Gå til innhold

Fine klær til avslapping hjemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke så glad i å gå med jeans hjemme, men å slenge rundt i joggebukse gjør at jeg føler meg helt dass. Så det liker jeg heller ikke. 

Hva kan jeg iføre meg som er behagelig og litt fint? Jeg er mest glad i bukser, ikke tights og kjoler, men jeg er absolutt åpen for det om det ikke er noe som gjør at jeg ser ut som en sekk 😄 

Noen fine tips? Jeg har veid veldig mye og gått ned 50 kilo, men føler meg fortsatt like stor, så når jeg ifører meg løse, posete klær så føler jeg meg så svær. 

Anonymkode: 9a11c...772

Skrevet

Skjørt og strømpebukse?

Anonymkode: 79358...71f

• Liker 1
Skrevet

Ta en titt på Bubbleroom.no,de har mye fine lounge-klær.

Anonymkode: f54da...25b

Skrevet

Jeg trives best i kjoler.

Skrevet

På vinteren går jeg i ullundertøy hjemme :) Har bukse og genser/jakke utenpå når jeg går ut av huset. Veldig enkelt, slipper å skifte på en måte. 

Anonymkode: e83a3...2e0

• Liker 1
Skrevet

Jeg har noen fine kosedresser fra spanske Oysho. Og både Match og Gant har noen fine joggedresser. 

Er også glad i sort tights (HM har ok kvalitet) med en lang strikkegenser eller oversize t-skjorte over.

Om sommeren bruker jeg gjerne bare enkle bomullskjoler, korte eller lange. 

Innimellom Kari Traa ullundertøy fra topp til tå. Men den går kanskje ikke i kategorien "finere" hjemmeklær. 

Anonymkode: e25ae...fbb

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er ikke så glad i å gå med jeans hjemme, men å slenge rundt i joggebukse gjør at jeg føler meg helt dass. Så det liker jeg heller ikke. 

Hva kan jeg iføre meg som er behagelig og litt fint? Jeg er mest glad i bukser, ikke tights og kjoler, men jeg er absolutt åpen for det om det ikke er noe som gjør at jeg ser ut som en sekk 😄 

Noen fine tips? Jeg har veid veldig mye og gått ned 50 kilo, men føler meg fortsatt like stor, så når jeg ifører meg løse, posete klær så føler jeg meg så svær. 

Jeans med masse strecth? Har noen som er like myke og gode som joggebukser😊

Anonymkode: a8803...8dc

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg sitter i bare bestemortruse eller slaskejoggebukse. Nettopp fått type så trenger tips til litt finere hjemmetøy jeg også!

Anonymkode: f1b42...43f

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg sitter i bare bestemortruse eller slaskejoggebukse. Nettopp fått type så trenger tips til litt finere hjemmetøy jeg også!

Anonymkode: f1b42...43f

Stretch jeans

Anonymkode: a8803...8dc

• Hjerte 1
Skrevet

Tusen takk for tips alle sammen! Bestilte meg et par plagg fra HM lounge wear-sida 😀 Skal sjekke ut litt andre tips og ❤️

-TS

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg bruker yogabukse med vide ben fra Cubus 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...