AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #1 Del Skrevet 29. september 2022 Vurderer å kjøpe en klassisk Chanel veske av typen medium flap bag eller lignende. Enten en pre-owned eller ny. Noen her som har kjøpt en slik og i såfall er dere fornøyd? Hva betalte dere? Var vesken ny eller brukt? Dere som kjøpte brukt: Var dere tilfreds med veskens tilstand? Anonymkode: b0065...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #2 Del Skrevet 29. september 2022 Nei, heldigvis så føler jeg meg ikke tvungen til å bruke en masse penger på noe som overfladisk som en Chanel veske. En burde være glad hvis en slipper å leve i et sånt miljø der slikt er ufattelig viktig Anonymkode: 9f925...9cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #3 Del Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, heldigvis så føler jeg meg ikke tvungen til å bruke en masse penger på noe som overfladisk som en Chanel veske. En burde være glad hvis en slipper å leve i et sånt miljø der slikt er ufattelig viktig Anonymkode: 9f925...9cf Ja det må du jo få lov til å mene. Er ikke noe jeg ser på som et statussymbol. Jeg ser på det utelukkende som et klassisk tilbehør som kan passe til mange ulike antrekk, og som jeg kan ha hele livet. Og når jeg dør kan mine døtre arve den eller selge den videre om de vil. En slik veske vil jo ofte stige i verdi. ts Anonymkode: b0065...6cf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #4 Del Skrevet 29. september 2022 Ja. Eller; Jeg hadde en, i alle fall. 🙈 Har ikke sett den siden vi flyttet for flere år siden, så sannsynligheten for at den forsvant i flyttingen er stor. Det er/var en liten lammeskinnsveske som ble kjøpt brukt. Jeg ville ikke ha kjøpt den om igjen i dag, da jeg ikke lenger bruker vesker (har kun med meg mobil med kortlomme, som passer i ei lomme. ) Så da er det jo i grunn ikke noen stor greie at den har forsvunnet. Anonymkode: e44a9...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #5 Del Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja. Eller; Jeg hadde en, i alle fall. 🙈 Har ikke sett den siden vi flyttet for flere år siden, så sannsynligheten for at den forsvant i flyttingen er stor. Det er/var en liten lammeskinnsveske som ble kjøpt brukt. Jeg ville ikke ha kjøpt den om igjen i dag, da jeg ikke lenger bruker vesker (har kun med meg mobil med kortlomme, som passer i ei lomme. ) Så da er det jo i grunn ikke noen stor greie at den har forsvunnet. Anonymkode: e44a9...603 Kan jeg spørre hvor du kjøpte den brukt? Der de har vintage vesker på Miinto så lurte på å kjøpe en der. ts Anonymkode: b0065...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #6 Del Skrevet 29. september 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Nei, heldigvis så føler jeg meg ikke tvungen til å bruke en masse penger på noe som overfladisk som en Chanel veske. En burde være glad hvis en slipper å leve i et sånt miljø der slikt er ufattelig viktig Anonymkode: 9f925...9cf Hvorfor må noen alltid komme med noe sånt? Hvis man ikke kan bidra noe hvor må man da kommentere? Anonymkode: eee29...048 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #7 Del Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, heldigvis så føler jeg meg ikke tvungen til å bruke en masse penger på noe som overfladisk som en Chanel veske. En burde være glad hvis en slipper å leve i et sånt miljø der slikt er ufattelig viktig Anonymkode: 9f925...9cf Hvor mye penger bruker du på bil? Tilleggsutstyr? Eventuelt sykkel, eller skiutstyr? Et dyrt maleri til stua kanskje? Eventuelt et eksklusivt hotell? Eller har du, som de fleste som skriver slike innlegg, lite penger å bruke? Anonymkode: 6c38a...abf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #8 Del Skrevet 29. september 2022 Jeg har ikke akkurat Chanel, TS. Men noen andre godt gjennomtenkte kjøp. Jeg kjøper alltid ny. Det er så mye usikkerhet og tull med brukt. Men man kan selvfølgelig ha flaks. Tenk grundig gjennom hva du ønsker. Hold deg til klassikerne, med mindre du virkelig brenner for en helt spesiell veske du vet vil bli mye brukt. Ikke la deg påvirke av hva du ser "overalt" akkurat nå, det forsvinner raskt igjen. Veskene mine er noe jeg vil ha resten av livet, og som også vil holde til neste generasjon(er). Og som til og med kan selges til en grei pris om man blir lei. De er noe som i "kostnad per gang brukt" etterhvert begynner å bli veldig lav. De er ikke en bil til 900 000, som man selger for 300 000 fem år senere. De er ikke skiutstyr til 25 000, som erstattes av noe mer moderne 5 år senere. Så ignorer alle som absolutt må være negative i slike tråder. Anonymkode: 6c38a...abf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå