Gå til innhold

Tror minn sønn er homofil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ein super snill kjæreste som har ein sønn på 16 år som har siste 2 år blir meget feminin,bruker dame perlesmykker,arband og ringer.henger ikkje med kompiser lenger kun veninner, gjorde det slutt med kjæresten for hun ville ha nærkontakt. Han har no funnet seg ny kjæreste på nette som ingen for se,eller hilse på. Mye av tiden inne blir brukt på hudpleie og hår. 

Eg har selv bekjente som er homofil å lesbisk så har ingen problemer med det.

Men hvordan skal eg legge dette fram for moren til gutten?

Eg er redd hun tar det ille opp å fornekte det... Att eg sårer henne som kan tro slikt....

Eller skal eg rett å slett bare la det være?

Anonymkode: 7ff09...44e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du legge det frem for mora, og ikke gutten selv? Han kommer ut når han er klar for det, ikke press han.

Anonymkode: f921e...c93

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Trenger ikke ta det opp i det hele tatt, man må ikke sette merkelapper på hverandre. Moren vet sikkert dette selv. 

Anonymkode: e022d...c75

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Trenger ikke ta det opp i det hele tatt, man må ikke sette merkelapper på hverandre. Moren vet sikkert dette selv. 

Anonymkode: e022d...c75

Sikkert det beste ja,det får gå sin gang dette❤️

Synes det er greit å høre litt hva andre tenker 🤗

Takk for svar ❤️

Skrevet

Hvorfor skriver du i trådens tema at du har en sønn som du tror er homofil, når det er kjæresten din sin sønn? Og hvorfor mener du at du skal legge dine tanker om dette frem for noen som helst?

Anonymkode: 54281...920

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor skal du legge det frem for mora, og ikke gutten selv? Han kommer ut når han er klar for det, ikke press han.

Anonymkode: f921e...c93

Sikkert lurt 😉

Takk for svar 🤗

TS

Skrevet

Du skal ikke ta det opp med noen som helst. Verken mor eller gutten selv. Han bestemmer selv når han vil fortelle dette og til hvem. Dvs at dersom han forteller det til deg før mor, så skal du heller ikke ta det opp med mor. 

Anonymkode: a870c...607

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Du skal ikke ta det opp med noen som helst. Verken mor eller gutten selv. Han bestemmer selv når han vil fortelle dette og til hvem. Dvs at dersom han forteller det til deg før mor, så skal du heller ikke ta det opp med mor. 

Anonymkode: a870c...607

Det var eit godt råd,eg gjør det slik😉👍

Skrevet

Det er hans liv- hans historie å fortelle. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...