AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #1 Skrevet 29. september 2022 Hvir kjøper dere? Anonymkode: 7e7d6...fd6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #2 Skrevet 29. september 2022 Adidas, zalando, boozt, høyer, yme, stress, nike, junkyard Anonymkode: 28db5...ab7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #3 Skrevet 1. oktober 2022 Ettersom Adidas ofte er favoritt, hos Adidas, og Zalando. Sjelden gang hos Nike. Bruker også en del Nike men oftere tilbud på Zalando på samme genseren/ joggebuksa. Zalando har jo det aller meste, kun noen få modeller som er forbeholdt noen kjeder eller merkeforhandleren. Eneste sommer deilig med høsten er at joggedressen er på igjen. Vintage sent 90-talls Adidas genser på, og en Nike hettegenser under den. Ja, jeg kjøper også vintage, gjerne på Depop. Brukte ASOS før, men de er ikke det samme lenger. Adidas og Umbro hadde noen skikkelig fine design på 90-tallet. De genserne bruker jeg ofte over helt nye hettegensere eller treningsjakker høst, vinter og vår. Adidas joggebukse på også. Anonymkode: 8facf...43c 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #4 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 29.9.2022 den 16.51): Adidas, zalando, boozt, høyer, yme, stress, nike, junkyard Anonymkode: 28db5...ab7 Boozt har fått så elendig søkemotor at de gidder jeg ikke lengre. Junkyard er alltid utsolgt for min størrelse, så de kutter jeg også mer og mer ut. Anonymkode: 8facf...43c
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #5 Skrevet 1. oktober 2022 Handler på Adidas og Eivy jeg. Anonymkode: 2f76a...50b
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #7 Skrevet 2. oktober 2022 Holzweiler❤️ Anonymkode: 0f3fd...6b4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå