AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #1 Skrevet 29. september 2022 Hei! Mannen min og jeg trenger sårt samtaleterapi sammen, altså parterapi, og han vil at det skal være til en psykolog. Vi har lett en del på nett, men finner ingen/få gode alternativ. Er det noen her som bor i Trondheim som har noen å anbefale? Alder og kjønn er ikke viktig (selv om jeg egentlig har noen ønsker her, men nå trenger vi denne hjelpen kjapt så det er ikke viktig i det store bildet). Problemet vårt handler om at vi diskuterer mye, i hovedsak rundt tillit og sjalusi, og vi er nå "låst fast" og kommer liksom ikke videre og ut av det. Dette er en veldig slitsom tilværelse å være i, som nå har vart i mange måneder uten framgang.... Jeg synes rett og slett vi kommuniserer dårlig, det vil si jeg prøver, men møter lite respons fra han. Og det hjelper lite på tilliten. Vi vil begge ordne dette og fortsatt være sammen, men trenger altså hjelp, raskt!! Senest i går tenkte jeg; "...dette går bare ikke, jeg må ut av dette" Og det er så vondt om det blir resultatet. Vi er egentlig en god "match", vært sammen over 20 år og har tre fine ungdommer sammen ❤️ Anonymkode: 95798...63f
Pilga Skrevet 29. september 2022 #2 Skrevet 29. september 2022 Jeg har dessverre ingen gode forslag, men velger å si at parterapi hjalp masse for oss! Uansett så vil jeg også anbefale deg å lese et par bøker som mannen din også bør lese. Dette er lettleste bøker! og jeg hadde lest disse og delvis min mann før vi drog i parterapi. Grunnlaget som de to bøkene ga oss gjorde at det var nok med 2 timer hos terapeut. Skulle vi komme i en låst situasjon igjen, vil jeg absolutt bruke terapeuten og de bøkene som verktøy! ❤️ Bøkene jeg snakker om: Hva kvinner vil ha, hva menn vil ha Livslang kjærlighet 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #3 Skrevet 29. september 2022 Google is your friend.... Anonymkode: ebcfe...4ea
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #4 Skrevet 29. september 2022 Gå inn på nettet og søk der. Det må kunne gå an å finne noe der. Anonymkode: d97a8...ce5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #5 Skrevet 29. september 2022 Per Larsen skal være dyktig, men mulig han har ventelister. Dog så koster han litt. Men vi benyttet oss av han og fikk gode resultater Anonymkode: 1e4cd...3ad
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #6 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Per Larsen skal være dyktig, men mulig han har ventelister. Dog så koster han litt. Men vi benyttet oss av han og fikk gode resultater Anonymkode: 1e4cd...3ad AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Gå inn på nettet og søk der. Det må kunne gå an å finne noe der. Anonymkode: d97a8...ce5 Skrev jo vi har lett på nett, og da også selvsagt via Google som nevnes over her Anonymkode: 95798...63f
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #7 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Per Larsen skal være dyktig, men mulig han har ventelister. Dog så koster han litt. Men vi benyttet oss av han og fikk gode resultater Anonymkode: 1e4cd...3ad Takk! Skal sjekke han ut Anonymkode: 95798...63f
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #8 Skrevet 29. september 2022 Pilga skrev (1 time siden): Jeg har dessverre ingen gode forslag, men velger å si at parterapi hjalp masse for oss! Uansett så vil jeg også anbefale deg å lese et par bøker som mannen din også bør lese. Dette er lettleste bøker! og jeg hadde lest disse og delvis min mann før vi drog i parterapi. Grunnlaget som de to bøkene ga oss gjorde at det var nok med 2 timer hos terapeut. Skulle vi komme i en låst situasjon igjen, vil jeg absolutt bruke terapeuten og de bøkene som verktøy! ❤️ Bøkene jeg snakker om: Hva kvinner vil ha, hva menn vil ha Livslang kjærlighet Tusen takk, skal sjekke ut bøkene du nevner Anonymkode: 95798...63f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå