AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #1 Skrevet 29. september 2022 Man vil jo møte noen, og for å få det til må man våge å være sårbar, stå i datinglivet, tåle å bli skuffet og avvist. Ghosta, og at folk ikke er så ærlige og oppriktige dom man skulle ønske og håper på. Nå har ikke jeg vært mye på tinder egentlig, nei kjenner jo at det gjør noe med meg og mitt forhold til særlig det å stole på og våge relasjoner. Hvordan er det for dere andre? Anonymkode: 76b19...eb5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #2 Skrevet 29. september 2022 Kutta ut Tinder fikk aldri match der så var ingen vits å bruke. Aldri møtt noen der i fra. Likte heller ikke det kjøttmarkedet den appen fokuserer på. kvinne Anonymkode: 2c396...579 2
Blåjojo Skrevet 29. september 2022 #3 Skrevet 29. september 2022 Fikk masse matcher og møtte flere. Men er få som er ærlig om hva de egentlig er ute etter. Liker heller ikke at disse appene er et kjøttmarked. Men er noen som er verdt å sveipe litt for. Jeg fant mannen min der for noen år siden. 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #4 Skrevet 29. september 2022 Alltid hun som finner han etter ørten forsøk. Han må vente lenge til noen vil forsøke på han. Og DA GJELDER DET!! Han må ikke drite seg ut!! Minst 80% sjanse for at han driter seg ut. Hun blir bare reddere og usikrere. Det er så mange dårlige menn der ute!! Tinder er tragisk. Anonymkode: fba9b...671
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #5 Skrevet 29. september 2022 Jeg har vare møtt to personer fra tinder. Han ene ble kjæreste og samboer, vi holdt i tre år. Og han andre er jeg på god vei inn i et forhold med nå Har såklart kommet over en del useriøse gutter som bare vil pule og stikke men man skjønner så fort på chat at det er det de vil, så da sier jeg fra at jeg ikke føler vi søker det samme og avslutter chattingen. Har også blitt ghostet noen ganger i chatter men aldri tatt det personlig, tenker bare at da var det uansett ikke noe å satse på når de ikke var interessert nok. Ut fra hva venninner sier så møter de hvem som helst de chatter med uten å gjøre noen ordentlig sjekk om hva de søker eller hvordan de er som personer først. Da har det skjedd at de blir dumpet etter sex eller ghostet etter date, jeg prøver å unngå sånt ved å bruke god tid på å bli kjent først. Chatte i mange uker, stille voksne og seriøse spørsmål og en useriøs person vil da falle av så jeg får skilt vekk de useriøse fra de seriøse Mye dritt på tinder men også noen seriøse der Anonymkode: c5687...fe6 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #6 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har vare møtt to personer fra tinder. Han ene ble kjæreste og samboer, vi holdt i tre år. Og han andre er jeg på god vei inn i et forhold med nå Har såklart kommet over en del useriøse gutter som bare vil pule og stikke men man skjønner så fort på chat at det er det de vil, så da sier jeg fra at jeg ikke føler vi søker det samme og avslutter chattingen. Har også blitt ghostet noen ganger i chatter men aldri tatt det personlig, tenker bare at da var det uansett ikke noe å satse på når de ikke var interessert nok. Ut fra hva venninner sier så møter de hvem som helst de chatter med uten å gjøre noen ordentlig sjekk om hva de søker eller hvordan de er som personer først. Da har det skjedd at de blir dumpet etter sex eller ghostet etter date, jeg prøver å unngå sånt ved å bruke god tid på å bli kjent først. Chatte i mange uker, stille voksne og seriøse spørsmål og en useriøs person vil da falle av så jeg får skilt vekk de useriøse fra de seriøse Mye dritt på tinder men også noen seriøse der Anonymkode: c5687...fe6 Samme her. Møtte vel 8 forskjellige menn fra Tinder, alle var ute etter noe seriøst og ville møte meg igjen, jeg som valgte å avslutte med alle og nå dater jeg en av de -K30 Anonymkode: 22624...df5
umAxa Skrevet 29. september 2022 #7 Skrevet 29. september 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Man vil jo møte noen, og for å få det til må man våge å være sårbar, stå i datinglivet, tåle å bli skuffet og avvist. Ghosta, og at folk ikke er så ærlige og oppriktige dom man skulle ønske og håper på. Nå har ikke jeg vært mye på tinder egentlig, nei kjenner jo at det gjør noe med meg og mitt forhold til særlig det å stole på og våge relasjoner. Hvordan er det for dere andre? Anonymkode: 76b19...eb5 Tinder er et sted med mye skuffelse for bare en potensiell "det virker!" Nå som det er sagt er må man fortsatt være åpen, tilgjengelig og tørre å bli avvist i dating livet. Rett og slett fordi du vil gjerne kunne være åpen, stole på og være sårbar med personen du deler intimt med. Mitt råd til alle som dater er å bruke lengre tid i tidlig fasen av dating - det vil si ikke date noen du er usikker på, ikke ha sex med en gang, bruk god tid og delta i hverandres sosiale sirkler og interesser. Samliv skal komme naturlig, og du kan unngå å repeterende avslag som gjør en kald og kynisk på sikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå