Gå til innhold

Dere som har prøvd anglamark bleier

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi liker de godt, men kjenner ei som sa ungen fikk utslett av det merket. Men min egen erfaring er veldig god :) 

Anonymkode: 6e0d6...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ihvertfall fornøyd. Det er gode bleier, ikke like gode som libero, men gode nok. De har også en bedre passform for våre barn enn lillego, som blir for smale. 

Anonymkode: cc26b...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er hvertfall super super fornøyd. Jeg har  forsøkt  både dyre og all slags merker fra rema til coop til kiwi. Viste seg at småen på 16mnd  trengte bleie nummer seks fra anglamark som endelig gjorde at vi slipper urinlekkasjer heretter! Han tisser ikke gjennom de bleiene mer. Perfekt passform og tjukke bind i bleia som tar tak. Kan ikke engang huske sist han bæsjer gjennom anglamark bleien sin. Bruker is nr 6 ikke fordi han er for stor eller tung baby. Men den absorberer mye bedre når den først er stor. Er bare og dra den så langt opp stramme godt også skal du se 👍🙂

Du får over 30 Bleier i hver pakke fra nr seks. Kjøper alltid fra coon obs med medlemsskanner.  Da får du 50 % og for fire pk nr 6 Bleier betaler jeg rundt 125 kr 👍🙂 STOR fornøyd! 

Anonymkode: de8db...7bc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med nr 4 og oppover. De under er liksom litt korte/stutte. Og jeg opplever at de fra Rema 1000 er for lange fra nr 5 og opp 😅 har kjøpt mest libero det første året. Så går jeg over til anglamark. De blir ikke svampaktig som pampers, er billige, kjempemange i en pakke, 50% rabatt + 20% babybonus er heller ikke å forakte, og har helt perfekt passform til mine barn :)

Anonymkode: 994ff...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja, av billigbleier er det best. Liker fortsatt Libero Touch best

Anonymkode: fbc92...af7

Billigbleier? Anglemark er økologisk. 

Anonymkode: b326d...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk over til de fra str. 5, før det brukte jeg libero touch.

Libero er nok hakket bedre, men er veldig fornøyd med anglamark og

Anonymkode: d1f8b...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av bleiene jeg har prøvd er änglamark best.

1. Änglamark

2. Rema-bleier

3. Libero

4. Kiwi-bleier

Anonymkode: 40c14...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater dem! Hørte så mye godord, men har aldri opplevd noen bleie med mer lekkasje enn dem! Hver gang hun bæsjer er det bare å forberede seg åå at ALT må vaskes!! Helskift på klær og det hun sitter eller ligger på.

Aldri mer! Sverger til libero comfort, libero touch kan også funke.

Anonymkode: 5d5bf...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde også lest mye bra om de. Fordelen med bleia er at den går langt opp bak, er enkel å ta på og den er myk og god. Min baby får ikke utslett av den.

Ulempen derimot er at den har litt rar passform akkurat rundt der tisset/bæsjen havner. Den ligger liksom litt i folder, så tisset/bæsjen "fordeles" ikke jevnt. Ofte havnet tisset i en dam litt bak i bleia, mens det var helt tørt foran der tisset egentlig burde ha trukket inn (og ja, vi har vært nøye med hvordan vi har tatt på bleia). Samtidig opplevde vi at bæsjen plutselig gikk oppover på fremsiden, selv om det ikke var store mengder. Har hatt mange lekkasjer.

Vi syns Libero Newborn er de beste. Åkei, de er litt dyrere, men det går nesten opp i opp med tanke på hvor ofte vi måtte bytte de dra Ãnglamark. Vi kjøper de på Coop Extra med Coop-medlemskapet vårt, sa får vi 50%.

Anonymkode: 50f02...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har aldri brydd oss om pris når det kommer til bleier. Komfort først. Med 2 små tette har vi prøvd det meste. Endte ofte opp med Libero touch fordi vi innbilte oss at den var mykest og ga minst bleieutslett (den var tross alt dn dyreste😅).

Så la vi merke til at de fleste i barnehagen brukte Anglamark og vi ble nysgjerrige. Jøss, for en overraskelse. Disse bleiene var jo omtrent like myke og gode som Libero touch. Halvparten så dyre og vi opplevde aldri bleieuhell med lekkasje med disse. Heller ikke bleieutslett. Anglamark har kommet for å bli hos oss☺️

Sånn det var dagens reklame😅

Anonymkode: 72962...fd5

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De passet ikke så godt på vår unge, rett og slett litt for rundt mage😜 Kiwi- bleiene ble jo bare ødelagt når vi skulle festes, festene røk stadig vekk. Heldigvis fungerer rema- bleiene godt, så da har vi endt opp med dem.

Anonymkode: 92e7c...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg hater dem! Hørte så mye godord, men har aldri opplevd noen bleie med mer lekkasje enn dem! Hver gang hun bæsjer er det bare å forberede seg åå at ALT må vaskes!! Helskift på klær og det hun sitter eller ligger på.

Aldri mer! Sverger til libero comfort, libero touch kan også funke.

Anonymkode: 5d5bf...63c

.. Har du tenkt på og gå to str opp? Eller evt en. Jeg bruker nr 6 på min og gjort det siden hen var 11 mnd gammel.  Bare et tips 👍

Anonymkode: de8db...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kun Anglamark sine nå. Kjøpte libero og pampers da vi trengte strl 1 og 2, likte begge de. På strl 3 var prisforskjellen plutselig stor, så vi prøvde Anglamark og rema sine. Anglamark er mye mykere, og sitter veldig bra på vårt barn. 

Anonymkode: 771e1...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kun brukt de fra ca 1 år. De er billig, og god oppsugingsevne. Syns huden til barnet alltid er tilnærmet tørr selvom bleien er våt. 

Har prøvd litt andre billigbleier, men de har enten ikke hatt rett passform eller gitt utslett 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...