Gå til innhold

Har jeg hjerneskade?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg ofte kvalmen og uvel og jeg har i noen år nå følt at hjernen min rister i hodet når jeg går rundt. Sniffet Movicol for noen år siden av en eller annen grunn og jeg lurer på om dette kan ha gjort at hjernen min er løs inne i hodet. Høres kanskje veldig rart ut. Har jeg hjerneskade?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen! 

Det må være vanskelig å undre seg en slik ting. Heldigvis kan du få et skikkelig svar, men ikke her inne. For å få svar må du  dra til legen. Uavhengig av om du har en hjerneskade eller ei, høres det ikke behagelig ut det du beskriver. 

Lykke til!

Skrevet

Ja, det er godt mulig du har en hjerneskade om du har sniffet movicol. Men svaret får du bare hos legen. 

Anonymkode: 98b71...931

Gjest tullerikke
Skrevet

Få deg en jobb, så slipper du å lage nye brukere hele tiden og finne på dumme ting å trolle om.

Skrevet (endret)
tullerikke skrev (35 minutter siden):

Få deg en jobb, så slipper du å lage nye brukere hele tiden og finne på dumme ting å trolle om.

.

Endret av anonym320
Skrevet

Movicol, er ikke det sånn greier for magen? 😄 

• Liker 2
Skrevet

Vil ikke tro at hjerneskaden oppstod etter at du sniffet avføringsmiddel, den hadde du nok fra før.

Anonymkode: f3a8f...2fa

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vil ikke tro at hjerneskaden oppstod etter at du sniffet avføringsmiddel, den hadde du nok fra før.

Anonymkode: f3a8f...2fa

😂😂😂

Anonymkode: ab25e...6e5

Skrevet

Hjernen kan ikke løsne av at du sniffer noe som helst.

Gjest Agent smith
Skrevet

😄 hjernen er løs, sånn går det når man sniffer løsemidler 

Skrevet

Sniffer man movicol så kan hjernecellene løsne fra hjernebarken og via blodårene renner de ned i tarmen og ut med avføringen. Det er ganske alvorlig. 

Anonymkode: 6bd27...26e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...