forvente svar umiddelbart eller få tak i folk når som helst, men jeg klarer ikke skjønne at så mange er så viktige for sine omgivelser til enhver tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd å ikke være tilgjengelig på tlf når pappa skada seg og var på vei til sykehus, det var utrolig vondt og upraktisk for han trengte min hjelp. Har og fått dødsbudskap og andre ting på tlf som krevde at jeg var tilgjengelig. Den viktige tlf vet man aldri når kommer, men trenger mine unger (f.eks)meg så skal de vite at jeg alltid er tilgjengelig . Og slik er jeg urokkelig på. 

Anonymkode: 2318c...34e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...