AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #1 Skrevet 29. september 2022 Mye svindel for tiden. Fikk en opphørs faktura i går fra dette firmaet. Er redd mange eldre går på og betaler. Flere som har fått dette? Melder en fra ett sted? Anonymkode: a456f...3ea
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #2 Skrevet 29. september 2022 Uff ja, leser nå at flere har blitt overført til dette selskapet fra Tinde. Det skjedde med oss også. Hvordan er det i det hele tatt lovlig? Det må jo gis noe form for informasjon om at man plutselig har fått ny strømleverandør! Inne på trustpilot er det flere som er forbanna. Anonymkode: 09a8f...77b
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #3 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Uff ja, leser nå at flere har blitt overført til dette selskapet fra Tinde. Det skjedde med oss også. Hvordan er det i det hele tatt lovlig? Det må jo gis noe form for informasjon om at man plutselig har fått ny strømleverandør! Inne på trustpilot er det flere som er forbanna. Anonymkode: 09a8f...77b Jeg hadde Tinde der jeg bodde før, men de sendte jo opphørs regning 🤔 Nesten så jeg og ble usikker nå😅 Anonymkode: a456f...3ea
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #4 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg hadde Tinde der jeg bodde før, men de sendte jo opphørs regning 🤔 Nesten så jeg og ble usikker nå😅 Anonymkode: a456f...3ea Ja, man må dobbelsjekke før man betaler noe fra de. Gjerne skriv her hva du finner ut. Anonymkode: 09a8f...77b
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #5 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja, man må dobbelsjekke før man betaler noe fra de. Gjerne skriv her hva du finner ut. Anonymkode: 09a8f...77b Fikk selvsagt denne mailen etter stengetid. Står at den ikke legger seg i nettbanken. Har heller ikke noe på min side i dette firmaet. Leste på trustpilot, ikke mye pos om dette firma og Tinde der. Og denne fakturaen er høyere enn mnd før selv om jeg ikke bodde der siste uka.. Holder deg oppdatert 👍 Anonymkode: a456f...3ea
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #6 Skrevet 29. september 2022 Jeg hadde Tinde før og ble flyttet over på GNP Energy i sommer. Opphørsfakturaen jeg fikk kom fra Tinde, ikke GNP Anonymkode: 116ec...12d
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #7 Skrevet 29. september 2022 Faktura var riktig den. Da fikk jeg to tette opphørs faktura. Byttet takk og pris da jeg flyttet hit. Anonymkode: a456f...3ea
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #8 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Faktura var riktig den. Da fikk jeg to tette opphørs faktura. Byttet takk og pris da jeg flyttet hit. Anonymkode: a456f...3ea Åja, så du byttet fra GNP ja🙂 hvilken leverandør har du nå da? Trenger tips Anonymkode: 09a8f...77b
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #9 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Åja, så du byttet fra GNP ja🙂 hvilken leverandør har du nå da? Trenger tips Anonymkode: 09a8f...77b Har Norges Energi nå. Lurer på å bytte til Gudbrandsdal energi da jeg får litt rabatt der. Mon tro om jeg får strømstøtte fra den regningen jeg fikk nå? Anonymkode: a456f...3ea
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #10 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har Norges Energi nå. Lurer på å bytte til Gudbrandsdal energi da jeg får litt rabatt der. Mon tro om jeg får strømstøtte fra den regningen jeg fikk nå? Anonymkode: a456f...3ea Ser at de har fakturert fra 1.7, men de tok over 8.7. Frekt dette her. Hadde også avtale om lavpris inne hos Tinde, de sa fort den opp da prisene steg. Anonymkode: a456f...3ea
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #11 Skrevet 29. september 2022 https://www.dn.no/energi/gnp-energy/tinde-energi/glenn-nostdahl/forbrukertilsynet-apnet-sak-mot-stromselskapet-gnp-energy-na-gar-grunder-og-hovedeier-ut-av-styret/2-1-1290928 Anonymkode: e6015...635
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #12 Skrevet 29. september 2022 Hva er vitsen med at en i det hele tatt tilbyr maks/fastpris? Når det like vel ikke kan holdes og brytes når det blir for dyrt? Anonymkode: 2d70e...d12
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #13 Skrevet 30. september 2022 Om jeg får faktura fra en avsender jeg ikke kan huske noe kundeforhold til, så kontakter jeg dem for å høre hva det gjelder. Jeg synes det er lettere enn å spørre fremmede om hva det er. Noe ser jeg tydelig at er svindel øyeblikkelig, men om jeg kun får oppgitt avsender slik som i HI, så aner jeg ikke om det kan være relevant eller ikke. Må se selve fakturaen for å kunne gjøre en vurdering. Anonymkode: 1e2c6...e5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå