AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #1 Skrevet 29. september 2022 Hvor heavy er den første mensen etter fødsel? har kobberspiral, hatt den i 6 mnd, er 8 mnd siden fødsel. Jeg har hatt litt rosa utflod 3-4 fanger tidligere, bare i 1 dag og så er det over. Nå de siste to dagene har jeg hatt mer enn rosa, men ikke store greiene.. har heller ingen smerter. Siden alle snakker om hvor jævlig mensen er første gangen etter fødsel, og spesielt hvis man har kobberspiral - så begynner jeg å lure på om det er noe galt med meg…! dette er liksom det jeg blør Ila 4-5timer… noen med erfaring? Jeg er skikkelig redd altså! Skal sies at siden 2017 har jeg ikke hatt så store blødninger eller smerter heller, og siden 2019 har jeg ikke hatt mens siden jeg har hatt to tette svangerskap og mensen har venta lenge etter hver fødsel.. så jeg føler nesten at jeg får mensen for første gang.. tok bildet i går, litt mer blod i dag, men ikke så mye mer.. Anonymkode: 13075...f5c
Kakaoen Skrevet 29. september 2022 #2 Skrevet 29. september 2022 Nå husker ikke jeg hvordan første mens er etter fødsel for det er for lenge siden. Har en liten på 8 uker nå, men ikke fått mensen tilbake enda. Men jeg har brukt kobberspiral i to omganger og over lengre perioder. Har aldri hatt problemer med store blødninger eller smerter. Så ikke alle opplever dette. Men synes å huske at det kunne ta noen dager for mensen å komme igang. Så hadde jeg en dag med mye blødning (mye til å være meg, men ikke mye i forhold til andre) Og så dabbet det av igjen. Jeg tenker ikke umiddelbart at det er noe galt med deg. Bare at kroppen jobber med å få igang syklus igjen. 1
mingus Skrevet 29. september 2022 #3 Skrevet 29. september 2022 Jeg fikk småblødninger i dag for første gang etter fødsel da jeg våknet, skal komme tilbake til deg senere 😅 virkelig en dag jeg gleder meg til å jobbe kveldsvakt.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #4 Skrevet 29. september 2022 Etter fødsel og renselse så kom mensen tilbake etter 7 uker. Blødde seriøst SÅ mye. Fylte det største bindet i løpet av en time. Kontaktet lege som sa det var helt normalt. Hadde KRAFTIGE blødninger 2 ganger før den ble normal. Ut fra bildet så så ikke dette så mye ut. J Anonymkode: 584f9...47a
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #5 Skrevet 29. september 2022 Hvis det er en tampong du har brukt 4t, så er dette en veldig svaaaaaak blødning. Jeg må bytte hver 2t og da er tampongen gjennomtrukket av rødt blod. Ikke bare spor av blod slik du har. Anonymkode: 18ebd...6af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå