AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #1 Skrevet 29. september 2022 Har holdt på med denne mannen i nå 5 måneder, merker det er litt varierende på hvor ofte han har tid til å møtes. Han har barn hverandre uke, dette respekterer jeg 100% og har alltid sakt at barna så klart skal komme først. Men, så har had de ukene han ikke har barna da, han jobber da veldig mye og er sent hjemme, denne uka har vi ikke møttes en gang fordi han kommer hjem sent og er sliten. Jeg blir så usikker, i sommer hadde vi en periode hvor vi ikke møttes 2 uker, men igjen så var jo dette fordi han hadde barna sine og derfor fullt forståelig. Han sender meg melding hver dag om at han er glad i meg og ser frem til å møtes, men jeg vet ikke jeg altså. Jeg vil så gjerne tro på at han bare er sliten nå som han jobber veldig lange dager, samtidig så blir jeg så usikker på meg selv, og lurer på om han kanskje holder på å miste interessen... Jeg vet ikke helt, trenger bare å lufte hodet litt og høre noen meninger. Vi er i slutten av 30 årene begge to. Anonymkode: ec271...804
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #3 Skrevet 29. september 2022 Uavhengig av hvor glad han er i deg så er ikke livsstilene deres forenlig. Livsstil er en veldig viktig ting som er med å avgjøre kompatibilitet og dere er ikke kompatible Anonymkode: e25be...40c
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #4 Skrevet 29. september 2022 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Ta det opp med han. Har snakket med han om dette, og han forklarer at det bare er mitt mye nå. Igjen, jeg forstår han og ønsker heller ikke å mase. Anonymkode: ec271...804
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #5 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Uavhengig av hvor glad han er i deg så er ikke livsstilene deres forenlig. Livsstil er en veldig viktig ting som er med å avgjøre kompatibilitet og dere er ikke kompatible Anonymkode: e25be...40c Vi har begge jobb, vi har begge barn fra tidligere forhold, forskjellen er at mitt barn bor mer hoss far pga. Skole (vgs) og hans barn er yngre (grunnskole begge to) og er oftere hoss han. Anonymkode: ec271...804 1
Festlig Skrevet 29. september 2022 #6 Skrevet 29. september 2022 (endret) Jeg tenker at noen menn er så fokuserte på jobb og plikter at de tenker ikke over hele settingen de står i. De tenker at de gjerne vil ha i pose og sekk, og så lenge intensjonen er der om å få det til så holder det i massevis. Dette er slitsomme forhold, og det er vanskelig å få det til å fungere i lengden. Du har kommet lenger i forhold til alderen på barna deres, mens han er midt i den travligste tiden med barn, skole og fritidsaktiviteter. Ta en skikkelig prat og møt hverandre på halvveien. Dere må uansett gjøre noe med det dere har involvert hverandre i Endret 29. september 2022 av Festlig korrigering 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå