AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #1 Skrevet 29. september 2022 Bruker dere body eller genser og underdel? Hvaslags bukse har den på? Ordentlig bukse eller longs, tights etc? Bruker dere genser/jakke over bodyen? Anonymkode: 35e38...04d
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #2 Skrevet 29. september 2022 Body og strømpebukse, så lenge body brukes. Men vår barnehage har varme i gulv, hadde det vært gulvkaldt hadde jeg nok hatt bukse over strømpebuksa i tillegg. Anonymkode: 36bb9...c26
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #3 Skrevet 29. september 2022 Over- og underdel, og styrer etter temperatur (kortermet eller langermet, bomull eller ull, tynn eller tykk). Mye body, men også litt t-skjorter. Genser for mellomlag. Anonymkode: 7b44f...5b8
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #4 Skrevet 29. september 2022 Vet ikke hvor gammelt barnet ditt er, men er det under 2 år så bruker den vel bodyer. Så da hadde jeg gått for body (i ull hvis det er veldig kaldt) og bukse, eventuelt strømpebukse i ull. Er det kaldt i bhg så må du ha strømpebukse under joggebukse. Kanskje genser over body. Anonymkode: 490cd...c37
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #6 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Vet ikke hvor gammelt barnet ditt er, men er det under 2 år så bruker den vel bodyer. Så da hadde jeg gått for body (i ull hvis det er veldig kaldt) og bukse, eventuelt strømpebukse i ull. Er det kaldt i bhg så må du ha strømpebukse under joggebukse. Kanskje genser over body. Anonymkode: 490cd...c37 Er det barnehager som har det så kalt altså?? At man må gå med strømpe under buksen? Det er jo veldig ubehagelig å gå en hel dag i det synes nå jeg. Anonymkode: 35e38...04d
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #7 Skrevet 29. september 2022 Visla skrev (44 minutter siden): Ullundertøy:) Går bare i ull longs og tynn ullgenser? Så man må ikke kle de i bukse? Det er innafor med strømper og longs? Anonymkode: 35e38...04d
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #8 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bruker dere body eller genser og underdel? Hvaslags bukse har den på? Ordentlig bukse eller longs, tights etc? Bruker dere genser/jakke over bodyen? Anonymkode: 35e38...04d Body og bukse i ull. Sklisokker. Anonymkode: cafd2...16f 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #9 Skrevet 29. september 2022 Babyer og småbarn skal ha det komfortabelt noe det er lett å bevege seg. Viktig at klærne ikke hemmer motorikk! Ullbody og ullongs er optimalt. Anonymkode: ea2f2...2dc
Visla Skrevet 29. september 2022 #10 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Går bare i ull longs og tynn ullgenser? Så man må ikke kle de i bukse? Det er innafor med strømper og longs? Anonymkode: 35e38...04d Ja:) Alle mine 4 barn har gått kun i ullundertøy i barnehagen fra september/oktober til over påske. Behagelig og lettvint. Har på de en ullgenser eller fleecedress til og fra barnehagen
Christina82 Skrevet 29. september 2022 #11 Skrevet 29. september 2022 har startet med ull, så ull strømpebukse og ullbody, ofte en behagelig bukse på.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #12 Skrevet 30. september 2022 Har brukt ull en god stund. Ungen vår foretrekker genser fremfor body, så vi bruker tynne gensere og bukser i tynn ull. Sokker er også i ull, fordi ungen er konstant kald på føttene i tillegg til innesko i ull. Hos oss må alle barna ha innesko, usikker men tror ikke de har varme i gulvet. Vi bruker også kun ull som mellomlag, både i bhg og hjemme. Anonymkode: 1a0bd...a8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå