Gå til innhold

Hvor lenge ligger deres baby om gangen uten underholdning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eks i babygymen, på gulvet å leker etc og hvor mange måneder er babyen?

Anonymkode: a2978...4d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 måneder. På morgenen/dagen kan hun ligge rundt 5-10 minutter. Noen ganger kan hun ligge over et kvarter i babygymmen, men det er ikke hver dag altså! På kveldstid er det MAKS 5 minutter. 

Anonymkode: 34f29...673

Skrevet

4 måneder, kan fint ligge 10-15 minutter for seg selv i babygymmen men ikke særlig mye lengre. Ligger gjerne i vippestolen med en leke og titter på mens jeg lager middag osv, der holder hun ut lengre. (Men da er hun jo med der jeg er og jeg "prater" med henne osv, så det kommer an på hva som menes med underholdning kanskje.)

Anonymkode: 76dc1...207

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

4 måneder, kan fint ligge 10-15 minutter for seg selv i babygymmen men ikke særlig mye lengre. Ligger gjerne i vippestolen med en leke og titter på mens jeg lager middag osv, der holder hun ut lengre. (Men da er hun jo med der jeg er og jeg "prater" med henne osv, så det kommer an på hva som menes med underholdning kanskje.)

Anonymkode: 76dc1...207

Med underholdning mener jeg at baby ikke fysisk er på deg:)

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

3 måneder. På morgenen/dagen kan hun ligge rundt 5-10 minutter. Noen ganger kan hun ligge over et kvarter i babygymmen, men det er ikke hver dag altså! På kveldstid er det MAKS 5 minutter. 

Hvor ligger baby ellers resten av hele dagen?

Skrevet

Baby er 2 1/2 måned. Varierer litt, men kan ligge i alt fra 5 til 30 minutter i babygymmen. Hun kan underholde seg selv hele tiden, men dersom hun ligger så lenge som 30 minutter så prater og leker jeg med henne inni mellom.

Hun sitter i nyfødt-delen i Tripptrapp-stolen sin i kanskje 15-20 minutter, dersom vi prater med henne med jevne mellomrom. Det er i tilfeller hvor vi skal spise og ønsker å slappe litt av med maten.

Alt dette er veldig deilig - men til gjengjeld så liker hun ikke å ligge i vogna ute. Så vi er mye inne 

Anonymkode: ddecd...73a

Skrevet

Blir 7 mnd om et par dager. Kan leke på gulvet iallfall en time når hun er i godt humør (ikke trøtt eller sulten), noen ganger lenger noen ganger kortere. Men jeg må være der da, sitter på gulvet jeg og. Men trenger ikke prate hele tiden jeg kan se litt på tv feks. Hun søker meg iblant så prater jeg litt eller gir en ny leke. Må og jevnlig hente henne tilbake til lekematten siden hun kravler avgårde (ikke så fort da)

Mye løsnet når hun lærte å rulle begge veier pluss kravle litt fremover, rundt 6 mnd.

(Leser også for henne, bærer rundt, synger, går ut i verden og gjør aktiviteter altså hun ligger ikke alene i timesvis hver dag)

Anonymkode: 8e77c...bb4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor ligger baby ellers resten av hele dagen?

Det er så lenge hun kan ligge alene om gangen uten å bli underholdt. Setter jeg med ned med henne holder hun jo ut mye lengre. Ellers er hun jo en del i fanget, ligger på stellematta og i nyfødt-del i Stokke-stolen, og så sover hun i bæresjal. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...