Mezzosoprena Skrevet 1. oktober 2022 #21 Del Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 30.9.2022 den 1.48): Nei du betaler for urne 🤷♀️ Anonymkode: b271d...83c Du betaler for kiste ja, og de fleste vil vel ha en gravstein også... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lavendelblomst Skrevet 2. oktober 2022 #22 Del Skrevet 2. oktober 2022 Teatrica skrev (På 30.9.2022 den 1.40): Du betaler for den de første 20 åra, man må betale festeavgift. Men en grav er fredet i 20 år, etter dette kan graven slettes hvis det er ønsket fra de pårørende. Ja, men man kan beholde den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 2. oktober 2022 #23 Del Skrevet 2. oktober 2022 Lavendelblomst skrev (1 time siden): Ja, men man kan beholde den. Ja, det var det jeg skrev, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #24 Del Skrevet 2. oktober 2022 Troyamin skrev (På 29.9.2022 den 15.44): Har foreldre som døde med kort tids mellomrom. Når den som døde sist skulle i jorden, ble kisten med den første knust ned, slik at det ble plass på den på toppen. Altså, helt vanlig praksis. Da går forråtnelsesprosessen raskere. Høres ikke spesielt respektabelt ut. Så dere det knuste i bunnen da? Mine besteforeldre ble gravlagt ved siden av hverandre, var kort tid i mellom. Anonymkode: 50f73...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 2. oktober 2022 #25 Del Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Høres ikke spesielt respektabelt ut. Så dere det knuste i bunnen da? Mine besteforeldre ble gravlagt ved siden av hverandre, var kort tid i mellom. Anonymkode: 50f73...5bb Det er normalt praksis. Og hvorfor skal de ikke knuse nedover, tenker jeg. De må jo få plass til den nye kisten + x-antall meter med jord oppå igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå