AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #1 Del Skrevet 29. september 2022 Lyst å kjøpe noe fint fra baby/oss. Anonymkode: fa6ac...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #2 Del Skrevet 10. oktober 2022 Vil tro enhver nybakt far ville satt pris på en Playstasjon 5. Det kjøpte jeg hvertfall til min mann😊 Anonymkode: d09d6...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #3 Del Skrevet 19. oktober 2022 Har fikk far i hus et fint kaffekrus med "Verdens beste pappa" på til første farsdagen. Nå får han boxershorts, som eldstemann på snart 5 velger. Anonymkode: 857a9...573 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #4 Del Skrevet 19. oktober 2022 Sin første farsdagsgave fikk faren til mine barn når barna var stor nok til å få dette med seg. Anonymkode: 337cf...abd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #5 Del Skrevet 22. oktober 2022 Jeg er litt lei av boxer, sokker og blomster. Jeg legger heller litt mer i det og gir heller noe litt skikkelig som varer eller opplevelse. Ikke fordi jeg er så «rik», men fordi jeg er så lei av masse smått som bare har endags-verdi. Noe av det jeg har gitt: whiskeysmaking, Backgammon, skinnforkle (han er hobbykokk), treningsgenser, tursekk. I tillegg får han selvsagt tegning/kort fra barna 😊 Anonymkode: 4967f...b1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #6 Del Skrevet 26. oktober 2022 det er vel personen som skal gi gaver som sannsynligvis kjenner mottaker av gaven aller best. i stedet for å bare kjøpe noe tilfeldig "dill og dall" fordi en eller annen på et debatt-forum på Internett nevnte det liksom. Anonymkode: 2d252...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #7 Del Skrevet 26. oktober 2022 Lag en ekstra god middag til ham. Anonymkode: 984af...11e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #8 Del Skrevet 1. november 2022 Pokersett, evt et annet litt fint spill. Evt også middag. Og tegning fra guttungen 😊 Anonymkode: 4967f...b1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå